Capitolul 31
Pierduți"Și nu credeam că oamenii ajung până la stele,
Eu le ating când ești acolo, în brațele mele."Tot în acea sâmbătă în care Adam nu era o clipă cu picioarele pe pământ, a decis să mă ia și pe mine cu el la o întâlnire cu grupul lui. Era atât de pierdut în univers, vorbea fără sens și parcă nu mai era acel Adam lângă care mă trezisem de dimineață. Și asta din pricina apariție lui Sam.
Eram în mașina lui, îndreptându-ne spre un local necunoscut, unde ne vom întâlni cu prietenii lui. Mi-e atât de teamă, acum că Samantha s-a întors, e foarte posibil ca Adam să se întoarcă la ea. Sunt atât de speriată de asta, și nu pot face nimic pentru a preveni asta. Nu vreau să-l pierd, o fi el amețit și fustangiu, dar e al meu. M-am atașat atât de tare de el încât nu m-am gândit la consecințele care vor fi când el va pleca.
Voiam să plâng, chiar aici, în fața lui. Însă mă abțineam cu greu, nu voiam să știe cât de sensibilă și vulnerabilă sunt.
Peste puțin timp, parcase mașina în fața unui local pe care nu-l mai văzusem până acum, semăna cu un bar. Când am coborât din mașină, Adam nu îmi cuprinse mâna ca de obicei. Ci doar mergea grăbit și mă chinuiam să țin pasul cu el.
Am intrat în local, și era plin de oameni, abia atunci scumpul meu iubit mă prinse de mână, dar nu de mână, ci de încheietură. La o masă i-am văzut pe toți. Louis, Jake, Faith, Kate și Samantha inclusiv. Noua brunetă din gașcă ședea lângă fratele meu, străduindu-se să îi atragă atenția, însă Louis nu părea încântat de asta. Sunt nerăbdătoare să port o discuție despre asta.
În schimb, Kate mă privea încruntată și iritată, însă îi făcuse cu ochiul lui Adam. Poftim?
Apoi mă uimi când se ridicase de la locul ei și se așezase lângă mine. Am privit-o confuză.- Uite, știu că ți-am aruncat toate acele cuvinte. Să știi că sunt adevărate, însă eu și Adam nu am mai avut nici o aventură după ce ați devenit un cuplu. Am fost răutăcioasă cu tine și tu te-ai comportat frumos cu mine. Ai vrea să o luăm de la început?
Sunt sigură că nu ar îndrăzni să spere la o prietenie precum în povești, însă nu doresc să îmi fac dușmani în grupul de prieteni a-i iubitului meu. Astfel că i-am zâmbit ezitant și am mișcat afirmativ din cap.
- Vrei să îl urmărim pe Jake cum este bătut la biliard de fete?
Mă întrebase ea și am chicotit, aprobând. Ea o invitase și pe Faith și ne-am ridicat de pe locurile noastre.
- Unde mergi?
Îi aud glasul lui Adam care acum își ridicase ochii din laptopul lui Louis, așezat pe masă. Atât el, Louis și Samantha erau concentrați asupra ceea ce Louis prezenta pe laptop. Nu știam despre ce era vorba, dar presimțeam că era legat de BB.
- La masa de biliard.
I-am zâmbit și am plecat spre masa de biliard.
Mă întrebam de ce Samantha îl căuta pe Louis? Din moment ce recent a ajuns în oraș și începe căutările lui Louis de parcă nu ar exista telefoanele mobile. Probabil că a reușit să îl găsească și au discutat. Am să discut cu Louis despre asta, curiozitatea mă sufocă.
Ceva timp mai târziu, Jake, chinezul, a ratat fiecare bilă. Mereu se enerva și lovea din nou, spunând că de data aceasta o să reușească.
Era ora cincisprezece și mă distram cu prietenii lui Adam, care aparent erau și ai mei. Încă nu am atins acea cotă de prietenie ca la carte, însă pentru simple cunoștințe este suficient
CITEȘTI
Tomorrow (Vol. I-II)
Romance"Adam, numele tău este prea sfânt pentru a fi un păcătos." În curs de editare integrală, pe alocuri vor exista decalaje ale firului narativ al acțiunii. ©2016 AstridRedd. All rights reserved.