Nie Yan ilerledikçe kademeli olarak yakındaki Lider sınıfı Rock Örümceklerinden yaklaşık üç metre içeriye girdi. Örümcek aniden titredi ve bakışı Nie Yan'ın yerine doğru çevirdi.
Neyse ki, Nie Yan tamamen mağaranın karanlığa dalmıştı. Buradaki gölgeler ona kendini gizlemek için mükemmel bir ortam sağladı.
Öyle bile olsa, Rock Spider'ın bakışları öylesine yoğundu ki, aslında karanlıkta delip geçebildi.
Nefes tutulduğu ve mümkün olduğunca mağara duvarına yakın bir şekilde sıkıştığı için kalbindeki gerginlik aşırıya kaçtı.
Örümcek titreyerek, belirgin bir siluet kademeli olarak göründüğünü gördü. "Scritch! Scritch! "Bir ağlamayı bıraktı ve yeni keşfedilen rakibe doğru koştu.
Lanet olsun, keşfettim. Nie Yan'ın kalbi, bir Hız Kaydırma'yı aktive ederken battı ve en kısa sürede elinden geleni yaptı.
Aynı anda diğer iki örümcek de harekete geçti ve Nie Yan'ın yanına girmeye çalıştı.
Bir önceki örümcek ona ram atmaya çalışırken yolunu kapattılar.
Nie Yan dizlerini diz çöktü ve saldıran örümceğin önüne çıktı.
Karakterinin ağırlık yükü şu an hafifti, bu nedenle maksimum sıçrama mesafesi üç metre ve atlama yüksekliği yarım metredir. Aniden, Rock Spider'ın saldırı aralığından fırladı.
"Bom!" Örümceğin muazzam bedeni duvara çarptı. Darbe moloz dökerek yere düşen duvarı kırdı.
Bu arada diğer iki örümcek aynı anda ön ve sol kanadından vurdular.
Bununla birlikte, Nie Yan'ın duyuları keskinti. İnişten sonra hızla bir yumruk attı, her iki örümcünün karşı karşıya kaldıkları şarjdan kaçınıldı. "Balyoz!" İki örümcek birbirleriyle çarpıştı ve sonuçta sırtüstü uzandı ve sırt üstü uzandı.
Üç Lider sınıfı Örümcek Örümcek Örgütü, kaçak yollarını, yalnızca büyük bedenleriyle tek başlarına engelledi.
Nie Yan, üç örümcek arasındaki küçük boşluktan geçerek kuşatılmalarından başarıyla kaçtı ve daha sonra ilerlemeye devam etti. Beş metrelik işareti bulduktan sonra, bahara doğru cıvıltıcasına hızını arttırdı.
Örümceklerden biri diğerlerinden daha hızlı iyileşmeyi başardı ve Nie Yan'a doğru fırladı. Bunu görünce, Nie Yan havaya fırladı, sıçrayışla bahçeye ilk girdi.
Su kenarına vardıklarında etrafa dolanan üç Rock Örümcekleri. Ancak sonunda hiçbiri girmeye cesaret edemedi.
Henüz bir başka dar kaçıştı. Nie Yan daha derin dove ederken, İncisinin yeteneğini aktive etti.
Su altında daha az ışık vardı, bu da görüş mesafesinin son derece sınırlı olduğu anlamına geliyordu. Bu arada, altta yatan akımlar, kendisini her yöne doğru ittikçe yüzmek daha zor hale getirerek büyük bir sorun oluşturdu. Bazen onu zorla itecekler ya da hedefinden uzaklaştıracaklardı.
Nie Yan kendini stabilize etti ve çevresini dikkatlice izledi. Yatışlarını geri aldıktan sonra, bir kez daha yüzerek ilerledi.
Burada canavar olmamalıydı, Nie Yan kendine düşündü. Hafif ışık direklerinin üstündeki suları boyunca parladığını farketmeden önce on dakika daha yüzdü.
Burayı hatırlıyorum! Bu yerin yakınında bir hazine sandığı var! Nie Yan, gölün dibindeki karanlık sularla yüzdüğü sırada düşündü. Önceki yaşamında, bu alanın her santimini başkaları tarafından iyice arandı. Gizli köşe ve cırcaklar bile bu araştırmadan muaf tutulmamıştı. Nie Yan, daha önce bu yerde bir hazine sandığı bulmuş biri olduğunu biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantastikDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...