Bölüm 84 - Canavar Canavarları

94 7 0
                                    

Young Seven Nie Yan'ın gölgesel görüntüsünü gözlemlediğinde, belli bir düşünce aklından sürüklendi. Neden Sulgata'ya tek başlarına girdi? Bir sebep olmalı ... Belki de bir çeşit arayışım var mı?

"Sanırım bir nedenden dolayı buraya geldiniz. Yardıma ihtiyacınız var mı? "Young Seven inisiyatifi sormaya başladı.

"Bu Undead görevlileri bile olsa, başarılı olamayacağımdan emin değilim. Yardım etmek istediğinden emin misin? "Nie Yan gözlerini daralttığı Genç Yedi'ye ve diğerlerine dikkat etti.

Nie Yan'ın oldukça basit yanıtını dinleyince, Young Seven ve atıcıları akıllarının kıpırdanmaya başladığını hissetti. Görevini yanındaki o dev kemik ejderhayla bile başaramazsa, ne gibi bir şey olurdu?

"Burada birbirimizle karşılaşmak kader sayılabilir. En azından, düşman değiliz, bu nedenle herhangi bir yardım sağlayabilirsek, bunu sağlamak için elimizden geleni yapacağız. Yapamayacağız bile, en azından başka bir arkadaş bulmuş olmalıyız, değil mi? "Genç Yedi samimi bir şekilde yanıtladı.

Nie Yan hafifçe zihnini rahatladı. Önceki hayatında, Young Seven, Forgotten ya da grubundaki diğer herhangi biriyle etkileşime girmedi, bu nedenle kişiliklerinden emin değildi. Ancak şu an birlikte olmak oldukça kolay gibi görünüyordu. Belki de gerçekten arkadaş olabilirlerdi.

Sessizce düşünmeye devam etti. İskelet İcracıları daima birlikte hareket etmiş gibiydi. Young Seven ve ekibinin onları çekebilecek olursa, belki de piramidin içine girme ihtimali olurdu. İçerisi koruyan canavarlar kesinlikle olacaktı, ancak Dark Gladyator'un onlarla başa çıkmasına izin verebilirdi. Her şey düzgün şekilde giderse, Sulgata'nın Gölgesinin bulunduğu odaya ulaşabilir.

Nie Yan derin düşünmeye devam ederken, Young Seven, Forgotten ve ekibin geri kalan kısmı birbirlerine anlamlı bakışlar attı. Her ne düşündüğünü tam olarak bilmese de, tüm ekibini yok edecek tehlikeli bir figür halini aldı. Nie Yan hâlâ yardım tekliflerini reddetmiş olsaydı, mümkün olduğunca uzak durmaktan başka çaresi olmazdı.

"Eğer yardım edemezsek, o zaman bırakalım," dedi Forgotten.

Young Seven aniden Forgotten'in önerisini dinleyerek gerçekleşmeye geldi. Nie Yan kesinlikle buraya bir amaçla geldiği için, belki de bir çeşit gizli bir görev için buradaki varlıkları aslında onun için bir engel teşkil edebilir! Durum böyle olsaydı, yardım etmeye çalışmak yerine onunla olan ilişkilerini kötüleştirmezler mi?

Şimdi bile, Nie Yan hala cevap vermedi.

Genç Yedi , ayrılmamıza izin verirsek daha iyi olur . Unutulmuş'a döndü ve "Yardim edemeyecegimiz icin, unutalimalım" diye yanıtladı. Şimdiye kadar şehre dönme zamanı geldi "dedi. Sesi birazdan Nie Yan'ın kulak misafiri oldu. Görüşmeleri, daha önce yapmış olabileceği herhangi bir şüpheyi ortadan kaldırdı ve kendisine ayrılmak istediğini bildirdi.

"Yardım edemeyeceğiniz bir şey değil. Ama önce biraz anlaşma yapalım mı? "Nie Yan aniden kesildi.

"Ne tür bir anlaşma?" Diye sordu Genç Seven.

"Bana belirli bir görevde yardımcı olmanızı istiyorum. Oldukça tehlikeli, ama başarılı olursanız, size altın kalitede bir ekipman vereceğim. "Nie Yan hala omuz muhafızlarını çantasında bıraktı. Her ne kadar iyi özelliklere sahip olan Altın dereceli bir kalem olmasına rağmen, Sulgata'nın Gölgesi ile karşılaştırıldığında önemsizdi.

Genç Yedi ve diğerleri gerçekten ona yardım etmeye istekli olsalardı, ödül geldiğinde o perişan olmazdı.

Oyunun şu anki safhasında, Altın dereceli ekipman oldukça nadirdi.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin