Shi Feng, Nie Yan'ın yanını fırçaladı. Beklenmedik bir şekilde rakibine dikkat etmeden geçmişti.
"Lanet olsun ... Bu köstebek nerede?" Diye fısıldıyor Shi Feng nefes alıp durdu. Daha önce maruz kaldığını fark etmemişti.
Nie Yan onu yakından takip ederek Shi Feng'in arkasında kaldı. Bakışı Shi Feng'in sırtındaki bölgede yoğunlaştı.
Nie Yan'ın sağ elindeki hançer, şüphelenmeyen kurbanın arkasına doğru hızlıca bıçaklanıp şimşek gibiydi.
Shi Feng, bir şeylerin yanlış olduğunu hissettiğinde, çok geçti. Nie Yan'ın hançeri zaten geldi, Shi Feng'in sırtına derinlemesine nüfuz etti.
"Bağlantı ver! Splurt! "Hançer, Shi Feng'e otuz bir puan zararı ile kolayca girdi. Açıkçası, savunması durumu çok yüksek değildi.
Biri saldırdı ve diğeri saldırıya uğradı. Her iki oyuncu için Stealth'in etkileri aynı anda kayboldu.
Nihayet saldırganını keşfedince, Shi Feng döndü ve misilleme yaptı. Hançerini geniş bir yay halinde süpürürken Nie Yan'a fırladı.
Shi Feng'in hançeri boyunun biraz kısa gibi görünüyordu. Ancak, bıçak uzunluğundaki bu eksiklik, hançeri Nie Yan'ın yanından geçerken özledim anlamına geliyordu.
"Vital Strike!"
Nie Yan'ın hançeri, havada sıyırırken Shi Feng'in boğazını keserken soğuk bir parıltı taşıyor gibiydi.
[ Sistem: Vital Strike başarılı! Saldırı +% 5, ek hasarla sonuçlanacak! ]
Tek düştüğünde, Shi Feng'in kaldığı yetmiş dokuz sağlık anında tükendi. Gözleri bir hayalet görmüş gibi sanki kayıtsızlıkla doluydu. "Ağzından." Vücudu ormanda yere çöktü.
Etkinliklerin tüm gidişatı sadece birkaç saniye içinde gerçekleşti. Nie Yan hâlâ tamamen sağlıklı kaldı.
Nie Yan'ın ağzının köşesi hafifçe kıvrılmış bir hile yapıyordu. Bu acemi Level 2 Knight-errant'la baş edebilmek için en ufak yeteneklerini bile sergilemesi gerekmiyordu.
Her ikisi de aynı anda oditoryuma döndü.
"Shi Feng, ne oldu cehenneme?"
"Peki ... nasıl bu kadar çabucak sona erdi ...?"
Birkaç genç Shi Feng'i kuşattı ve sorular sormaya başladı. Video ekranında, gizli kaldıktan sonra Nie Yan ve Shi Feng'in rakiplerini gördüler. Bu kısa sürede, sonunda temelde olanları açıkça görüp anlayamadık. Bir göz kırpması içinde-sadece birkaç borsayla- Shi Feng zaten yeryüzünde çökmüştü.
"Hareketleri çok hızlıydı" Shi Feng, daha önceki değişimini hatırladı. Nie Yan sadece birkaç basit hareket yapmıştı, ancak hızı çok da inanılmazdı. Dahası, Nie Yan onu iki grevde öldürmüştü; Bunlardan biri hayati önem taşıyordu. Sistem, oyun içerisindeyken bir oyuncunun hareketlerine yardımcı olur. Bununla birlikte, tepki hızı, yargılama vb. Olduğunda, hepsi oyuncunun kendi yeteneklerine dayanıyordu. Shi Feng, özellikle Nie Yan elinde bir bıçak varsa, ikisi de gerçek hayatta savaşmak zorunda kaldıklarında ne tür bir felaket sonucu olacağını hayal etmekte zorlandı.
O kişinin figürüne bakarken Shi Feng, bela bulmak için gittiği her anı hatırladı. O kişinin her zaman bir direniş ipucu olmaksızın aşağılanarak nasıl güldüğünü ve taşıdığını hatırladı. Geçmişten gelen aynı kişi her zaman kandırdıysa ... şimdi bu gerçekten de korkunç olurdu. Shi Feng, Nie Yan'ın elindeki hançerine geri döndüğünde, kalbinde soğuk bir soğukkan hissettiğini düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasíaDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...