Abbey pov.
Oftez lung in timp ce o privesc pe prietena mea care face o fata de cățel plouat,nu imi vine sa cred ce voi zice,cei "trei crai de la rasarit" daca vor afla pot spune ca nu imi vor mai da voie sa ies din casa pana la pensie!-Bine,fie!Accept!spun exasperantă,fata Erikai se lumina cat ai spune "peste" si a început sa chiuie pe aici de încântare.
****
După ce am trecut pe acasa si m-am îmbrăcat corespunzător, ne-am întâlnit cu Jackson ,pare un băiat foarte de treaba si cool,e cam in limba după Erika dar se pare ca pustoaica nu isi da seama.-Hai,urca odata,Abbey!Sa stii ca nu te mânca nimeni! Il aud pe Jack care se tot roagă de mine sa urc in masina.
-Nu sunt sigura ca e o idee buna!Ii spun ezitand, in mod normal daca eram intr-o situatie mai buna as fi ras de scena care se petrece.Erika ma tot trage de mana in timp ce Jack inspira si expira pentru a se calma.
-Daca nu se urca de buna voie in urmatoarele 5 minute o voi lua pe sus!Pe bune Erika!O iau cu forta!Ii spuse Jack prietenei mele pe un ton serios.
-Asta se cheamă rapire!ii spun nervoasă,băiatul când auzi pufni in ras,eu imbufnata ca un copil mic ma asez pe bancheta din spate la fel facand si Erika,imi vine sa rad sau plâng ?De ce o-i fi acceptat asta?Tot nu stiu ....si nu imi place deloc!Imi dau ochii peste cap , batand încontinuu cu degetul in geam, gandindu-ma de ce accept asta,privesc in spre Erika care este foarte entuziasmată si se leagănă ca un copil mic.
-Abbey!Serios?Te mai foiesti mult? Ma întreabă Jack privind in spre mine pentru o secunda,imediat imi asez mâinile in poala si pot spune ca sunt foarte cuminte! In momentul acesta ma uit plictisita pe fereastra pana cand masina se oprii in fata unui depozit care aproape zici ca e pustiu.
-Sigur nu ai gresit locația?il intreb eu curioasă,Jack se da jos si ne asteapta si pe noi la rândul sau,Erika coboară confuză in timp ce isi trece o suvita pe după deget privind in jur.
-Abbey are dreptate!Ce este inneregula cu zona asta?
-Femeile! Toata ziua stiu doar sa se planga!Zise Jack ridicandu-si exasperat mâinile in spre cer si dramatizand pe aici,merge cu pasi rapizi in spre depozit ,fara ca pe mine sau pe Erika sa ne bage in seama,privim una in spre alta ,intrebandu-ne ce sa facem,Erika ridica din umeri învinsă si il urmăm pe Jack, după ce intrăm în depozit care pare la fel de darapanat ca si in exterior si mergem pe un hol strâmt, un zgomot puternic imi învăluie auzul,muzica data la maxim si strigăte se aud,un val de fum de țigară ma loveste in fata,din aceasta cauza mi se facu si greață,cu greu imi înving aceasta stare, ma sprijin usor de perete si imi trag sufletul,urmandu-i pe Erika si Jack dam intr-o sala foarte mare unde tineri extaziati, o parte drogați, alta cu o pofta trupească iesita din comun si altii dornici de distractie isi simt prezența aici,in mijlocul salii este un ring ,cred ca aici se vor bate cei înscriși...
-De ce zgomotele nu se auzeau si din afara?il intreb pe Jack ridicand tonul pentru a ma putea auzi.
-Este izolat fonic!Crezi ca gaborii ar fi entuziasmați de prezența unei lupte ilegale?Sa fim seriosi!Acum haide!Trebuie sa înceapă!spuse Jack in timp ce o trage pe Erika de mana si imi face semn sa ii urmez, ma uit cu teama in spre fel si fel de oameni,groaza ma învăluie când vad un grup de bărbați plini cu tatuaje,nu ai loc nici pentru un deget sa il atingi intr-un loc de piele curata,sunt plini cu persinguri si niste tunsori groaznice,privirile lor înfricosătoare imi inghetau sângele in vene,cu pasi mici si timizi înaintez, privind înfricoșată in stânga si in dreapta ,insa ma tot intreb de ce am venit aici?Intind mana fara sa ma uit cu gandul sa il prind pe Jack dar când ridic privirea imi dau seama ca am prins o matahala care ranjeste ca un idiot la mine,cu inima facuta cat un purice imi cer scuze si fug cat ma tin picioarele ...ce sa fac?Imi e frica. ..nu trebuia sa vin,imi tin mâinile infasurate in jurul corpului si incep sa tremur puternic,capul ma doare puternic ,simt cum camera se învârte cu mine, nu vreau sa fiu aici!
CITEȘTI
Drumul Vieții
AçãoAbbey Salvador -> Dulce si acidă. Prinsa intr-o lume fabuloasă, unde odata vampirii existau. Lumea ei se cutremură din temelii când il cunoaste pe Dante Black. Dante Black -> râul pur si plin de intuneric. Înconjurat la tot pasul de misterul...