Capitolul 20
Indecent"Și mă duc, unde nu știu.
Sufletul îmi e pustiu."- Și cum a fost prima zi?
O întreb pe Hope care se juca pe telefon în dreapta mea. Astăzi a fost prima zi de școală, și ea nu pare prea încântată de idee. Sper doar să nu se lase de învățat, ceilalți trei ani de liceu m-a făcut să fiu mândră de ea și notele ei.
- Ca de obicei, discursul de adormit și orele plictisitoare.
- Dar de ce ești abătută? Se vede pe fața ta.
- Hmm... Doamna dirigintă a spus că vrea să vorbească cu părinții elevilor din clasa mea. Eu nu am așa ceva.
- Nu te întrista Hope. Știu că e greu.
- Nici măcar nu știu cum arată, niciunul dintre ei. Doar în idioatele acelea de poze...
Am inspirat adânc prinzând-o de mână. Știu că nu s-a împăcat cu acest gând. Să că îi este greu, în special că acum e mai mare și înțelege mai bine problemele vieții.
Și mie îmi este dor de mama, și aș da orice ca ea să se întoarcă. Însă m-am obișnuit cu dorul de ea, mă doare dar e o durere suportabilă.Am ajuns acasă și Hope intră înăuntru, eu am mers spre port-bagaj și am scos cumpărăturile.
Gândul mi-a zburat la Adam. Abia l-am convins să accepte să meargă în Spania cu David și Henry. Dar această mini-vacanță o merită după câte a aflat într-un timp atât de scurt.
Îmi trimite mesaje din 5 în 5 minute. Încep să cred că e obsedat, dar îmi place asta.
Și să nu mai spun de mine, simt că mor de dorul său.Am intrat în casă și am început să pregătesc masa.
Aveam o durere insuportabilă de cap, sper că nu am răcit.- Mi-ai văzut pantofii de casă?
Tresar când o aud pe Hope și din greșeală trec cuțitul peste deget, crestându-mi pielea.
Am mormăit o înjurătură și am luat un șervețel înfășurându-l în jurul degetului.
- Scuze, nu am vrut să te speri.
- E OK, pantofii sunt în baie.
Mi-am mușcat buza de jos din cauza durerii. Mi-am despicat pielea adânc.
După ce mi-am pansat degetul, m-am așezat cu Hope la masă.
- Știi...trebuie să îți spun ceva, important...
Îmi spuse ea și îmi sprijin bărbia de dosul palmei, privind-o.
- Spune-mi...
- Îl mai știi pe Sean?
- Desigur.
- E într-un fel...iubitul meu.
Ochii mei s-au lărgit la cuvintele pe care Hope le-a rostit.
Are 17 ani, nu îi pot interzice să aibă un iubit.
CITEȘTI
Tomorrow (Vol. I-II)
Romance"Adam, numele tău este prea sfânt pentru a fi un păcătos." În curs de editare integrală, pe alocuri vor exista decalaje ale firului narativ al acțiunii. ©2016 AstridRedd. All rights reserved.