Capitolul 44
Sărută-mă încetPerspectiva lui Serena
- Sărută-mă odată!
Țipă Adam şi încep să râd.
- Nu, ce ai făcut să meriți asta?
- Ah, nimic important. Eşti soția mea, copilul e pe drum, de ce m-ai săruta?
Spuse ironic și îmi pun capul la el în poală şi zâmbesc privindu-i ochii albaştri şi mari care îmi provoacă dependență.
- Se apropie Valentine's day.
Spuse el şi aproape că uitasem complet de asta. Adică niciodată nu mi s-a părut o sărbătoare importantă, cât timp n-ai cu cine să o sărbătorești.
Cu Chris am luat doar cina în oraş seara şi restul zilei am muncit.- Da, vreau să stai toată ziua lângă mine şi să mă ții în brațe, şi să arătăm ca un cuplu adevărat.
- Orice vrei tu iubito. Mă gândeam că în loc de asta îmi vei întinde o listă cu cadouri pe care le vrei.
- Ți-o voi da mai pe seară.
Chicotesc şi am acompaniază sărutându-mă pe frunte, apoi pe nas şi în sfârșit pe buze.
- Buzele tale au gust a țigări. Te ucid!
- Fumez una la săptămână.
- Nu e bine!
- Ştiu, dar am fost fumător în tinerețe şi mi-e greu să rezist acum fără ele.
Oftez şi îmi duc mâna după umerii săi strângându-l în brațe.
Îşi strecurase mâna pe sub bluza mea şi îmi mângâiase pântecul.
- Bebe e bine?
- E bine, mama nu e bine.
- De ce? Ce ai?
Se ridicase imediat şi mă privi serios.
Am zâmbit şi am sărit în brațele lui, sufocându-l.
- Încă mai am stări de greață şi amețeli.
- Îți vor trece, m-ai speriat...
- Dacă e fată ce nume îi punem? Dar dacă e băiat?
- Orice ar fi el, abia aştept. E prea devreme să ne gândim la nume.
- Aş vrea un nume clasic şi frumos. Simplu, nu să fie un nume care oamenii nici nu-l pot pronunța.
- Mai avem timp de gândire.
Uşa de la intrare se deschise şi Hope intră înăuntru, urmată de David.
Ea fugi sus şi l-am privit încruntată pe replica lui Adam.
- Ce i-ai făcut?
- Nimic, a dat un examen şi s-a trezit cu un B+, e supărată pe ea.
- Du-te şi împac-o! Acum!
- Mă duc, mă duc.
Îmi sprijin spatele de spătarul canapelei şi îl privesc pe Adam care mă privea înapoi.
Era în jur de ora 19 şi duminică. Am stat toată ziua acasă cu Adam. O aşa duminică nu am mai avut de mult timp.
Nu mai contează nimic atât timp cât Adam e lângă.- E o problemă...
Spuse şi îşi lăsă privirea să cadă în jos.
- Care ar fi?
- De Valentine's day e marea cursă. Dacă o câştig, pot scăpa de acel 'contract'.
- Nici să nu te aud! Dacă pierzi?! Nu vrea un copil care să crească fără tată, nu doresc o viață în care tu nu eşti lângă mine. Nu îmi imaginez asta.
Un sentiment de panică mă cuprinse şi el îşi aşezase palmele pe obrajii mei obligându-mă să îl privesc în ochi.
Irişii lui erau de o culoare extrem de aprinsă şi emanau căldură şi siguranță.- Ascultă-mă, voi câştiga, m-am antrenat pentru asta. Voi lua toți bani şi vom trăi fericiți, departe de pericole.
- Nu Adam, priveşte şi partea rea, dacă vei pierde? Te vor omorî!
- Nu se va întâmpla asta.
- Nu, te rog, nu fă asta. Mai bine eşti plecat toată ziua de acasă decât să faci nenorocita aia de cursă şi să pierzi. Dacă mă iubeşti nu fă asta.
El stă o clipă pe gânduri apoi oftă adânc.
- Bine... nu o voi face. Dar atunci când vin acasă la miezul nopții şi plec la ora 6 să nu mă cerți.
- Promit. Vreau doar să te ştiu în siguranță.
Mă strânse în brațe şi l-am sărutat pe gât. Mai bine nu-l văd toată ziua decât să ştiu că i se poate întâmpla ceva rău.
CITEȘTI
Tomorrow (Vol. I-II)
Romance"Adam, numele tău este prea sfânt pentru a fi un păcătos." În curs de editare integrală, pe alocuri vor exista decalaje ale firului narativ al acțiunii. ©2016 AstridRedd. All rights reserved.