Bölüm 65 - Kan Satrancı

132 12 0
                                    

Nie Yan, yarın Gato Aslan Kralı ve Ogre Devourer'ın tekrar canlanmasını beklemek zorunda kalacaktı. Tesviye gelince, hızı normal bir canavarın ezilmesine hiç gerek olmadığı için zaten yeterince hızlıydı. Kalan süre ile tarafında bazı küçük işletmeler yapabilirdi.

Ogre Devourer toplamda iki madde düştü, her ikisi de daha iyiydi.

Kan Zarı (Altın): Tek Elle Dayanak Gerilmesi Gereksinimleri: Seviye 5 Özellikleri: Saldırı +11,% 10 Zırh delici Etki, Üçlü atış. Çekim Hızı: 16, Sapma% 3. Kısıtlama: Yok



Moonlight İbadet Elemanı (Altın)
Koşullar: Seviye 5
Özellikleri: Saldırı 32-38, Seviye Üç Kutsal Patlama. İblislere karşı% 20 ekstra hasar.
Kısıtlama: Holy Mages; Ancak, Doğru Efektif üyesi tarafından donatılabilir.

Nie Yan, üst düzey Elitlere tek başına meydan okudu ve seviye farkına rağmen başarıyla yenildi. Bu nedenle, ek düşüşler alma ihtimali çarpıldı ve makul bir şekilde, sistemin ödülleri özellikle mühim idi. Nie Yan şimdiye kadar dört adet Altın katmanlı ekipman satın almıştı ve her bir parça olağanüstüydü -özellikle Crossbow of Blood. Ona büyük bir sürpriz getirdi; Yüzde on zırh delici etkisi oldukça iyi idi.

Böyle önemli derecede üstün bir yaylıböcekle kıyaslandığında, Nie Yan'ın mevcut sahipliğindeki kişi, geçişte tereddüt etmeye kesinlikle gerek olmadığı kadar kalitesizdi. Malları karşılaştırırken, her zaman daha aşağı olan bir mal olurdu. NPC'den satın alınan tüfek, görevini tamamlamıştı. Ona iyi hizmet etmişti ve zafer zamanları artık sona ermişti.

Böylece, Nie Yan, Crossbow of Blood'ı donattı. Eskilere gelince, açık artırmada hala biraz para getirmelidir. Satın aldığında otuz yedi bakır paranın bir fiyat etiketi vardı, bu yüzden satış değeri bazı düzine bakır paralar olmalıdır.

Nie Yan, satın aldığı yeni ekipmanların incelemesini bitirdikten sonra Calore'a döndü. Şehrin içinde epeyce insan vardı, fakat oyuncuların büyük çoğunluğu tesviye için dışarı çıkmıştı. Sokaklar, birçoğu Jaden'in dükkanını, üst düzey Simyager'i köşede ziyaret eden insanlarla dolaşıyordu. Dışarıya düzeltirken iksir stoklarını tüketen tüm oyuncular, arzlarını o yerde tekrar doldurmak zorunda kalmışlardır.

Şehrin kalbinde oturan müzayede evi, daha da fazla sayıda insana hitap ediyordu. Yakındaki caddelerde birçok oyuncu kabinlerini sergiledi ve bir süre arada bir göz alıcı öğeler ortaya çıkacaktı.

Nie Yan açık arttırma evine girdi ve artık kullandığı ekipmanı sattı. Ayrıca, mevcut olan tüm Siyah Fenol Formüllerini, Siyah Fenolü ve gerekli bileşenleri almaya devam etti. Alınmayan hiçbir şey bırakmadı. Yeni örneğin yarın açıldıktan sonra, pek çok guild gidip soruşturmaya öncülük edecekti. Düşük fiyatlı ve nispeten bilinmeyen Siyah Fenolun tüm izlerinin kaybolduğunu şaşkına çeviriyorlardı. Simyacılar ara sıra birkaç şişe Siyah Fenol üretecekti, ancak birinin bile göz kırpması için zamanı gelmeden önce satın alınıyordu. Siyah Fenol Nie Yan gelince ... onlar stoklanmaya değecek mallar haline geldi. Piyasayı aç bırakıp, yavaş yavaş Siyah Fenol ve Siyah Fenol Formüllerinden kurtularak fiyatları şişirebilirdi. Yeni örneğe doğru gelişme ne kadar büyük olursa, Oyuncuların Siyah Fenol ihtiyacını ne kadar çok istiyorsa fiyatların artması o kadar kolay olur. İlk başta Black Phenol ve onun bileşenlerini satarak başlayabilir, sonra formülü daha sonraki aşamalarda satar. Bunun gibi bir yöntemle zengin bir servet toplamış olabilir. Diğer yatırım seçenekleri yalnızca, Black Phenol'ü satın alarak oldukça fazla para harcadıktan sonra parayı kazandıktan sonra düşünülebilir.

Her zamanki gibi, Nie Yan, Bat Dişleri toplamak için birkaç küçük kasabaya gitti. Onları sattı ve otuz kadar gümüş sikke kazandı. Bat Dişlerinin çoğunu piyasada satın aldı ve şu anda oyuncuların öğütmeye devam etmesini bekliyordu. Daha çok Bat Dişi ile geldiklerinde geri dönecekti.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin