Capitolul 15
Sursa de viață"Sufletul îmi hoinărește pe drumuri nebătătorite încă."
Starea lui Margret se îmbunătățise două zile mai târziu. Mă bucuram atât de mult că nu voi mai fi obligată să muncesc alături de Jane, doar noi două. Oricum, Jane se va muta din casa familiei Turner peste trei zile. Și asta mă bucură și mai mult. Nu că aș avea ceva personal cu ea, însă prezența ei mă irită. Am încercat să fiu pe cât se poate de prietenoasă, asta până când mi-a replicat ea în seara precedentă "Adam e al meu și sper că nu te vei atinge de el, pe mine mă iubește"... penibil, și cred că am început să o urăsc. Kate, prietena lui Adam și a mea, nu o poate suferi încă de când a pășit în casa familiei Turner. De când a apărut Jane toată lumea e nebună, la propriu.
Doamna Turner ne-a rugat să refacem curățenie în pod. Și am fost surprinsă când am găsit mai multe cutii, nu știu ce rost aveau aici, numai să ocupe spațiu. Se întâmplă multe lucruri ciudate în casa asta și din răsputeri mă abțin să nu fac pe detectivul. În special camera din capătul holului care mă afectează atât de mult. Oricum într-o lună mă voi întoarce la liceu și să fiu sinceră sunt nerăbdătoare, e ultimul an și voi termina cu acest coșmar.
Din cauza situației financiare precare, nu am posibilitatea de a merge la facultate, deși mi-aș fi dorit. Voi termina liceul și cred că îmi voi găsi un loc de muncă stabil. Nu sunt atât de strălucită la învățătură dar nici proastă, mă încadrez între. Recunosc că mereu am avut bătăi de cap cu matematica.- Drace! Cutiile astea!
Tresar când o aud pe Jane nervoasă, tocmai se împiedicase cu de o cutie și trebuia să mă țin de nas și gură ca să nu izbucnesc în râs. Nu vreau să par nesimțită, însă nivelul educație al lui Jane e cu mult sub nivelul pământului, Adam mi-a spus că singurul lucru la care se pricepe e sexul.
- Ai grijă...
O anunț, dându-mi ochii peste cap discret.
Soneria ușii de la intrare se auzise încet și Margret spuse că răspunde ea. Și așa am rămas singură cu fata cu părul de foc. Arată bine și pot spune că sunt geloasă pe ea. Niciodată nu voi avea corpul ei și asta mă descurajează.
- Oare ce o fi în cutiile astea?
Întreabă ea și ridic din umeri.
- Voi deschide una.
Continuă și mișc negativ din cap, încercând să o împiedic.
- Nu cred că e treaba noastră și nu ar fi bine să ne băgăm nasul.
- Nu deschideți nimic!
Apare Adam nervos pe mica ușă și Jane se uită nevinovată la el. Eu continui cu ștersul de praf de pe vazele de lut. Doamna Turner a spus că vrea să le așeze în sufragerie, și erau drăguțe. Aveau diverse forme ciudate.
Adam era nervos și Jane era de-a dreptul înfiorată. Hmm, asta e amuzant.
- Serena a avut ideea de a...
Am rămas șocată, roșcata asta tocmai a dat vina pe mine. Cea care a fost împotriva deschiderii cutiilor!
- Știu că tu ești de vină. Nu vei deschide cutiile!
CITEȘTI
Tomorrow (Vol. I-II)
Romance"Adam, numele tău este prea sfânt pentru a fi un păcătos." În curs de editare integrală, pe alocuri vor exista decalaje ale firului narativ al acțiunii. ©2016 AstridRedd. All rights reserved.