Capitolul 49
Noi"El a întors pagina, eu am ars
cartea."~un an mai târziu~
Şi uite că a venit şi această zi, ziua în care îl voi revedea, ziua în care voi revedea acei ochi care m-au dat pe spate încă din primul moment.
Acest moment nu a fost plănuit intenționat, nici măcar nu aveam habar că astăzi îl voi revedea, chiar şi pentru câteva secunde. O flacără încă mai arde în mine şi arde de fericire să îl revadă.
De mână cu el, cu alesul meu, mergând pe stradă. Adam fiind cu câțiva paşi în fața noastră. Mi-am promis că într-o bună zi voi trece pe lângă el şi mă voi preface că e doar un străin, că suntem doi străini cu un trecut comun.
Chris mă strânse mai tare de mână și îl privesc zâmbind, e cel mai dulce băiat pe care l-am cunoscut vreodată. Şi da, îl iubesc. Însă nu e acea dragoste nebună pe care am simțit-o pentru Adam. Nu e aventura din săruturi, nu e amețeala din îmbrățişări. Nimeni nu îmi poate oferi ce mi-a oferit Adam, chiar dacă pentru el a fost doar o joacă.
Era singur, îmbrăcat cu o pereche de blugi albaştri şi o cămaşă în carouri cu un tricou alb dedesubt. Acelaşi stil pe care îl avea şi în urmă cu ceva timp. Singurul lucru diferit la el era barba crescută și părul frezat într-un mod total diferit.
În momentul în care ajunse în dreapta mea, ne-am privit în ochi de parcă nimeni nu mai exista, ci doar noi doi şi trecutul care, pe mine, încă mă mai bântuie precum o fantomă dependentă.
Mi-am îndreptat privirea în față şi mi-am îndeplinit promisiunea, e doar un străin.
Şi trecuse, m-am abținut din răsputeri să nu privesc peste umăr. Şi ştiam că nici el nu se va uita înapoi.Nu va mai exista nimeni ca el, nimeni nu-mi va oferi ceea ce îmi dăruise el. Cu toate că răul făcut nu-l voi uita niciodată. Mereu va ocupa un loc special în inima mea. Mereu îmi voi aminti de momentele petrecute lângă el.
- Acela nu era fostul tău iubit?
Întrebase logodnicul meu, părând confuz și întorcând de câteva ori capul în direcția lui Adam Turner.
- Nu îl cunosc...
NE VEDEM ÎN VOLUMUL DOI DRAGILOR ❤
Mulțumesc!❤
CITEȘTI
Tomorrow (Vol. I-II)
Romance"Adam, numele tău este prea sfânt pentru a fi un păcătos." În curs de editare integrală, pe alocuri vor exista decalaje ale firului narativ al acțiunii. ©2016 AstridRedd. All rights reserved.