Capitolul 13

8.1K 420 23
                                    

Capitolul 13
Declarați și minciuni

"Am greșit atât de mult când te-am primit în sufletul meu."

Încep să regret din tot sufletul că speranța și iubirea m-a adus în acest moment într-o biserică pentru a fi martoră la nunta mătușii mele cu un ipocrit.
Era așa de iritant, în special acel drag moment în care preotul îi rostește întrebare mătușii de a fi soția unui pedofil și ea acceptă. De ceva timp stau aici și privesc tavanul biserici absentă, oftând sau dându-mi ochii peste cap atunci când nuntașii își rostesc declarațiile pe care după cum spun ei "iubirea noastră va rămâne veșnic vie" și simțeam că mor, la propriu.

Madison era lângă mine și îmi șoptea neîncetat să rămân calmă, dar cred că voi izbucni din moment în moment și îl voi plezni pe Harry cu crucea preotului. Eram așa de indignată încât aș țipa în gura mare să oprească nunta și mătușa să stea o secundă și să cunoască mai bine bărbatul pe care l-a ales să-i fie toată viața alături.

Gândurile de revoltă mi se risipesc atunci când cei doi miri se îndreaptă fericiți spre ieșirea din biserică cu noi în spatele lor. Afară, copiii de mici vârste aruncau cu petale în fața lor și chiar pe ei.
Țineam strâns gentuța mea în mână și mă abțineam să nu apuc o petală și să i-o îndes lui Harry pe gât.
Dar oricum era prea târziu, cei doi deja își uniseră destinele în fața lui Dumnezeu și nimic, în afară de simplul divorț, nu îi mai poate despărți.

- Avem de petrecut azi.

Spuse Madison și își duce mâna pe gâtul meu, trăgându-mă mai aproape.

În afară de Adam, nimeni nu știe cine e acest monstru.

Mă uit încruntată la Harry și eram fericită atunci când a observat că mă uitam urât la el. O cută se ivise pe frunte și privirea îi devine serioasă. Asta e o declarație de război.
Tocmai ieri am fost la el acasă și mi-am mutat lucrurile în casa unde m-am mutat, cu ajutorul lui Madison. Și în curând o voi obține și pe scumpa mea Hope. Nu mai am de gând să stau cu un asemenea animal hormonal în casă și nu m-aș întoarce la ei nici dacă m-ar obliga.



*



- Serena, m-ai făcut atât de fericită cu prezența ta.

Spuse mătușa în timp ce mă strânse în brațe. Adevărul e că apreciez să o văd fericită și nu vreau să îi ratez zâmbetul de pe buze. Însă am venit la această nuntă numai și numai pentru mireasă, mirele este exclus de pe lista mea.

- Mă bucur atât de mult pentru tine.

Am spus cu o voce atât de falsă încât mătușa mă privi suspicios. Îmi îndrept fața spre stânga mătușii unde era minunatul ei soț care o ține strâns de braț. Privirile ni se intersectează și îmi zâmbește diavolește. Pare un tip normal, dar aparențele de la suprafață mereu înșală. Încă nu renunț la gândul că aș putea să-i îndes ceva pe gura aia care scoate numai cuvinte porcoase. Mie oricum nu-mi plac nunțile și niciun gen de eveniment fericit. Pentru că nu am avut niciodată parte de unul. În viața mea tot ce am făcut e să înmormântez persoanele dragi.

- Henry!

Harry izbucnește fericit și mă uit în stânga mea unde familia Turner se pregătea să felicite mirii. Serios? Halucinez cumva?

Tomorrow (Vol. I-II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum