Drake pov.
Toata noaptea am stat cu telefonul lipit de ureche in incercarea mea disperata de a afla vreo informatie cat ea de mica cu privire la locatia lui Black.
Imi vine sa innebunesc cand toate autoritatile imi spun aceeasi propozitie:" Ne pare rau domnule dar din pacate suntem 100% siguri ca Dante Black a murit in acest incident!". Cred ca am rupt un sfert din podoaba mea capilara datorita nervilor! Am si uitat numarul de cate ori mi-am trecut mana prin par. Ma uit pe fereastra enervat, atmosfera este destul de posomorata pentru amiaza unei zile... Imi trec palmele peste ochi pentru a-mi reveni, insa tot efortul a fost in zadar, ochii ma ustura ca naiba, capul ma doare de zici ca vrea sa imi explodeze. Ma trantesc epuizat pe scaunul de la birou, inchizand pentru o secunda ochii dar e posibil sa se intample asta? Evident ca nu! Imediat parca la comanda a intrat pe usa Aaron. Mda, la fel de posomorat si cam plini de nervi ca mine. Imi pun mana pe masa ca apoi sa imi sprijin capul in mana , privind spre el plictisit.
-Drake! Zii ca ai aflat ceva ca mor de draci!
Isi izbeste palmele de biroul meu , saracul, care acesta incepu sa se cutremure in urma loviturii sale. Ma uit cu mila la biata mobila ca apoi fara tragere de inima sa ma uit la Aaron. Da, eram intr-o dispozitie extraordinara pentru a intampina un uragan! Dintre cei 2 gemeni, cred ca l-as prefera pe Dean in astfel de situatii, chit ca el este mai diplomat si din nefericire mai razbunator dar acum cand as avea cea mai mare nevoie de liniste vine uraganul Sandy pe capul meu exact cand vreau LINISTE!
-Ce vrei ma omule de la viata mea?! Il intreb pe un ton exasperat. El doar se tranti pe scaunul din fata biroului meu luand la nimereala unul dintre teancurile de dosare de pe suprafata biroului.
-Vreau sa stiu daca l-ai gasit pe Dante Black. Sa nu te aud ca tu vrei sa il gasesti pentru a te razbuna! Sa nu uitam de faptul ca trebuie sa gandim rational! Tinand cont ca Dante nu a violat-o ,el, pe Abbey ci frac'su! Deci eu am nevoie de capul lu' frac'su in nici un caz de a lui Dante!
-1. La mana inca nu l-am gasit pe acel nemernic! Sa imi bag ceva in dracia asta! L-am cautat creca prin tot raul acela nenorocit! Nu am idee , chiar nu am pe unde ar putea sa fie! Creca nu este pe fundul raului a acela?! La naiba cu acel vierme! Nu are cum sa fie mort,e imposibil! 2. La mana, nu ma intereseaza daca a fost sau nu implicat in ceea ce a patit Abbey dar eu il vreau in puscarie din simplul fapt ca are legatura de sange cu acel jeg.
Am spus totul plin de nervi, dand cu pumnul in birou. Lichidul maroniu din ceasca s-a varsat usor peste o fisa. Ma uit la acea pata lung de parca as spera la o minune in care sa se stearga singura dar de unde frate asa minuni? Imi dau ochii peste cap scotand un servetel ca apoi sa sterg imbufnat, Aaron privind totul amuzat.
-Nu stiu frate ce ai de gand sa faci! Am vrut sa stiu cum merge ancheta! Nu am eu timp de asa ceva, sa stau cu ochii pe voi. Cred ca va descurcati si fara mine.
Se ridica atintindu-ma cu privirea din picioare. Adevarul este ca...ma mira faptul ca este aici. Adica el in splendoarea tineretii sale nu era prieten cu legea, tinand cont de prostiile pe care le-a facut pe atunci... adica sa fim seriosi...Cum sa ii infunzi toaleta vecinei pentru ca te-a reclamat la politie datorita actiunilor lui? La ora 3 noaptea nebunul isi facea de cap cu muzica la maxim , dand o petrecere de zile mari. Iar biata femeie l-a reclamat ca a perturbat linistea... Aaron s-a simtit chiar ofensat , din cauza asta i-a infundat toaleta vecinei... Sarmana femeie, a avut o surpriza foarte neplacuta atunci cand tot continutul wc-ului s-a eliberat pe ea, conducta fiind praf. Chit ca a fost o experienta neplacuta pentru aceea femeie insa pentru noi a fost o poveste mega-amuzanta atunci cand ne-a relatat Aaron intamplarea. Acum, amintindu-mi asta , rasul ma napadii, Aaron holbandu-se la mine ca la masini straine.
CITEȘTI
Drumul Vieții
AcciónAbbey Salvador -> Dulce si acidă. Prinsa intr-o lume fabuloasă, unde odata vampirii existau. Lumea ei se cutremură din temelii când il cunoaste pe Dante Black. Dante Black -> râul pur si plin de intuneric. Înconjurat la tot pasul de misterul...