Bölüm 89 - Aslan Kralının Kalkanı Ticareti

120 7 0
                                    

Young Seven ve diğerleri ile sohbet ederken Nie Yan aniden bir telefon geldi.

" Sen şehirdesin ? Yirmi gümüşü çoktan aldım. Bana nerede olduğunu söyle, ben oraya kısa süre giderim. 」

Aramanın diğer ucundaki kişi Şaşkın Bladelight'tı.

" Müzayede evinin hemen dışındayım. 」

[ Tamam , beni bekleyin. Yakında orada olacağım. 」

"Bu tanıdıklarımdan biriydi. Buraya gelmek için buraya geliyor, "dedi Nie Yan, Young Seven ve diğerlerine haber verdi.

"Ah, sorun değil. Şu anda hiçbir şey yapmak için acele etmiyoruz, bu yüzden bir süre sohbet etmeye devam edelim, "diye yanıtladı Genç Seven. Nie Yan'ın bir takım kurmakla ilgilendiğini öğrendikten sonra seçeneklerini tartmaya başladı. Orijinal planını sürdürmeli mi yoksa Nie Yan'ı takip etmeli midir? Kendi takımını kurma fikrinden hep hoşlanırdı, fakat yetenekli oyunculardan yoksun olduğunu fark ettikten sonra, isteksizce de olsa, bu peşinde koşmaya karar verdi. Buna rağmen, yine de yardım edemedi ancak başka bir kişinin ekibine katılma olasılığı konusunda biraz hevessiz hissetti.

Bladelight yakında bölgeye geldi ve müzayede evine doğru yola koyuldu. Yolda, Nie Yan'ın girişin yakınında birkaç kişi ile sohbet ettiklerini ve derhal başkanlığını gördüğünü gördü.

"Merhaba," Bladelight Nie Yan'ı selamladı.

Young Seven ve diğerleri, Bladelight'ın donanımıyla korku içinde baktıkları için şaşkına döndüler. Gümüş beyaz zırh kaplıydı ve sol elinde abartılı, altın kalkan tutuyordu. Ekipmanın tasarımında ve yüzeylerine kazınmış rünlerden zırh ya da kalkan olsalar, cihazlarının olağan dışı olduğunu hemen anlarlardı.

Bu inanılmaz bir ekipman! Genç Yedi, Unutulmuş ve diğerleri yardımcı olamadı, ancak bu ilk izlenimlerini toplu akıllarına taşıyordu.

Bladelight, özellikle de iyi bir ruh haline sahip değildi, çünkü yüzünde bir müdahale imgesi görebiliyordu. Görünüşe bakılırsa, Nie Yan'ın kendisini büyük olasılıkla daha önce meydana geldiği konusunda uyardı ve bu daha önce göğsüne giydiği lonca ambleminin artık yok olmasıyla güçlendi.

"Guild'i terk ettin mi?" Diye sordu Nie Yan.

"Bu bir çöp kurdu. Ben orada kalıyorum olmaktan mutlu olmazdım "dedi. Bladelight çılgınca bir tavırla yanıtladı.

Nie Yan, Bladelight'ın yanıtını dinledikten sonra Hei Zhuo (Siyah İnanılmaz) ile düşüş göstermesi gerektiğini ve göğsünde bir lonca ambleminin olmamasını göz önüne alındığında böyle bir sonuca varmanın kurs için eşit olduğunu düşündü. Kim olduğuna bakılmaksızın, sevgilisini ve en yakın arkadaşının sırtlarının arkasında bir ilişki kurduğunu fark ettikten sonra kimse doğru akıl çerçevesinde olmazdı, bu nedenle Bladelight'ın loncasından ayrılması. Bladeight ve Hei Zhuo'nun birlikte kurduğu, engellemeyen loncanın tek sebebi, önceki hayatında böyle yükselen hudulara ulaşmış olmasıydı, çünkü Bladelight'ın prestijiydi. Hei Zhuo'nun loncayı tam kontrol altına almak için kullandığı gizli entrikalar nedeniyle nüfuzunun azaldığı, genişleme istikrara kavuştuğu zamana kadar olmadı. Bununla birlikte, günümüzde,

"Bu sadece bir lonca. Aşağıya inmek için hiçbir şey yok "dedi Nie Yan onu rahatlamaya çalıştı. Bladelight biraz zorba olmasına rağmen genel karakteri kötü değildi; Aksi takdirde Bladelight'ı Hei Zhuo hakkında uyarmak için yola çıkmazdı.

"Haha, merak etmeyin! Ben çok zorlanmam. "Bladelight bir gülümsemeye neden oldu. Rağmen cılız bir ifadeyle giymişti, içsel hisleri ancak bir şey değildi. Konuyla ilgili kendi duygularını gerçekten bilen tek kişi o idi; Ancak, bu düşünceleri kamuoyuna asla paylaşmazdı. Zaten bu kişinin önünde yeterince yüz atmıştı.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin