Ealia:
1) Proč jsi léčitelku unesla?
Protože potřebuju udržet prince v nevědomosti. Podle původního plánu už měl být mrtvý, ale.... Nějak to nevyšlo. *sklopí pohled k zemi*
2) Jaké jsou tvé city vůči Jenelovi a Christianovi?
No... Jenel... Já... Musím ho zabít a to taky udělám. Je jedno, jaký city k němu chovám a jaký ne.
A Christian je můj přítel. Byl to první člověk, který se ke mně na hradě choval slušně a věřím, že z něj by byl mnohem lepší král než z Jenela.
3) Co bys dělala, kdyby ses najednou setkala se svými sourozenci?
Já... Já nevím. Myslím, že bych se bránila. Protože jeden z nich (pokud ne oba) by se mě určitě pokusil zabít...
A jen tak mimochodem - začínají to být docela osobní otázky. Nejsou příjemné!
4) Jak si představuješ dokonalý život?
Někde o samotě, vysoko v horách jenom se svými vlastními myšlenkami a beze strachu z toho, že mě někdo zabije. Chci se zbavit minulosti.
Neava:
1) Co říkáš na hraběnčino jednání?
No, není pravda, že bych zrovna fandila unášení nevinných elfek, ale určitě k tomu má důvod. Něco jí dlužím, takže mi nevadí jí s tímhle trochu pomoct. Navíc mi slíbila, že mi jednou řekne, o co tu vlastně jde a zcela upřímně jsem na to dost zvědavá.
2) Jak si představuješ dokonalý život?
Se svou sestrou někde, kde mi bude dobře a nebudu se muset starat o to, jestli mám co do pusy.
Hrabě:
1) Víte co se v horách děje?
V horách? Už je v horách? Netuším, co se tam děje, zprávy mi nepřicházejí. Budu ji muset potrestat. Ty víš, co se v horách děje? Řekni mi to! Hned! *Hrabě začíná být trochu hysterický.*
2) Co by se Ealie stalo, kdyby nesplnila úkol vůbec nebo v daném termínu?
Poslal bych Arena a ten by ji hledal klidně po celé Apaeře. Potom by ji osobně dotáhl do prvního města, kde by ji čekala poprava.
3) Co máte společného s princem Christianem?
*Hrabě nakloní hlavu na stranu a tajemně se pousměje i když to pod Maskou není vidět. Už se začíná trochu uklidňovat.* Řekněme, že princ je můj... Obchodní partner. Já pomůžu jemu, on zas mně - je to fér.
4) Jak si představujete dokonalý život?
Chci, abych měl všechno pod kontrolou, aby to vyšlo podle mého plánu...
Enëa:
1) Co ta tvoje práce v minulé kapitole z minulost? Co jsi dělala?
*Enëa si povzdechne a trochu se začervená. Skrývá to dobře, ale stydí se za to, co musela udělat.* Myslím... Myslím, že stačí říct... Pro svou rodinu bych udělala všechno. Úplně všechno.
2) Jak si představuješ dokonalý život?
S Nëalem, někde daleko. Nejlépe asi v nějaké malé chalupě uprostřed lesa, kde bude klid a já tam budu moct zůstat do konce života.
Jenel:
1) Jak si představuješ dokonalý život?
Na trůně s hodnou a chytrou ženou po boku. V tomhle mi Akerea hodně otevřela oči. Chtěl bych být dobrý král a udělat všechno pro to, aby se můj lid měl dobře a dlouho na mě vzpomínal.
Léčitelka, Ziniën:
1) Co si myslíte o jednání té co léčitelku unesla? Proč ji unesla?
Ersea (léčitelka): Vůbec netuším, proč to udělala. Co ode mě může chtít?! Bojím se jí.
Ziniën: Nenávidím ji. Náš domov obklíčili vojáci a já jsem místo obrany členem téhle pochybné výpravy. To nemluvím o tom, jak moc mě rozzuřio, když unesla Erseu.
2) Co si myslíte o Křížencích? Od Ziniën to znělo dost pohrdavě...
Ersea (léčitelka): No, teoreticky jsem my dva vlastně také kříženci. Ona ale není elfka. Má v sobě... Něco známého... A potom taky něco jiného... Neumím to rozpoznat, ale rozhodně jí v žilách nekoluje jen elfská krev.
Ziniën: Co si myslím o Křížencích? U nás se jim říká Děti zášti. Všechny rody v Apaeře se navzájem nenávidí. Dokonce i mezi sebou. Magická válka to takhle změnila. A Kříženci jsou děti zrádců, kteří se proti pravidlům spustili s jiným národem.
3) Co ten váš večer s alkoholem? O čem to Ziniën mluvil?
Ziniën: Jaký večer? O čem jsem mluvil?!
*Ersea skloní hlavu a nervózně si pohrává s lemem šatů.*
Ersea: No... On... To bylo jen blábolení způsobené bolestí. Navíc, skřítčí alkohol je silný. Tím to je.
4) Jak si představujete dokonalý život?
Ersea: *Nenápadně se podívá na Ziniëna a přemýšlí, co všechno může říct.* Ve vesnici, kde budu léčit raněné a běhat po obloze. Ve světě, kdy náš domov není obklíčen lidskými vojáky a kdy Apaera nesměřuje k válce...
Ziniën: Dokonalý život neexistuje. Už ne.
Autorka:
1) Bude ješte nějaká kapitola z minulosti postav?
Samozřejmě! Plánuju jich ještě několik. :)
2) Objeví se v Masce ještě Zrzek/Johnatan?
Pššt! :D No, v plánu to je, ale měl by se tam už jenom tak mihnout. Žádná důležitá role ho nečeká. Chlapec už si, myslím, užil už dost pozornosti. :)
ČTEŠ
Maska hraběnky
FantasyKaždý se jí bál. Byla legendou. Ale věci se mění a ne vždy je to změna k lepšímu. Teď má Ealia co dělat, aby přežila. A potom přijde nabídka. Ealia dostane volnost, svobodu, po které vždy toužila a žádná cena pro ni není příliš vysoká. Eali...