Bölüm 54 - Hazine Kralı

136 10 0
                                    

Yu Lan (Mavi Tüy) yanlamasına serbest bırakılarak yan yana duran Nie Yan'a baktı. Ona borçlu oldukları giderek artan miktarda iyilik düşündü. Eğer bu devam ederse, yakında ona ödeyemeyecekleri bir noktaya ulaşırdı.

"Yao Yao (Karanlık Gizem), Nie Yan'a teşekkürler. Ona uygun değilse, bu iyi ekipmanı asla elde edemezdik ", diye belirtti Yu Lan. Geçmişe bakılırsa, Nie Yan'ın şartları hiç aşırı değildi.

"Mm," diye yanıtladı Yao Yao. Sonra Nie Yan'ın yanına doğru yürüdü, yaklaştığı anda ifadesini inceleyen parlak gözleri.

"Bana ne için bakıyorsun?" Nie Yan Yao Yao'ya baktı ve gülümsedi.

"Yuvarlak kalkanı ele alacağız. Gerçekten kaybetmeyi umursamıyor musun? "Yao Yao hafifçe gülümsedi ve kusursuz olmayan yüzünde bir çift bileği ortaya çıktı.

Nie Yan'ın nabzı zarif ama ilginç gülümsemesini gördükten sonra hafifçe koştu. Bununla birlikte, Xie Yao'yu düşündüğü zaman derhal sakinleşti. "Sadece yuvarlak bir kalkan. Gerçekten bir insanın cimri olduğumu düşünüyor musun? Her halükarda olduğu gibi zaten çok tatmin oldum. İstediğim yararlı damlaları alacağım ve Treant King'den Featherfall Jewel de bana gidiyor. Zindana girdiğimizde siz de çaba harcmadınız mı? Bu zindanımı kendim temizleyemedim "diye yanıtladı.

"Eh, bu kalkan biraz para eder. Kaptanım size takım adına teşekkür etmemi istedi. "

"Oh?" Nie Yan yakındaki Yu Lan'e baktı. O uzun boylu, ince ve mükemmel çağrılabilir şehvetli bir figür vardı. Yüzünde birkaç gülücük daha olsaydı, o zaman oldukça iyi derecelendirilirdi. Dahası, hatıralarından dolayı oldukça gururlu bir kişi olduğunu hatırlattı. Nadiren başını birisine indirirdi.

Onun hakkında bildiği kadarıyla, bir oyuncunun kendisiyle çok fazla özgürlük aldığı belli bir olayla sınırlıydı ve bir fırlamada gidip, 0 Seviyesine düşene kadar onu öldürerek misilleme yaptı. Zamanın bu noktasında, Nie Yan'ın zihnindeki tek düşünce, bu kadının son derece dehşet verici olmasıydı. Bununla birlikte, birbirlerine daha fazla aşina olduktan sonra, sessiz ve sevimli bir kişiliğini gördü. Böylece, onu hiçbir şekilde kötü izlenim bırakmadı. Her seferinde bir zamanlar onun ressamına bakmanın yanı sıra, onun hakkında pek fazla düşüncesi yoktu. Asla onunla çok fazla sohbet etmemişti ve sonunda, tanışan tanıdıklarından başka bir şey değildi.

...

Yeni ekipman onları ileri götürdükleri için, takım üyeleri çetelerin temizlenmesiyle birlikte daha da heyecanlı hale geldi, özellikle de her savaşa katılan Bai Kaishui (Düz Haşlanmış Su). Nie Yan ve diğerleri bir dolambaçlı yoldan çıkıp küçük bir yoldan giderek beş Hazine grubuyla karşılaştılar. Bu Hazinelerden hızlı bir şekilde çalıştıktan kısa bir süre sonra, daha Az Teğmen'in daha önce söylediği gibi, bir Lesser Heal beceri kitabı cesetlerinden birinden düştü. O andan itibaren, Lesser Heal'i ekiplerine atabilen Rahiplerin sayısı ikiye yükseldi.

Grupları ilerledikçe, herhangi birinin ve tüm Hazinelerin yolunu tamamen temizlediler. Sonunda, ormanın en derin kısmına girdiler ve temizlik yaptınız. Çevredeki bitki örtüsü gözle görülür derecede azaltıldı. Dahası, yolda Hazanlar daha fazla ortaya çıkmadı, hatta fauna ve böceklerin varlığı da kayboldu.

"Neredeyse geldik. Ayaklarınızın altındaki sarmaşıklara karşı dikkatli olun, "dedi Nie Yan korumasını kaldırırken uyardı. Grubun önünden yürüdü ve rota boyunca her tuzağı silahsızlandırarak bir yol açtı. Ekip ormanın merkezine yaklaştıkça yere hareketsiz yatan iki sarmaşık aniden hayat buldular. Gerçek yılanlar gibi, iki sarmaşık kendi adıma yaklaştı ve Nie Yan'a doğru atıldı.

Nie Yan saldırıdan kaçtı ve ters bir tutma koluna geçti. «Slash!» Sarmaşıklar, bıçak toplanınca koptu ve yere düştü.

Arka taraftaki insanlar da saldırıya uğradı; Ancak sayıları yüzünden daha güvendiler. Gerçek tehlike üyelerden biri olursa bile, çevrelerindeki diğerleri kurtarmaya gidebilir. Bu nedenle sırtta herhangi bir sorun oluşmadı.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin