Capitolul 35
Din adâncuriÎn acest capitol perspectiva narațiunii va fi obiectivă, realizându-se la persoana a III-a.
Pe acel afurisit pat de spital, Serena Evans se lupta din toate puterile să nu lase durerea la vedere. Și nu doar durerea provocată în urma glonțului din piciorul ei, ci durerea sufletească care îi măcina inima.
Trăia cu speranța că mâine va fi o zi fericită, trăia cu speranța că de mâine nu vor mai exista pierderi și suferințe în viața ei, trăia cu speranța că de mâine viața ei se va schimba radical.Micuța Hope își ascundea și ea suferința, o durea atât de tare gândul că sora ei suferă enorm. Blestema acel polițist și neatenția lui. Când ea, Louis și Adam erau în salonul Serenei, doctorul venise și îi anunțase că din cauza țesuturilor mușchiului afectate de glonț, Serena nu va mai avea niciodată un mers corect. Piciorul o va durea la efort și este foarte posibil să șchiopăteze. Asta dacă timpul este generos și va reuși să refacă țesuturile afectate.
Pe scaunul de lângă patul Serenei, în mintea blondului pierdut de realitate, se auzeau numai tunete și fulgere. Adam se săturase să mintă, se săturase de jocul ăsta murdar și voia să termine cât mai repede. De un sigur lucru putea fi mândru, juca teatru atât de bine încât se convinse până și pe el însuși. Îi juca pe toți pe degete și nimeni nu realiza asta. Era un actor care putea primi un premiu grammy. Dar în același timp se săturase, era prins la mijloc. Era sufocat, adora libertatea, curvele arătoase, cu trup clepsidră, aventuroase, neînfricate în pat. Dar trebuia să joace actoria asta cât mai bine, căci altfel cineva ar bănui ceva. Plus că Louis îl amenința mereu și era cu ochii pe el.
Oricum, știa sigur că imediat ce va putea să scape din ghearele Serenei și pleacă din spitalul ăsta, va direct la Kate, în Kate. Deja avea gânduri păcătoase, cărora nu le putea ține frâu.
La mulți kilometri de spital, în casa familiei Traynor, se desfășura un adevărat război. Harry și Angelina urlau unul la altul și se contraziceau. Harry o amenința încă de când Serena a plecat din casa lor, îi impunea condiții. Dacă cumva Angelina păstrează legătura cu Serena, Harry o va părăsi și o va lăsa pe străzi, la mila străinilor. Angelina voia să îi asigure copilului ei din pântece un viitor bun, așa că mai bine îl asculta pe soțul ei ipocrit, cu toate că nepoata ei se află tocmai acum în dureri groaznice după ce a suferit un accident oribil.
- E nepoata mea! A fost împușcată! Trebuie să îi fiu alături. Doar astăzi.
- Fie! Poți merge, dar să nu te mai întorci aici.
De fiecare dată, sărmana Angelina înghițea în sec și se lăsa păgubaș, se ura pentru că dintre toți bărbații, l-a ales tocmai pe animalul de Harry. Nu îi permitea să fie alături de nepoatele ei și trebuia să fie rece cu ele de dragul copilului ei. Dar îl și iubea pe acest ipocrit, se iubeau reciproc, și nu avea de gând să îl părăsească. Ce conta că ea era mai mare cu doi ani ca el, un proverb spune "găina bătrână face ciorba bună."
În celălalt capăt al orașului, în străvechea casă "BB", Kate și Faith închinau un pahar de vin pentru suferința Serenei. Kate juca un teatru la fel de perfecționist în a fi prietena Serenei, numai pentru că Adam o obligase să facă asta pentru a nu trezi suspiciuni.
Amândouă erau în lenjerie intimă și pregătite de venirea lui Adam Turner, ca să poată înceapă spectacolul în trei.În minunatul continent Europa, Spania mai exact, domnul Sebastian Evans își îneca amarul într-o sticlă de alcool. Se ura, se blestema sigur că soția sa murise și a părăsit două fete care aveau nevoie de afecțiunea unui părinte. A plecat, lăsându-le cu mătușa lor, crezând că așa este mai bine. Acum regreta enorm. Se apropia ziua fiicei lui mijloci, și după ziua fiului său cel mare care împlinea douăzeci și doi de ani. Nici măcar nu știa cum arată fiul lui, și nu știa nici cum arată fiica sa cea mică. O știe doar pe Serena, care avea buclele blonde ale mamei sale și ochii albaștri ai lui.
Se considera un om josnic pentru asta, se considera un tată groaznic. Dorința de a-și căuta copii se arăta cu ardoare în inima lui, însă era convins că va fi în zadar.Înapoi la spitalul Serenei, era spre seară și ora de vizite se încheiase. Hope se milogea de doctor să o lase peste noapte lângă Serena, însă aceștia refuzau vehement rugămințile micuței. Louis, amăgit, plecase cu sora lui mai mică. Era fericit, poate că nu are toată familia alături, dar cel puțin a găsit pe cineva care deține același sânge, după aflarea faptului că Karen nu este mama sa. Era atât de fericit că el era fratele cel mai mare și că are două surori de îngrijit. Arăta el fioros, însă are o inimă bună. O iubește la fel de mult și pe actuala sa iubită Samantha, o iubea încă de când o cunoscuse prima dată.
Adam era atât de ușurat că poate pleca, se putea duce direct la prietenele lui, Kate și Faith și erau pregătiți de tăvăleala în trei. Mereu făcea asta când pleca de la Serena, devenise ca un obicei și nu avea nici măcar un resentiment pentru asta. Serena era atât de credulă, vulnerabilă, plictisitoare. Nu era pe gustul lui. Însă îi era dor de o virgină, adora să își lase amprenta asupra unei fete, iar Serena reprezenta victima perfectă. Totul s-a așezat la loc atunci când aflase că este sora lui Louis, ce putea decurge mai bine de atât? Doi iepuri dintr-o lovitură.
Deja furase puritatea fetei blonde, urmează marea răzbunare. Era nerăbdător să vadă fața lui Louis, inima lui frântă, precum fusese și inima sa atunci când îi surprinde pe Louis și Samantha în același pat.Serena nu avea habar ce se întâmplă cu Adam după ce pleacă de lângă ea. Avea încredere oarbă în el și era convinsă că Adam îi este fidel, pentru că o iubește. Însă se înșela amarnic, era atât de prostuță.
Se gândea la mătușa ei, care nu o vizitase deloc. Se mulțumi măcar cu un mesaj de la ea. Însă nimic, și cu asta se hotărâse să uite că Angelina a existat în viața ei. Se gândea și la tatăl ei, se întreba dacă el încă trăiește. Dar trecuseră paisprezece ani și se hotărâse să îl uite și pe el. Se gândea la scumpa ei mamă, care o părăsise de mică, plecând într-o lume mai bună. Se gândea și la Alex, care cu durere în suflet recunoaște că nu îl mai iubește. Alex mai bântuie prin mintea ei, însă toate gândurile ei au fost acaparate de Adam Turner. Regretă că încearcă să uite de Alex, însă el nu se mai află printre cei vii.
Îl iubea așa de mult de Adam, pe când la început credea opusul, nici nu-i trecuse prin minte că se va îndrăgosti iremediabil de el.Își amintește cu drag ziua primei interacțiuni dintre ea si Adam. Era o zi dogoritoare și Margret nu putea munci atunci. Ea trebuia să facă ordine și în camera fiului soților Turner. Lui nu-i convenea ideea că Serena îi încălcase teritoriul. Dar din acea zi ,i se puse pata pe ea și trebuia să o aibă și pe Serena în patul lui, dar a avut-o deja și nici el nu știe de ce lungește atât de mult povestea. Poate doar așteaptă momentul potrivit de a-i spune adevărul, atât lui cât și lui Louis. Poate chiar și o casetă cu scenele lor intime.
Serena nu avea nicio idee cine e Adam, Kate sau ceilalți prieteni din grupa lui Adam.
Toți vor învăța, până la urmă, că roata se întoarce și toți vor suferi. Toți își vor da seama că nimic nu e ceea ce pare, că există oameni care își schimbă măștile ca pe șosete. Nu poți avea încredere în absolut nimeni, cine crezi că ți-e cel mai bun prieten, acela e dușmanul tău care când te va îmbrățișa îți înfige o sabie în spate. Prietenii nu mai sunt prieteni. Părinții nu mai sunt părinți. Singurul pe care te bazezi trebuie să fii tu însuți, și micuța Serena încă nu a învățat această lecție.
CITEȘTI
Tomorrow (Vol. I-II)
Romance"Adam, numele tău este prea sfânt pentru a fi un păcătos." În curs de editare integrală, pe alocuri vor exista decalaje ale firului narativ al acțiunii. ©2016 AstridRedd. All rights reserved.