Büyük kütüklerinden birini havaya kaldıran Treant King yere zorla basmıştı.
Savaş trample!
「BOOM!」
Yüzeyi çarpıcı dev bir çekiç gibi, güdük, şiddetli bir şekilde yere sarsan yeryüzüne derin bir kuvvet iletti. Yakında yüzeyde büyük kırıklar oluşmaya başlandı ve yakın çevrelere yayılarak sanki tüm dünyayı sarsıyormuş gibi görünüyorlardı.
Daha sonra derinliklerden güçlü şok dalgaları patladı ve yüzeye uçucu sihirli enerji döküldü.
Öncüler, Nie Yan'ın onları geri çekilmesini emrederek değil, hemen sonra öldürüldükleri için, bu beceri zaafiyetine tanık oldukları için yüreklerini sıktığını hissettiler. Ayrıca, yokluğunda ve sadece geriye kalan birimler kaldıkça, ekip patronu bitirmek için gerekli hasardan kesinlikle yoksun olacak, sonuç olarak olası bir silmeye yol açacaktır. Çoğu zaman, en ufak bir hata bile bir savaşın sonucunu tersine döndürebilir.
"Yeniden meşgul! Patronun fazla sağlığı yok. Herkes hızlı, hızlı! "Diye bağırdı Nie Yan. Bir sonraki adımı sadece Treant King'i bitirmekti, o zaman her şey iyi olurdu. Ayrıca, çok az sağlık kaldığı için durumu tersine çevirmek için daha fazla şey yapamazdı.
"Kahraman Strike!"
"Radiant Slash!"
Gökyüzüne bir voleybol sesi döktü. "Bang! Bang! Balyalar! Büyüleri vücudunu patlattı, ne kadar az sağlık kaldıysa patronunu tüketiyorlardı. Ölüm gürseslerine girdikten sonra, Hazine Kralı, bütün vücudu boyunca çatlaklar ortaya çıkmaya başladıkça acayip inledi. Bir dakika sonra ... "Bom!" Böcekleri parçalara ayrılmış ve yığın yığınları olarak yere düşen bölgede bir patlama meydana geldi.
"Hazine Kralı öldü!"
"Başardık!"
Tüm takım üyeleri heyecanla alkışladılar. Onlarınki gibi bir ekip için, bu Uzman zindanini temizlemek olağanüstü ve düşünülemez bir başarıdı.
Hazine Kralı'nı devirip kaçtıkları anda herkes, gerçekleşen her şeyin gerçek olmadığını bir rüyada hissettirdiğini hissediyordu. Bununla birlikte, bu rüya aslında gerçekti ve tarif edilemez bir hayranlık duygusu yüreklerinde ortaya çıktı. Nie Yan'la görüşmeden önce, ekipleri Kolay zorlukla bu zindan bile temizleyememişti. Ancak liderliğini izlerken, bunu Uzmanların zorluklarından doğrudan kaçınılmaz bir başarı olarak doğrudan yenmeyi başardılar.
Herkesin neşeli ve heyecanlı ifadelerini gören Nie Yan, bir gülümsemeye başladı çünkü ilk kez bir zindan temizlendiğinde o da aynıydı.
Tang Yao, Yao Yao (Karanlık Gizem), Yu Lan (Mavi Tüy) ve Bai Kaishui (Düz Haşlanmış Su) düzleştirilen sekiz arasında yer aldı. Bu arada, Nie Yan'ın deneyim barında yüzde 52'lik bir artış yaşandı. Kolaylıkla söyleyebileceği gibi, Hazine Kralı bol ve cömert bir deneyim verdi.
Nie Yan, ahşap enkaz yığınını bulmuş. İki ekipman bulmasına rağmen, aradığı eşyalar onlar değil, arama yapmaya devam ettiler. Parlak mavi bir mücevher vizyonuna girdiğinde, dalları ve dalları bir kenara fırçalayıp elangoz sarsıldı. İşte tam aradığım şey buydu!
Bu taş sıradan taşlarla tamamen farklıydı. Bir elmas benzeyen, birçok yüzü oyma ve göz kamaştırıcı bir ışıltı ile çiçek açtı.
O taşı Transcendent Insight ile çabucak değerlendirdi. Featherfall Jewel ... Ah, bu Featherfall Jewel! Sonunda elimde buldum ...
"İki parça ekipman ve bir mücevher düştü. Bunlardan biri Arcane Mages için bir gümüş sınıf şapka ve diğeri Paladins için gümüş sınıfı bir zırh. Mücevher gelince, kendim alacağım, "dedi Nie Yan. Donanımı almak isteseydi bile, para ödemek zorunda kalmazdı. Bununla birlikte, diğer üyeler, ekipmanı istedikleri takdirde geri kalan ekibini teklifleriyle ödemek zorunda kaldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasíaDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...