Bölüm 46 - Gerçek Hırsızın Cesareti

101 8 0
                                    

"Nie Yan, bunu yapabileceğimizden gerçekten emin misin?" Yao Yao, Nie Yan'ı koluyla hafifçe iterek. Gözlerinde ifade endişeyle doluydu.

"Güvende, sorun olmayacak."

Yao Yao'nun eylemleri aşırı derecede samimi kabul edilemez; Ancak Chen Bo aksini düşünüyordu. Nie Yan'ın Yao Yao ile aşırı derecede yakınlaştığına inandı. Sonuç olarak, gözlerinde kızgınlık ve nefret sadece gizlice iki tarafa bakarken daha da uç noktaya geldi.

Yirmi kişilik ekip yavaş yavaş ormana doğru ilerledi. Savaşçılar ve Paladinler cephede idi ve Mages arkadaydı. Nie Yan'ın tekrarlanan uyarıları uyarınca, hiçbir oyuncu birbirinden iki metre uzakta kalmamıştı.

"Kardeş Chen, önümüzdeki yolu keşfetmek için ne yaparsınız?" Nie Yan önerdi. Gözlerinin köşesi soğuk, tuhaf bir ışıkla yanıp sönüyordu. Chen Bo'nun ikiyüzlü ve küçük bir şahsiyeti vardı. Bu nedenle, ikisi arasında en ufak bir düşmanlık bile olsaydı, sıklıkla kin ister. Yüzünü kaybederek, Nie Yan zaten onu rahatsız etti. Buna rağmen, Nie Yan birazcık korkmuş değildi. Chen Bo, sen sadece basit görevleri olan ancak beceriksiz bir veletisin. Gerçekten benimle birlikte takıma liderlik etmekle ilgili herhangi bir soruna kapılabileceğini mi düşünüyorsun?

"Sen de bir hırsızsın!" Neden beni cehenneme götürüyorsun! "Diye yanıtladı Chen Bo soğuk karşılığında.

"Takım kaptanıyım, bu yüzden takıma liderlik etmek zorundayım. Beni gözetlememi mi istiyorsun, onun yerine takımın tamamına liderlik ettin mi Brother Chen Bo ? "Nie Yan karşı çıktı.

"Hmph, gerek yok! Ben, bizi Uzmanlar'ın zorluk derecesinde bu zindan boyunca nasıl yol kat etmeyi planladığınızı görmek istiyorum. "Chen Bo soğuk bir şekilde çınlayan ve takımın önüne doğru yürüdü. Sınıflarının şaşkınlığını kullanarak, daha sonra önümüzdeki yolu izlemeye başladı.

Chen Bo'nun hareketlerinden Nie Yan, ortalama bir Hırsız için nahoş olduğunu söyleyebilirdi. Chen Bo şimdiye kadar onunla karşılaştırmaya çalışsaydı, Nie Yan'ın tamamen farklı bir kalibre olduğunu fark ederdi.

Ormanın derinliklerine gelen soğuk bir esinti, bazen başka bir varlık tarafından izleniyormuş gibi takımda garip bir his bırakarak zamanla patladı. Nie Yan'ın zihni sürekli tetikte idi. Keskin duygusu ile, uzakta saklanan gölgelerin bakışlarını yakaladı. Karanlık Elfler, kamuflaj uzmanlarıydı ve pusu kurmak için karanlıkta saklanıyorlardı. Oyuncu ondan fazla bir farkındalık olmadan algılamak imkansızdı.

Chen Bo ilerledi ve ekibin geri kalanı için ilerlemeye başladı. Her iki tarafında yemyeşil yaprakları olan, yolunu tıkayan koyu dallar vardı. Ayağının altında, orman sarmaşıkları ve ağaç kökleri vardı; bunlar ileride yol boyunca dağılmış halde kalın yılanlara benziyordu. Tehlikeleri atlıyorlardı ve ilerlemeyi oldukça zorlaştırdılar.

"Ugh! Bunları cehenneme damlet! "Chen Bo, yolda uzanan sarmallardan birini atmaya çalıştı. Bununla birlikte, kendi göz önüne almak zorunda gibi görünüyordu. Asıl bir yılanmış gibi asma bacaklarının etrafında sarılıp yukarı doğru çırpılmış ve başını yere bakan havada asılı bırakmıştı. "Beni kurtarın!" Chen Bo sefil bir sesle çığlık attı.

Yanındaki yükselen ağaç, aniden canlandı, gözlerin görebileceği kadar asma gerildi. Chen Bo ağacın bir çift göz, bir burun ve ağza dönüştüğünü gördü. Bagajı çevreleyen asmalar bile sakal benzeri bir alana dönüştü. Chen Bo bir Treant tarafından gözetim altında tutuldu!

"Bu bir Treant! Bai Kaishui (Düz Haşlanmış Su), Körküs, sağa saldırır. Paladinler, bir duvar oluşturun. Mages, büyü atmaya başlayın, "dedi Nie Yan sakin bir şekilde emretti. Aslında Chen Bo bölgeyi keşfederken Treant'ın kılık değiştirmiş olduğunu fark etmişti. Bununla birlikte, kasıtlı olarak Chen Bo'ya kendisine iyi bir ders vermesi konusunda uyarmamayı seçti. Seni kaba serseri, bu Treant'ı benim yerimde sana öğretirim.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin