Capitolul 16
Probleme în Paradis"Și nu furtuna de afară m-a înspăimântat, ci liniștea pe care o avea în privire."
Harry primise trei ani de închisoare, în urma procesului săvârșit în instanță. Sentința îi este pe măsura. A doua zi după tragica întâmplare dintre mine și el, și faptul că am rămas cu traume severe, am mers la secția de poliție, alături de Adam. Am depus o plângere împotriva lui Harry și Adam m-a ajutat foarte mult ca martor. Astfel poliția l-a arestat pentru tentativă de agresiune sexuală tot în acea zi și nu am avut decât să așteptăm ziua judecatei, care avusese loc acum două zile.
Partea proastă e că mătușa mea Angelina, și în același timp soția lui Harry, a încheiat orice fel de legătură cu mine și asta îmi rupe sufletul, pentru că ea și Hope sunt tot ce mi-au mai rămas din familia mea.
Au trecut două zile de când Harry a fost arestat și nu mă pot opri din plâns, din două motive. Mătușa mi-a interzis să o văd pe Hope, și mi-a spus că de milă mă ține sub custodia ei încă trei luni, până voi împlini optsprezece ani, apoi nu își mai dorește să audă de mine, vreodată. Iar al doilea motiv este că încă simt mâinile slinoase și mânjite ale lui Harry, care mă forțează și mă lovesc, făcând tot posibilul să mă țintuiască sub acesta, în încercarea de a mă atinge într-un mod intim. Deși acele scene apar acum ca un vis în mintea mea, știu că au fost mai mult decât reale. Am coșmaruri și asta mă ține trează nopțile, suferind de insomnii. Am impresia constantă că Harry se va întoarce și va căuta răzbunare. Este un om puternic, sprijinit de o lume interlopă, nu m-ar mira dacă într-o zi, de curând, voi da nas în nas cu el pe stradă, proaspăt ieșit de pe porțile închisorii.
Familia Turner au făcut mai mult decât posibilul pentru mine. M-au sprijinit atât material, cât și mental în aceste zile cumplite de groază. Mi-au oferit mese calde și confort, oferindu-mi ocazia de a înnopta la aceștia pentru câteva zile consecutive. Însă nu a fost de mare ajutor, eram conștientă de faptul că Harry are idee unde locuiesc cei din familia Turner și nu îi va fi dificil să dea de mine.
Știu că este furios și agasat, am văzut asta în privirea lui atunci când judecătorul a pronunțat sentința. Căci i-am răpit trei ani de libertate, pe când el putea face cu totul ceva diferit. Va rata nașterea plodului său, cât și primii pași și primele cuvinte.
Am încercat să-i explic mătușii mele, atât eu cât și Adam, că Harry e un adevărat ipocrit însă nu ne-a crezut, ba chiar insinuează că eu m-am aliat cu Adam împotriva lui Harry. Că nici una dintre aceste acuzații nu sunt reale, Harry având un alibi -plătit- care a jurat pe sfânta Scriptură că el și nenorocitul de Harry s-au aflat la locuința sa în acel interval de timp. Însă după câteva investigații, și anume câteva camere de vedere montate pe acea stradă, filmările au surprins mașina lui Harry pe stradă și momentul când Adam mă trage ca un bezmetic din acea casă după ce mă salvase din ghearele lui, prin urmare poliția s-a conformat și totul a decurs scurt și la subiect.
Toată această situație a făcut ca eu și Adam să ne apropiem exagerat de mult și încă nu îmi vine a crede. Am descoperit că, atunci când își dorește, poate fi serios și matur, susținându-mă cu toate deciziile luate. A fost alături de mine când ceilalți nu au fost. Este o persoană bună, însă nu întotdeauna, numai atunci când își arată adevărata față.
Astăzi m-am întors acasă, căci până acum am zăbovit în casa familiei Turner. Au insistat să îmi iau liber pentru câteva zile, în ciuda insistențelor mele de a continua să vin la muncă. Pentru că lângă ei, mă simțeam protejată.
CITEȘTI
Tomorrow (Vol. I-II)
Romance"Adam, numele tău este prea sfânt pentru a fi un păcătos." În curs de editare integrală, pe alocuri vor exista decalaje ale firului narativ al acțiunii. ©2016 AstridRedd. All rights reserved.