Ahoj, vítám vás u nového příběhu. Tentokrát je to něco zvláštního a úplně jiného, než jsem zvyklá psát.
'Maska hraběnky', jak se tento příběh jmenuje (i když to už pravděpodobně víte) je součástí NaNoWriMo 2016.
Tato výzva je na jednu stranu šílená a pro mnohé těžká, ale rozhodně ne nemožná. S 'Maskou' jsem se účastnila první rok a už tento rok jsem vyhrála. Příští rok už asi nebudu mít odvahu, přihlásit se znovu, ale vám, kteří nad tím uvažujete to můžu jenom doporučit.
Každý den se snažíte napsat denní limit, spát chodíte pozdě, ze školy (práce) sedáte rovnou k notebookům, počítačům, či papírům a píšete. Zdá se vám, že to nezvládnete. Nestihnete. Nedokážete. A pokaždé, když jeden den vynecháte, je mnohem těžší se vrátit a napsat limit za dva dny. Ale když to uděláte, vydržíte do konce, ten pocit je úžasný.
Moje první osobní vítězství je dostavilo už ten první den, kdy jsem opravdu začala psát a za jeden den napsala přes dva tisíce slov. Nemusíte nutně vyhrát, stačí, když se zúčastníte, zkusíte to. Nemusíte napsat 50 000, stačí napsat polovinu a myslím, že i za polovinu na sebe rozhodně můžete být pyšní.
(Psáno z vlastní zkušenosti, u každého to samozřejmě může být jinak.)
Protože tento příběh momentálně (29.11. 2016 - den po dokončení NaNoWriMo) nemám zrovna v lásce. Za ten měsíc mě dokázal pořádně potrápit, ale už koncem listopadu - teď - by se tu měla objevit první kapitola a postupně bych chtěla příběh upravovat, opravovat a dokončovat a nakonec i postupně publikovat.
A proč je tady předmluva už teď?
Tímto chci moc poděkovat Adís Okami za nádherný cover (Však ona sama moc dobře ví, kolikrát jsem někoho na výrobu coveru sháněla a kolikrát se to nepovedlo.) moc mi to pomohlo. Je dokonalý a vyjadřuje přesně to, co by vyjadřovat měl. Moc ti za něj děkuju. Jsi výborná a opravdu šikovná grafička. Ještě jednou díky.
ČTEŠ
Maska hraběnky
FantasyKaždý se jí bál. Byla legendou. Ale věci se mění a ne vždy je to změna k lepšímu. Teď má Ealia co dělat, aby přežila. A potom přijde nabídka. Ealia dostane volnost, svobodu, po které vždy toužila a žádná cena pro ni není příliš vysoká. Eali...