Bölüm 3 - Pazarlık

193 5 0
                                    

Nie Yan saatine baktı, zaten üçte ikisi geçti. Düşüncenin oyun sunucuları öğleden beşten sabah dokuza, on altı saatte açıktı. Bu şekilde, ortak kişinin çalışma takvimini engellemeyecektir. Böylece, herkesin oyun zamanı az çok eşdeğerdi. Dolayısıyla, tek bir oyuncunun oyuncu tabanının geri kalanına kıyasla büyük bir eşitsizlik yaratması muhtemel değildi. Buna ek olarak, Mahremiyet'in Sanal Gerçeklik teknolojisi mükemmelliği aştı. Sonuç olarak, gittikçe popülerlik arttı ve sonuç olarak tüm dünyada popüler hale geldi. Herkesin yaşamında kademeli olarak mutlak bir zorunluluk haline geldi.

Bu, Sanal Gerçeklik teknolojisi tarafından hakim olunan dünyaydı; Mükemmel bir sistem haline gelmişti. Beş ay sonra, Mahkumiyet, sanal para birimini gerçek dünya ekonomisine bağlayarak bu sistemi tamamlayacak ve böylelikle insanlığın geçimine tamamen karışacaktı.

Böyle yüksek bir oyuncu tutma oranı ile oyuncu tabanı muazzam miktarda büyümeyi başardı. Dünyanın geri kalanında artan Sanal Gerçeklik tüketimini hızlandırdı. Dünyanın her yıl Mahkumiyetle oynamak için harcadığı süre astronomikti; gerçekte harcanan zaman miktarını aştığı ölçüde oldu. Birçok yeni tüketici grubunun ortaya çıkması, büyük bir çoğunluğu profesyonel oyun topluluğunu hedefleyen çok sayıda hizmet endüstrisinin kurulmasına neden oldu.

Hemen hemen her finansal grup, Mahkûmiyet'te bir yer edinmiştir. Şirketin iyi bir gelir elde ettikten sonra babasının işinin kurulmasını takiben, Nie Yan'ın babası da Mahkumiyet'in yükselen popülaritesine girmeye başladı. Oyuna ayrıca çok miktarda para yatırdı. Sonunda, ezici bir yenilgi çekmesi nedeniyle, şirketin ve varlıklarının mahvolmasına yol açtı. Bu, Cao Xu'ya bir avantaj daha da sahip çıkma fırsatı verdi ... Nie Yan kesinlikle böyle bir durumun tekrar oluşmasına izin vermedi.

Mahkumiyette erken bir varlığın kurulması çok önemlidir ve başarısız olmaması çok önemlidir. Nie Yan'ın önündeki yolu süpürerek babasına yardım etmesi gerekiyordu. Ancak babası, Fikri Mülkiyet'e para yatırmaya başladıktan sonra, kesintisiz bir fon kaynağı kurabilir ve başarıya doğru ilk adımları atabilir. Bu, gelecekte herhangi bir sorunun ortaya çıkmasını önleyecektir.

Nie Yan durdu ve akşam yemeğinde otuz dolar harcayarak yedi. Eve döndüğünde çoktan beş'e yaklaşıyordu.

Kaskını taktıktan sonra, sakıncalı olarak Conviction'un açılmasını bekledi.

On iki dakika geçti. Kaskın ekranı giderek aydınlandı, saat [05:00 PM] olacağını gösterdi. Aniden, canlı bir cazibe oynamaya başladı, kulaklarından yankılandı. Sesler tanıdık geldi; Geçmişte sayısız kez dinlediği bir şey olmuştu. Hiç kendine özel bir bağlılık hissetmemişti. Bununla birlikte, şu anda kulakları hoş karşılandı.

" Sistem: Hesap oluşturmak ister misiniz? ]

"Evet!"

' Sistem: Lütfen ülkenizi seçin. ]

Tahammül'e girerken seçebileceğiniz üç grup vardı. Ilk, ışığı koruyan haklı hizipti. Bu hizip, Viridian (Ge-lín-lan) İmparatorluğu ve Satreen (Sa-te-en) İmparatorluğu'ndan oluşuyordu. Viridian İmparatorluğu, insanlar tarafından yönetilen ve Yaşlı Parlamentosu tarafından yönetilen bir ulusdu. Satreen İmparatorluğu ise cüceler, canavarlar ve elfler arasındaki ittifaktan oluşan bir ulusdu. İkincisi karanlığı koruyan kötü hizipti; Hem şeytanlar hem de ölümsüzler üzerine hüküm süren bir tiran tarafından yönetildi. Çatışma hoşlanmayan insanlar için, irenic dev kabilenin tarafsız ve egemen olduğu üçüncü bir hizip vardı.

Geçmişte, Nie Yan, Viridian İmparatorluğunun Tempest Thief sınıfını seçti; bu da, imparatorluğun manzarasını oldukça iyi anlamıştır. Dahası, Tempest Thief'in becerileri ve sınıf görevleri hakkında bilgi sahibi oldu. Eğer farklı bir başlangıç ​​ülkesi seçmiş olsaydı, o zaman yeniden doğmaktan kazanmış olduğu üstün avantaj sonunda değmezdi.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin