Capitolul 40

5.5K 253 20
                                    

Capitolul 40
Cigarettes

"Cel mai mult se tem de moarte
Cei ce n-au trăit deloc"

- Nu pot să cred că ai de gând să participi din nou la o cursă! Mi-ai promis.

Sam mă privea cu ochii lărgiți, deci Adam nu i-a împărtășit faptul că mi-a dezvăluit adevărul despre el şi ceea ce îl înconjoară.
Faptul că el iubește la nebunie această activitate nu mă ajută deloc, refuz să cred că el își dorește să continue cu aceste lucruri.

- Problema este că niciodată nu ți-am promis asta, Serena.

Spuse el, lăsând garda la pământ. Vorbise atât de încet încât aveam impresia că a fost doar în mintea mea. Avea dreptate, și eu nu am realizat asta. Nu am insistat prea mult asupra acestui lucru, credeam că este de la sine înțeles că nu îmi doresc să mai participe la vreo cursă, cel puțin atâta timp cât este cu mine.

- Fie, spor la distrusul propriei tale vieți! Cine sunt eu să te opresc?

Izbucnesc furioasă și mă îndrept spre ieșirea din casa lui Louis, însă tocmai glasul lui mă oprise.

- Nu îndrăzni să pășești pe acea ușă. Maturizează-te! Continui să te comporți ca un copil, fiind convinsă că noi suntem cei păcătoși iar tu ești singura pură. Frecventăm acele curse de ani de zile, pe când tu nu ai un permis de conducere și nu ai habar cum să manevrezi o mașină. Însă noi da, o facem de la șaisprezece ani. Dacă au trecut ani de zile în care am reușit să ducem o cursă la bun sfârșit, înseamnă că ne descurcăm și nu se va întâmpla nimic grav.

Louis ținuse acest discurs, însă deveneam din ce în ce mai agitată. L-am privit scurt pe Adam, care privea în podea și părea frustrat. De faptul că eu nu sunt de acord cu aceste lucruri, iar el își dorește cu adevărat.
Am oftat, apoi am înjurat în barbă.

- Fie, voi fi acord să participi la această cursă, dar cu o singură condiție.

- Mă bag.





*





Am părăsit mașina lui şi primul loc unde am privit a fost cerul brăzdat de stele, afară era un frig de nedescris, reușeam cu greu să îmi reglez temperatura corpului.

Adam se îndreptase spre o mulțime de oameni și eu mă aflam pe urmele lui. Persoane dansau pe muzica electrizantă ce se auzea în boxele imense, şi extrem de mulți oameni cu creierul vraiște din pricina drogurilor. Era pentru a doua oară când mă aflam în locul ăsta şi de data aceasta nu îmi era teamă, pentru că eram cu Adam.

- Serena!

Kate sare pe mine şi mă strânse în brațe, nu ne mai văzusem de o săptămână, de la aniversarea mea.

- Bună.

Ea ne însoțise și am înaintat prin grămada de oameni şi era cât pe ce să mă dezechilibrez atunci când un umăr se izbise puternic de al meu. Mă uit în urmă şi îl văd chiar pe Johnny, pe care nu îl mai întâlnisem încă de când am fost în The BB House. Mă privea malefic și priveam fix în ochii săi albaștri. Era un tip dubios, şi eu ca o fraieră ce sunt am, avut încredere în el. De ce sunt atât de naivă? De fapt, trecutul e trecut, trebuie să ne depărtăm de el. Mi-am rotit ochii peste cap şi am fugit spre Adam, care îşi găsise o vedere bună spre cursa ce urma să fie începută. Se vedea pe el că prefera să fie în una dintre acele mașini decât aici. Eu eram încântată că a decis să rămână pe tușă în seara aceasta.

Tomorrow (Vol. I-II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum