Doslov a poděkování

994 70 38
                                    

Zdravím,

pokud jste tady, tak jste 'Masku hraběnky' už asi dočetli, což mi dělá velkou radost a neuvěřitelně mě to těší.

Nečekala jsem takovou podporu. Nečekala jsem takový množství přečtení, votes ani komentářů, nečekala jsem milý zprávy a nečekala jsem, že se vám to bude líbit. Ale líbilo. A to mě těší ještě víc.

'Maska' byla troufám si říct, že ještě bude, dlouhou cestou. Trvalo to týdny příprav a měsíce aktivního psaní. Asi neumím spočítat jak dlouho jsem tomu věnovala, ale jsem si skoro jistá, že ta práce nebyla k ničemu, protože mi dala spoustu věcí a já si i díky Masce uvědomila některé věci z reálného života.

Snad všichni hrdinové mě mnoho naučili a věřím, že mě ještě mnohé naučí.

Každopádně je čas přejít k děkování.

První díky patří posukniky , která byla snad prvním člověkem, kdo Masku viděl. Ještě v úplně původní verzi, napsanou na útržku papíru. A už od tý doby v ten příběh věřila.

Další díky patří emerald-green6 , který věděl snad všechno mnohem dřív než vy. Možná mnohem dřív než já.

Ps.: Foxanne je stejně moje z tý větší půlky!

Když už jdeme takhle postupně, další díky patří adinstrauss , která mi pomohla, když to jiní vzdali a která dala a stále dává Masce tu pravou podobu. Nedokážu si tohle představut bez její grafiky a bez jejích kreseb a neuvěřitelně děkuju za všechno, co pro mě dělá. Stále to nechápu, ale jsem ráda, že tu je.

Další díky patří betám. Všem. Minulým, současným i budoucím. Protože bez nich by Maska nevypadala tak, jak vypadá a ani já bych se svou prací často nebyla spokojená.

Takže děkuju KatieHoes , se kterou jsem bohužel musela spolupráci ukončit, ale byla to má první beta a její práce si moc vážím.

Děkuju Secret_Ella , které se sice tak trochu bojím, ale ono to tak nějak jinak nejde. :D Neuvěřitelným způsobem mi pomohla. Nebojí se říct svůj názor strašným způsobem mě posouvá dál. No fakt. Tahle Dobrá víla v roušce temnoty, pro mě udělala spoustu věcí, které dělat nemusela a pomohla mi víc, než jsem si byla kdy schopná představit.

Ps.: Doufám, že to se mnou ještě nějakou dobu vydržíš. :D

Děkuju 1KiaraKitten1 , která okamžitě a s nadšením čte každou novou kapitolu a já asi nevím, jak je možné, že mám vedle sebe tak optimistického člověka plného radosti. Nabídla se sama a ani bez ní si už Masku nedovedu představit. :)

Ps.: Doufám, že po tom konci nebudu muset do Ria... :D

A taky děkuju valir14 , budoucí betě, která se chystá vrhnout na příští díl se vším nadšením a já jsem za to moc ráda.

Další osoba, které chci poděkovat je DaisySilentVoice , nechápu, jak zvládla udělat tak dokonalý trailer a myslím, že to ani nikdy nepochopím. I ona přidala svou ruku k dílu a pomohla Masce tam, kde teď je. Věřím, že to muselo dát spoustu práce a já si toho moc vážím. Díky. :)

A potom taky děkuju RaSoKim , která na Masku udělala recenzi a moc mi tím pomohla. Vím, že to zatím není moc vidět, ale následující dny hodlám věnovat upravování a věřím, že to zlepším. Díky. :)

No a nakonec samozřejmě děkuju vám všem. Za podporu, kterou jsem si snad ani nezasloužila.

Tak snad se potkáme u příštího dílu. :)

Maska hraběnkyKde žijí příběhy. Začni objevovat