Bölüm 2 - Tekrar Tanışma

269 8 0
                                    

Nie Yan giderek eczaneye yaklaştı. Ancak, yolu tırmandırırken, sanki bazı doğaüstü olaylar gibi, çarpıp kaldırımın üzerine düştü.

"Ssssss ... ah." Nie Yan acı tısladı. Elleri düşüşün kırılmasına karşı hissizleşti ve dizinde kaldırımdan sıyrılmaktan kan kaybı oldu.

Nie Yan büyük güçlük çekti; Çiğ eti ve kanı ortaya çıkaran dizinin kötü bir şekilde kesilmişti.

O sırada, pembe bir gezinme arabası bölgeden geçiyordu. Nie Yan'ın düştüğü yerden uzakta değil, durdu. Hovercar, bu huzurlu küçük kasabada en kaliteli, gerçekten nadir görülen bir manzara idi. Sıradan bir ailenin gücünün yetmeyeceği bir şey, doksan milyon doların üzerinde değerli, sınırlı bir hovercar gibi göründü.

Aracın kapısı açıldıktan sonra, beyaz bir etekten genç bir bayan çıktı. Acilen, Nie Yan'ın düştüğü yere kadar koştu.

"Dost öğrenci, iyi misiniz?" Nie Yan'ın kulaklarından geçerken açık ve keyifli bir ses çok derinden ilgiliymiş gibi görünüyordu.

Bu sesi kalbine fazlasıyla tanıyan duymak, ruhunu titremeye başladı. Başını çevirdi. Eğer gözleri önünde görünen kişi Xie Yao değilse, başka kim olabilirdi?

Pembe dantelli beyaz bir elbise giyiyordu. Berrak ve büyüleyici gözleri endişeyle baktığı için saçları sırtından bağlıydı. Yanakları, hala biraz çocukça göründükleri zaman, gençlerle ve hayatla dolup taşıyordu. O her zamanki kadar güzeldi.

Nie Yan, mezuniyetinden altı yıl sonra gerçekleşen lise buluşmasını elinden kaçırmadan geri çağırdı. O sıralarda Xie Yao başarılı bir kadın işadamı oldu. O güzel ve büyüleyici giymişti.

Gerçekten harikulade bir şeydi - saf ve masum bir genç kız büyüleyici ve güzel bir kadına dönüşüyor ... ve şu anda bir kez daha sırtını değiştiriyor.

Hayat boyu ömrü dolduktan sonra tekrar tanıştım ... Belki de bu kader, kaderimiz manyetik bant gibi sardı ve bizi ilk kez karşılaştığımız yerdeydi. Melodik müzik yavaşça ruhunda oynamaya başladı; Her notayı dinlemek çok hoş ve güzel.

Nie Yan, hala o ve Xie Yao'nun birbirleriyle karşılaştığı günlerin hatıralarını tuttu; Bu kesin sahneyi yansıtmıştı. Gözleri nemli, Xie Yao ... Seni uzun zamandır görmedim. Hâlâ iyisin Bu ömür boyu, bir daha asla gitmene izin vermeyeceğim ...

"Ah! Diziniz çok kazındı ve kötü kanaması var! "Xie Yao alarm seslendi. Arabasındaki ilk yardım setinin hâlâ birkaç bandaj olduğunu hatırlattıktan sonra, onları geri almak için hızlıca geri koştu.

Nie Yan, Xie Yao'nun aracına döndüğünü izledi. Onun üst düzey yılı boyunca, en çok sevdiği şey zarif küçük figürünü gözleriyle izlemekti. Baştan çıkarıcı figürüne bakarken, diz boyu eteklerinde, enfes yeşimlere benzeyen kar-beyaz bir cilt ortaya çıktı. Bu konuda Nie Yan'ın görünüşü de çok kötü kabul edilemedi. Babasının başarısının ardından, maddi koşulları da oldukça iyi geçti; O Xie Yao'nun en azından daha aşağı derecede değildi. Ancak, onunla yüzleştiğinde, onunla etkileşime girmek için asla cesareti bulamazdı.

Üst düzey yıl boyunca zihnindeki durumu garip ve anlaşılması zordu. Yetişkin olarak baktığımızda, o zaman gerçekten çok olgunlaşmadığını hissetti.

Xie Yao bandajları yakalayıp Nie Yan'ın yanına doğru yürüdü. Daha sonra yarayı antiseptiklerle dezenfekte etmeye başladı. Hareketli bir dikkatle, narin parmaklarıyla küçük parçacık çakılları aldı.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin