Capitolul 13
Joc murdar"It hurts..."
- Sunt aşa de plictisită...
Îi spun lui Adam aruncând în pat telefonul care îi murise bateria de la cât l-am butonat.
- Ştiu iubito, dar nu riscăm să ieşim de aici. Dar putem face altceva...
Se aruncă deasupra mea şi rânji pervers.
L-am împins de pe mine şi m-am ridicat eu deasupra lui.
Ador modul în care ne dominăm unul pe celălalt.- Nu vom face nimic perversule.
Îi spun rânjind la rândul meu şi mă dau la o parte de pe el.
Îi înconjor talia cu mâna şi mă cuibăresc la pieptul lui.Mă durea al naibii de tare spatele de la patul ăsta inconfortabil. Salteaua era tare şi arcurile din ea treceau prin materialul subțire.
Abia am dormit zilele acestea, adică cele două zile.
Aştept ca lucrurile să revină la normal şi să pot pleca acasă, în casa mea. Mătuşa m-a sunat astăzi şi m-a întrebat cum e excursia din Miami, amuzant, i-am spus că decurge perfect şi mă relaxez.Singurul lucru bun din situația asta izolată e că Adam e cu mine.
- De ce nu putem măcar ieşi din cameră?
- Pentru că jos sunt oameni inconștienți de atâta băutură şi droguri. Poți păți la fel ca şi cu Johnny. Dar astăzi este ziua unuia care stă aici de 5 ani şi va fi o petrecere mare.
- Ne vom întâlni cu Kate aşa e? Oare ce o să ne spună când ne va vedea împreună?
- Pentru a suta oară, nu îmi pasă de ea. Şi cred că ne-a văzut deja.
- Îmi pare rău pentru ea...adică pentru copilul ei. Indiferent cine e tatăl tot va creşte fără el. Şi dacă cumva eşti tu?
- Dacă sunt eu asta e, îi voi oferi bani şi gata. Lângă el sau ea nu voi sta.
- Ce inimă neagră ai...
- OK, atunci ne vom separa din nou şi voi sta lângă Kate, îți convine planul ăsta?
- Nu!
Mă cuprinse atât de tare în brațe încât plămânii mei nu mai primeau aer.
Când s-au schimbat rolurile în halul ăsta? Înainte eu eram obsedată de el, şi mi-a spus odată că îl enervează lucrul ăsta, adică că îl bâzâi atât de mult.
Dar acum e invers, şi devin enervante îmbrățişările acestea. Dar eu nu am de gând să îi spun nimic, îmi place asta.- Pot să am o droaie de copii cu altele, nu îmi pasă atâta timp cât te iubesc pe tine.
- Ce siropos eşti.
- Şi nu îți place?
- Ba da. Doar că, ți-am mai spus, nu semeni cu Adam cel dinainte.
- Poți te rog să nu mai aminteşti de trecut? Ştiu că te-am rănit şi ştiu că am fost un prost. Dar pe mine mă doare şi mai tare ştiind că eu am fost acel idiot...
- Dar de ce ai făcut asta? Nu înțeleg nici măcar acum.
- Eram prea orbit de răzbunare. Chiar dacă trecuseră un an de când eu şi Sam am pus punct, voiam să îl fac pe Louis să sufere, să sufere la fel cum am suferit şi eu în momentul când i-am găsit împreună. La început când te-am cunoscut voiam doar să fii alta pe care să o filmez, dar apoi am aflat că eşti chiar sora lui Louis şi ai fost ocazia perfectă prin care puteam să îl distrug. Am lungit atât de mult relația noastră pentru că voiam să las impresia că eu chiar sunt îndrăgostit de tine. Şi am reuşit, planul mi-a mers la perfecție. Dar cine ştia că după eu voi suferi. I-am făcut pe ceilalți să mă urască, pe Lou, pe Zayn, pe Meduza şi cel mai important pe tine.
CITEȘTI
Tomorrow (Vol. I-II)
Romance"Adam, numele tău este prea sfânt pentru a fi un păcătos." În curs de editare integrală, pe alocuri vor exista decalaje ale firului narativ al acțiunii. ©2016 AstridRedd. All rights reserved.