Character ask

1K 88 27
                                    

Otázky od DarthAhsoka

Pro Arena:

,, Arene koho máš rád, vílu nebo naší hrdinku ?"

Odpověď: "Hrdinku? To jako myslíš Ealiu? Jak jí vůbec někdo může mít rád? Teď vážně. Jsem schopnej pochopit, že vraždila, aby se uživila, ale vraždila dost hnusně a dost zákeřně, takže ne, nemám jí rád. Možná k ní cítím nějakou povinnost jí udržet naživu (To s tou ránou na krku.), ale to jen proto, že Hrabě vynaložil dost úsilí, aby jí našel a najal."

"A Iris? No..." *Aren se začervená* "Asi trochu jo. Ona je taková jemná a milá a... Vážně moc krásná a je zajímavá a tak strašně zlomená. Mám potřebu jí chránit a každýmu, kdo by jí ublížil bych s rádostí ublížil já, takže... hmm... Asi ji mám rád."

Pro Ealiu:

,, ,Hraběnko ' koho nesnášíš ?"

Odpověď: "Těch lidí je hodně. Na prvním místě bezkonkurenčně Jenel. Tomu namyšlenýmu princátku by měl někdo konečně říct, že se svět netočí kolem něj. Potom je to Aren. Mám chuť smáznout mu ten jeho kamennej výraz z tváře... I když je pravda, že před Iris se dost krotí. Všimla sis toho někdy? Toho bych mohla využít." *pomalu se začíná zákeřně usmívat* "A nakonec je to Hrabě. Jasně, jsem ráda za tu nabídku a za to, že našel mojí masku... A možná jsem ráda i za to, že chce odstranit zrovna Jenela, ale stejně mi na něm něco nesedí. Nevím, kdo to je a musím se mít pořád na pozoru, ví o každým mým kroku. Nahlas bych to asi nepřiznala, ale byl by z něj silnej nepřítel."

Otázky od NyanGirlCZ

Pro Ealiu:

Máš/měla jsi ráda svou sestru?

Odpověď: "Ano. Vždycky jsem ji měla ráda a vždycky jsem ji obdivovala. Byla moje učitelka, moje přítelkyně a kryla mi záda. Pořád jí mám ráda... I přes to, co se stalo..."

Jak dokážeš někoho jen tak zabít?

Odpověď: "Nepřemýšlím nad jeho životem. Udělala jsem to jednou a hodně jsem za to zaplatila. Nemůžu přemýšlet nad tím, kolik toho zažil a kolik by toho ještě zažít mohl, musím přemýšlet nad tím, že když ho nezabiju tak toho já sama už moc nezažiju."

Vybrala by sis radši Zrzka, Jenela nebo Arena?

Odpověď: "Prosím? To jako vážně? Ani jednoho! Já v klidu zabiju Jenela a potom odejdu do svýho domku v horách a nechám je za sebou. Všechny tři. Ale kdybych si vážně musela vybrat, asi bych zvolila vyřazovací metodu: Jenela rozhodně ne! Moc namyšlenej, arogantní, neschopnej a... Moc velkej pitomec. Arena taky ne! Moc hrdej, poslušnej, není s ním vůbec žádná řeč. Navíc mám pocit, že po něm pokukuje Iris. A Zrzka... No... Asi jo. Vím, že utíká s bitev, ale musí si chránit svůj vlastní krk a po tom, co udělal s těmi elfy to vypadá, že to není špatnej bojovník. Navíc se umí vzepřít rozkazům a nemá moc rád Arena, takže kdybych vážně musela..." *uvědomuje si, že Zrzek je vlastně docela hezkej* *jde si strčit hlavu do potoka, aby se uklidnila*

Pro Zrzka:

Máš holku?

Odpověď: "Nemám. Nemám na holky čas a nejsem ten typ, kterýmu by stačila jedna noc. Dřív jsem si prostě chtěl vzít nějakou milou holku z vesnice, ale s mým odchodem do armády se to dost zkomplikovalo. Proč? Máš zájem?"

Máš rád Ealiu?

Odpověď: "Ty myslíš Ealiu Natae? Sestru stínu? Zlodějku a vražedkyni? Ne, tu zrovna moc nemusím. Jednou jsem odcházel v noci z kasáren (Neptej se na důvod... Prosím...) a zahlídl jsem dva stíny. Moc mě to nezajímalo. Ráno jsem se vrátil, stráž byla mrtvá a z vězení zmizel kluk, který byl prý sám Stín. Do konce života mi to stačí."

Maska hraběnkyKde žijí příběhy. Začni objevovat