Capitolul 31

3.7K 197 16
                                    

Capitolul 31
I only want you

- Sigur Chelsea, ne vedem sâmbătă.

Șatena îmi spuse că cei de la firmă vor organiza un eveniment elegant, cu prilejul afacerilor. Nici nu am înțeles, dar sunt și eu invitată.

M-am urcat în mașină și am plecat spre casă.
În drum m-am oprit la un supermarket și am cumpărat dulciuri și fructe pentru țâncul de Adam. Îmi e așa dor de el, abia aștept să ajung acasă și să îl văd.

Astăzi, în jur de ora 12 am primit un mesaj de la Chris.

"Rămâi cu bine, Serena."

Nu i-am dat un răspuns, pentru că nu eram în stare.
Dar am o întrebare, cum de pleacă așa de devreme?

Când în sfârșit am ajuns acasă, mi-am masat tâmplele extenuată. În locul lui Chris a venit un hipiot de om, care mă crede menajera lui, nu secretara. E un bătrân de 45 de ani care îmi freacă nervii la culme.
Am luat pungile cu cumpărături și am urcat cu ele în camera lui Adam.
Și l-am găsit pe Pingu' uitându-se la TV, avea mai puțin și îl lua somnul.

- Bună.

Spun sărutându-l pe buze, și l-am văzut cam îngândurat.

- Bună.

- Ți-am cumpărat dulciuri, și fructe.

Spun râzând și colțul guri lui se ridică într-un zâmbet, lăsând la iveală gropița sa care am sărutat-o.
I-am dat punga și el spuse că nu are poftă de mâncare, lăsând punga sub pat.
L-am privit confuză și mi-am lipit palma de fruntea lui, asigurându-mă că nu are febră.
E prima dată când îi dai dulciuri și refuză.

- Apropo, mi-a spus Hope să îți spun că a ieșit cu David în oraș și se întoarce pe la ora 19.

- Bine. Altceva?

- Nimic.

- Bine.

Mă ridic de pe pat și mă îndrept spre ieșire din dormitor, dar vocea lui mă oprise din a înainta.

- Serena...

- Hmm?

Mă întorc cu fața spre el și îmi făcuse semn să mă reașez pe pat.
Și m-am apropiat din nou de el, privindu-i ochii limpezi.
Era cam îngândurat, și nu știu de ce. Astăzi a fost Elizabeth la el, poate ar fi din vina ei...

- Tu mă iubești așa e?

Dau afirmativ din cap și își duse mâna peste a mea.

- Vreau să o aud.

- Te iubesc Adam.

- Și nu ai vrea să punem punct relației noastre, indiferent de ce s-ar întâmpla.

- Despre ce vorbești Adam?

- Doar voiam să fiu sigur.

- Dacă chiar voiam să punem punct relației noastre, nu mai eram de mult lângă tine.

- Deci mă iubești?

Tomorrow (Vol. I-II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum