Capitolul 46
Goodbye my love"Ținându-te de mână m-am gândit cât de dureros va fi atunci când va trebui să îi dau drumul."
Mă îndrept somnoroasă spre bucătărie şi îl găsesc pe Adam acolo, înconjurat de un teanc de foi, cu un pix în mână şi capul sprijinit în palmă.
Aproape că adormea cu fața pe masă. Cearcănele de sub ochi îi erau evidente şi în jurul ochilor săi pielea îi era mov de la oboseală.- Ai nevoie de somn Adam...
- Vin imediat în pat.
Am luat o foaie şi atunci am înțeles imediat. Era începutul lunii, acel moment când facturile se înmulțesc şi banii se duc.
- Sunt falit Serena, efectiv nu am cum să plătesc astea.
- Nu te stresa, am şi eu salariu.
- Serios? O femeie aduce banii în casă?
- Mai există şi astfel de cazuri.
Oftă şi îl cuprind în brațe, sărutându-l pe față.
- Nu se mai poate. Mâine fac cursa şi o voi câştiga.
- Nu Adam! Nu te voi lăsa să faci asta!
- Altfel nu pot Serena, cu acei bani ne putem aranja pe câțiva ani, copilul nostru vreau să fie unul răsfățat, nu unul care înțelege când spune "vreau" şi primește de fiecare dată "nu". Nu voi accepta asta.
- Nu mă interesează Adam! Tu nu realizezi cât e de periculoasă cursa aia?! Vor participa alți cu mai multă experiență ca tine!
- Nu înțelegi, în tot acest timp nu am reparat maşini, ci m-am antrenat pentru cursă. Am analizat traseul, îi ştiu fiecare curbă şi sens. Sunt șanse evidente să câştig.
- M-ai mințit! Mi-ai spus că eşti acolo pe post de mecanic şi doar atât.
- Dacă nu voi face această cursă voi rămâne doi ani cu ei şi va fi aşa mereu, plecat cu orele şi vă voi vedea rar. Crezi că pot sta departe de copilul meu şi de tine?!
- Şi dacă mori? Dacă greșești cumva?
- Nu se va întâmpla asta.
Mă prinse strâns în brațe şi îmi șterse lacrimile ce îmi curseră pe obraji.
- Totul se va termina cu bine, mă voi strădui să câştig şi vom trăi în pace după asta.
- Sper asta...
- Nu spera, crede asta.
*
- Ai încredere în mine.
- Mi-e frică Adam.
Aveam un sentiment al dracului de prost în legătură cu tot rahatul ăsta.
Am impresia că nu se va termina cu bine şi asta îmi sfărâmă inima.- Mai ai o şansă să te retragi, fă-o acum! Nu distruge tot ce am clădit.
- Va fi bine Serena.
CITEȘTI
Tomorrow (Vol. I-II)
Romance"Adam, numele tău este prea sfânt pentru a fi un păcătos." În curs de editare integrală, pe alocuri vor exista decalaje ale firului narativ al acțiunii. ©2016 AstridRedd. All rights reserved.