Capitolul 44

5.1K 249 17
                                    

Capitolul 44
Zâmbete sincere

"Am fost oarbă
Am crezut că o să meargă
Credeam că totul ne leagă."


- Hope, mi-ar sta bine?

O întreb, făcând câteva piruete cu rochia în jurul meu. Însă Hope nu era în apele ei, era aeriană şi nici nu cred că băga de seamă ceea ce i-am spus până acum.

- Ce se întâmplă cu tine?

Am tras-o în brațele mele şi ea era atât de absentă încât nici nu mişca. Adevărul e că nici nu am petrecut împreună în ultimele săptămâni, ea voia să stea cu mătuşa Angelina, eu voiam să-mi petrec timpul cu Adam.

- Nu mă simt atât de bine.

- Vrei să mergem acasă?

- Da...

Mi-am așezat mâna în jurul umerilor ei şi am coborât la parter, la cafeneaua unde Adam şi Louis ne așteptau, savurând o cafea.

Ne-am îndreptat spre mașina lui Louis și el cu Adam s-au așezat în față. Eu am urcat în spate şi am luat-o pe Hope în brațele mele, mângâind-o pe păr. Deodată, Adam strănută și am chicotit. Carantină va fi la mine acasă.

Era începutul lui decembrie, şi fulgii de nea deja s-au depus într-un strat subțire. Se pare că Hope şi Adam nu au fost prea grijulii în privința sănătății lor.

În scurt timp, am ajuns acasă şi am fugit direct bucătărie, pregătind o supă caldă pentru cei doi. Și după ce am pregătit-o cu foarte multă dragoste, i-am întins un bol lui Hope, apoi se retrase în dormitorul ei.

L-am forțat pe Adam să mănânce, și după multe insistențe, a acceptat. Apoi, eu cu el și Louis am rămas singuri în sufragerie, în fața televizorului.

Nu îmi amintesc exact momentul în care l-am iertat pe Louis pentru ceea ce mi-a făcut, însă Adam fusese cel care m-a convins să îl accept în preajma mea. Ciudat este faptul că, deși Louis îl bănuiește pe Adam de infidelitate, încă îi este cel mai bun prieten.

- Te încălzesc eu, ursulețul meu!

Spun și îl cuprinde pe Adam în brațele mele, fiindcă tremura din toate încheieturile.

- Nu pot respira!

- Nu mă interesează!

Louis începe să râdă cu gura până la urechi şi eu am zâmbit. L-am eliberat pe Adam şi am așezat o pătură pe umeri lui. Își duse mâna după umeri mei şi mă trase aproape de el.

Ei au început să vorbească despre fostele iubite, și că eu şi Sam i-am schimbat viața fiecăruia. Şi am simțit cum Adam s-a încordat atunci când Louis a pomenit de relația sa cu Sam. Dar îl înțeleg, a iubit-o enorm. Şi nici eu nu mă simt tocmai bine atunci când mi se vorbeşte despre Alex.

Gândul meu era la momentul de acum aproximativ doua săptămâni, când eu şi Adam am făcut dragoste în maşină. Nu prea m-am descurcat, locul era mic şi sunt neîndemânatică atunci când vine vorba de relațiile intime. Dar cât timp ai un iubit ca Adam, le faci pe toate, Doamne cum a sunat asta.

Tomorrow (Vol. I-II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum