Capitolul 45
I love you, don't leave me- Bună tată.
Spun şi stau în fața lui, privindu-l. Acei ochi albaştri întâlniți atât la mine cât şi la Louis mă priveau cu dragoste, apoi brațele lui puternice mă cuprinseră într-o îmbrățişare caldă de urs. E un sentiment extrem de drăgăstos atunci când ai parte de căldura unui părinte. De aceea vreau ca Adam să nu pățească nimic în nicio cursă tâmpită, nu vreau ca bebeluşul nostru să crească fără un tată sau chiar o mamă. Tot ce cer este o viața liniştită, nu cer bogăție şi nici altceva măreț, doar linişte şi pace.
Adam e la muncă la fel ca înainte, stă plecat cu orele şi din câte ştiu nu se implică în curse, ci e mecanic. Asta mă bucură într-un fel, chit că e plecat şi îl văd rareori.
Efectiv nu îmi mai pot imagina viața fără el, nu mă pot imagina pe mine fără el. A devenit o parte din mine, din viața mea, din fericirea mea, din tristețea mea...din tot ce depinde de mine. Îl iubesc, iubirea dintre noi e puternică şi trecutul negru pe care îl avem pe urme nu mă poate obliga să-l alung de lângă mine.- Ce mai faci Serena? Bebelușul tău cum se simte?
- De unde ai aflat de el?
- Hope şi Louis mă țin la curent.
- Oh, scuză-mă că nu ți-am spus asta, am uitat complet.
- Nu mai contează, deci el sau ea e bine?
Dau afirmativ din cap şi un zâmbet micuț mi se aşterne pe buze.
- Ce ai vrea să comanzi? Fac eu cinste.
- Ceva uşor oricum. Nu vreau ca sarcina să-mi afecteze greutatea.
Un chelner tânăr ne aduce două meniuri la masa noastră şi arunc o privire printre delicatese, însă am ales doar o salată de vară şi piept de pui.
După ce voi pleca de la întâlnirea cu tata mă voi duce spre...casa BB, Kate a ieşit din spital cu fetița sa şi m-a chemat în vizită. Nu-i port pică, nu e vina micuței Angel că părinții ei au fost inconștienți când au conceput-o. Voi avea grijă ca Adam să îi acorde atenția necesară. Nu mă lasă sufletul să las un copil aşa, de izbelişte, fără să îşi cunoască tatăl.
Aproximativ o oră mai târziu am terminat masa şi am mai schimbat câteva cuvinte cu tata. Nu îmi vine să cred nici acum că după atâta timp de absență el e în sfârșit aici.
Pentru mine şi Louis e cam târziu, însă pentru Hope e perfectă prezența lui.- Mulțumesc pentru masă tată, ne vom revedea curând.
Ieşim împreună din local şi mă îmbrățișase din nou.
Apoi m-am îndreptat încet spre maşina mea. Nu mă simt OK că trebuie să mă reîntorc în acea casă, dar o fac pentru Kate, care după câteva mi-a făcut tot o consider o prietenă. La început ea chiar a încercat să mă îndepărteze de Adam pentru că a văzut de ce sunt în stare, dar planul i-a eşuat şi gelozia a venit pe primul loc.
Când am ajuns în fața conacului Black Blood, am luat o gură mare de aer şi am coborât din maşină, şi m-am îndreptat spre matahalele pe post de paznici.
- Tatuajul.
Îmi cere unul dintre ei şi am înghițit în sec.
- Nu am, am venit doar să vizitez o prietenă.
- Nu te putem lăsa să intri fără tatuaj.
- Las-o Stanley, e prietena mea.
Intervine Kate pe partea cealaltă a uşii marii de fier.
- Nu are voie fără tatuaj!
- Las-o să intre.
Rămân şocată când Adam îşi face apariția şi unul dintre portari îmi deschide poarta lăsându-mă să intru.
Nu aveam idee ce caută Adam aici, nu mi-a spus că va veni aici.Kate mă lua în brațe şi ne-am îndreptat toți trei în casă, apoi am înaintat pe un hol şi într-o cameră. Micuța Angel dormea pe pat, şi Zayn din câte se pare o supraveghea.
El când mă văzuse mă lua la rândul lui în brațe şi i-am zâmbit.Kate se duse spre Angel şi o lua în brațe, m-am apropiat de Adam şi l-am cuprins de brațe.
- Tu ce faci aici?
I-am şoptit.
- Am venit să-i dau prima "tranșă" de bani.
Acum înțeleg...
- Cum mai eşti?
Mă întrebă Zayn şi îi zâmbesc din nou, desprinzându-mă de Adam.
- Sunt bine. Dar tu?
- Mai bine de atât nu se poate.
M-am apropiat de Kate şi i-am răpit-o pe Angel din brațe. Era aşa de scumpă, un micuț ghem dolofan şi rumen în obraji. Cu siguranță va fi foarte frumoasă când va creşte mare.
- Tu nu vrei să o ții în brațe?
Îl întreb pe Adam şi el privi ghemul din brațele mele.
Se apropie de mine şi am zâmbit fericită.
I-am lăsat-o în brațe şi el înghiți în sec, de emoții bănuiesc.Ce a fost a fost, faptul e deja consumat. Acest copil e născut şi cum vor decurge lucrurile aşa va fi... nu am de gând să îl oblig pe Adam să rămână lângă Angel, pentru că la rândul meu şi eu am nevoie de el. Dacă nu era copilul din pântecele mele poate că l-aş fi părăsit. Însă viața ce creşte în mine are nevoie de ambii părinți. Plus că Adam nu cred că ar vrea să rămână lângă Kate şi Angel.
Însă voi avea grijă ca Angel să îşi petreacă timp cu tatăl ei.- Îți stă bine în rolul de tată.
Spun şi îl privesc, zâmbetul meu fiind încă prezent pe față.
- Şi tu m-ai făcut cel mai fericit viitor tată din lume.
CITEȘTI
Tomorrow (Vol. I-II)
Romance"Adam, numele tău este prea sfânt pentru a fi un păcătos." În curs de editare integrală, pe alocuri vor exista decalaje ale firului narativ al acțiunii. ©2016 AstridRedd. All rights reserved.