Capitolul 4.

1.3K 40 0
                                    

Abbey pov.
Ma uit urat la dracusor si nu imi vine sa cred cum vorbeste cu una dintre cele mai dragi persoane din viata mea.

-Eu sunt Aaron,Aaron Salvador,si cine ma cred? Ah,stai sa ma gândesc...fratele ei?întreba Aaron sarcastic si ridica dintr-o spranceana.Mai am un pic si ma pufneste râsul.Il vad pe dracusor cum pentru o clipa ii cazu fata de uimire ,dar imediat isi afisa  "masca" de fier!

-Aha!Inteleg!zise dracusor după ce tusi fals.Il vad cum îmi arunca telefonul in brate ,eu il prind la timp, fratele meu se uita la el de parca ar fi nu stiu ce rarietate de vulcan.

-Asta are probleme mintale?Surioara,zimi ca iti face ceva ca de urgenta il aranjez!zise Aaron in timp ce ma mângâia pe creștetul capului.

-Nu mi-a facut nimic...--exceptând faptul ca mi-a pus ceva pe scaun încât am crezut ca mi-au venit problemele si am trecut prin rusinea lumii,exceptând faptul ca de când l-am cunoscut ,m-a tot sacait-----da,nu mi-a facut nimic!ii spun eu zambind strâmb.

-Mda,ma prefac ca te cred!Ai pe aici vreo gagica trăznet?întreba Aaron in timp ce privii prin jur,off...deja toate fetele il absoarbe din priviri,stiu ca e frumos dar astea mai au un pic si sar pe el!

-Pfff, nimic interesant,sunt mărimi numai cupa B si e o excepție cupa C !zise el după ce făcu inspecția. Eu rămân surprinsă ca si-a dat seama doar cu o privire despre asta!!!

-Nu esti sănătos!zic eu amuzata,el ma privii confuz ca mai apoi sa se uite plictisit.

-Eh,eu cred ca trebuie sa plec,se aduna prea multe muste,pa pa surioara!Si sper ca nu cumva sa iti mai faca ceva Idiotul ala ca ma ocup eu personal de el!zise Aaron in timp ce ma lua strâns in brate ca mai apoi sa plece.

-Paa! Strig eu după el,acesta întors cu spatele imi facu semn din mana si pleca,imediat după ce a dat coltul toate fetele s-au adunat in jurul meu.

-Cine este?
-Este iubitul tau?
-De unde il cunosti?
-E atât de frumos!
-E fotomodel?
După ce aud o parte din ceea ce spun "noile fane" ale lui Aaron,imi dau ochii peste cap si ma incrunt usor.

-In primul rand e fratele meu,in al doilea rand garantat nu este iubitul meu,in al treilea rand ...de unde il cunosc?Pai...nu cred ca mai trebuie sa zic..si..nu..nu e fotomodel!zic eu oftand.

-Inteleg!zise ele incantate de prezența fratelui meu,pfff,imediat dupa ce am fost lasata in pace de nebunele astea,Iris veni langa mine ,si ma lua in brate.

-Esti ok?Ma întreba ea amuzata, eu oftez lung si ma asez in banca.

-Cred? Oricum sunt obisnuita!Spun eu plictisita,Iris incuviinta si imi zambii larg.

-Tu de ce imi zambești atata?Întreb eu curioasă.

-Hei...am auzit ca azi o sa avem 2 colegi noi...din cate am inteles unul dintre ei s-a transferat de la facultatea de inginerie...trebuie sa fie foarte isteț daca a reusit asta!Zise prietena mea in timp ce imi zambii larg.Eu privesc pe fereastra si ma tot gândesc cine sunt acele noi persoane???
Imediat ora începu,pe usa intra profesoara ,după ce toti o saluta ne așezăm la loc, privesc in jur,se pare ca dracusor lipseste,eh, tot bine pentru mine.Imi întorc privirea spre fereastra,nu imi pasa cine este.Si incep sa se prezinte.La primul mi-a atras numele sau..."Amon"?imi ridic privirea si il vad,el e....Bai dar ce frumos s-a facut....ma mira,zâmbește sarmant la toti,nu pot sa cred ca asta este timidul Amon ,nu pot sa cred!!Cat de mult se poate schimba o persoana  in doar  5 ani ,acesta a fost plecat in Paris ,si nici macar nu a mai trecut si el pe la parintii lui , este acum un cuceritor in toata firea ,arata foarte bine.Se pare ca il aseaza in fata mea , perfect , asa pot vorbii cu el!Timiditatea sa se pare ca  a disparut de tot ...frumooos!!Dupa ce se aseaza el nici nu mai dau atentie celui de al doilea coleg.

Drumul ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum