Bölüm 53 - Üst Kalite Yuvarlak Kalkan

135 10 0
                                    


"Hmm ... Oh, öyle mi? Bu hiçbir şey değildi. Onların arasında Dragon Tongue'da konuştum ve beni gerçek bir ejderha sanmışlar. Karanlık elfler, eski Karanlık Çağ'dan beri ejder yarışına köle olmuştur. Günümüzde bile, toplumları ejderhaların hizmetkârlarını hâlâ düşünüyor; bu yüzden bana karşı çok saygılı ve korkmuşlardı. Verdikleri bilgiler sayesinde, şehre döndükten sonra kendisine bir armatörlük görev çizelgesi de gönderdim "diye yanıtladı Nie Yan.

"Ejder dili mi? Dragon dilini ne zaman öğrendin? "Diye sordu Yao Yao. Sürprizleri birbiri ardına ortaya koymaya devam ettiği için Nie Yan'ın hâlâ epeyce sırrını tuttuğu ortaya çıktı.

"Evet! Ejderhaların çok nadir olduğunu duydum, "diye ekledi Tang Yao. Nie Yan gerçekten çok daha seçkinleşti; Hatta ejderhaların dili bile ulaşamıyordu.

Aynı anda, Dusk'un gözleri belli bir olasılık düşündüğü gibi parladı. Nie Yan'ın Ejder Dili konuşma yeteneği Link eyaletindeki ejderhanın ortaya çıkışı ile alakalı olabilir mi?

Nie Yan yakında dilin kaymasını fark etti ve Dusk'a bakmaya döndü. İkincisinin ifadesine göre, bu adamın bazı ipuçlarına kapıldığını söyleyebilirdi.

"Dün, aslında. Kazara eski bir kitap bulduğum bir vadinin içine girdim. Sayfaları çevirdiğimde, geçmiş dönemlerin olaylarını kaydeden eski bir tarih olduğunu keşfettim. Bunu bilmeden önce, Dragon Tongue, Kasate Giant ve Antik Ortak öğrendiğimi söyleyen bir duyuru aldım. Daha sonra, o ejder ortaya çıktı ve şanslı bir kaçış yapmadan önce beni kovaladı, "dedi Nie Yan sıradan bir tavırla yanıtladı.

Bu açıklama özellikle Dusk'a yönelikti. Cesaret Bölümünün varlığından sızdırılmak yerine gerçeği kısmen söylemenin daha iyi olacağını düşünüyordu.

Dusk açıklama yapmayı kolayca kabul etti. Ne de olsa, burnunu o kadar derin bir şekilde başka birinin sırlarına yapıştıracak kadar iyi hissetmedi.

"Gerçekten de, yeni diller öğrenmek o kadar zor değildir. Seviyeniz yükseldiğinde kütüphaneye gidin ve bir altın öderseniz, Eski Kafkas dilini öğrenirsiniz. Ayrıca, dev yarışa ait kütüphanelere giderseniz, üç altın ödedikten sonra Kasate Dev dilini öğrenebilirsiniz. "

"Bunların hepsini nereden biliyorsun?" Dusk ve diğerleri şaşkınlık içinde.

"Kütüphaneye gidin ve kendiniz görün. Orada bazı kitaplara göz atmanız yeterlidir ve tüm Atlanta kıtasının daha iyi anlaşılmasına sahip olursunuz. Sınıfla ilgili çeşitli kitaplar da vardır. Hepsini okumayı başarırsanız, uzman olacağınızı garanti ederim "dedi.

"Ahhh? Kime kütüphaneye gidiyor kim? Kütüphanenin tamamında çok fazla kitap var. Rasgele rafdan birini çekseniz bile milyonlarca karaktere sahip olacak! Kütüphanedeki her sınıftan ve tarihle ilgili kitabı okumam gerekseydi, en azından bir ayımı alırdı! Elinde boş zamanları olan kim var? "

"Evet! O kalın ve ağır kitapları okumak için zamanı kim var? "

Geçmişteki hayatında, Nie Yan sık sık Hırsız'ını oynarken gerilemiştir ve bunun sonucunda okuma ilgisini geliştirmiştir. Kütüphanede bir aydan uzun bir süre okuduktan sonra Atlanta kıtasının tarihini kabullenmekle birlikte hikayelerinin oldukça etkileyici ve ilginç olduğunu kabul etmedi. Sınıfının kökenlerinden efsanevi Hırsızların biyografilerine ve yeteneklerine dek tek bir sözcüğü kayıp olmadan okudular. Onun istisnai hafızası sayesinde pek çok bakış açısı kazandı. Kütüphaneden çıktığı zamana kadar, sınıfının derin bir anlayışıyla ayrıldı. Becerilerini parlatmak için yıllar geçtikten sonra, elli hırsız arasından en iyilerden biri seçildi ve biraz ünlü oldu.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin