"Bir dakika bekle! Bu koordinat numaralarının ne olduğunu söyledin? Paladin aceleyle bu yer gerçekten birçok Stealth beceri kitaplarını düşürüyor mu? "Diye sordu. Nie Yan'ın konuştuğu tarzı dinledikten sonra, bu geçmekte olan Hırsız'a bir şekilde inanmaya başladı.
" 22385.21338.23329 , yer Düşmüş Şaman Kampının yakınındadır , ancak yine de adil bir mesafededir . Alan kesinlikle güvenli olmalıdır. Yaklaşık yirmi dakika boyunca çiftçilik yaptıktan sonra, Düşmüş Şaman beş saniyede bir üretmelidir. Sanki sizin gibi bir Silence Paladin 5. Seviyeye gelene kadar burada eğitim verebilir. Brat, hala çok deneyimsizsiniz. Eğer bu büyük usta bir parça bile oyun önerisi dağıtsaydı, sonsuz faydalar elde edebileceksin! "Nie Yan, Paladin'in omzuna bakarken övünmeden övündü. "Ne dersin? Bana bir indirim daha verelim mi? "
"Dört polis, daha aşağıya inmeyeceğim." Paladin, Nie Yan'ın sözleriyle ilgili hâlâ şüpheyle karşılandı. Bununla birlikte, Nie Yan'ın söylediği gibi, Düşmüş Şamanları Düşmüş Şaman Kampının dışında yetiştirerek günde yaklaşık altı beceri kitabı elde edebildi. Bu Düşmüş Şaman Kampına rağmen ... bir kere daha önce oraya gitmiş ve neredeyse hayatını kaybetmişti. Nie Yan'ın sağladığı koordinatlarda yer alan konum onu kesinlikle aynı kampın dışına götürmelidir.
Nie Yan'ın sözleri bu bilgilere tamamen uyuyordu, bu yüzden muhtemelen yanlış olmamalıdır. Paladin mırıldandı ve düşünmeye başladı ... Bu koordinatlara gidip kendime bir bakayım mı?
"Üç bakıcı, eğer istekli değilseniz o zaman ayrılmamı kabul edeceğim. Bununla birlikte, bana bu kitabı hediye olarak vermek istersen, Fallen Shaman Camp ile ilgili daha değerli bilgiler vereceğim. "Nie Yan bir teşvik verdi. Paladin hala tereddütlü göründükten sonra, bedenini çevirdi ve ayrılmaya hazırlandı.
Nie Yan, utanç verici derecede fon eksikliği içindeydi. Stealth beceri kitaplarında harcayacak çok parası yoktu. Ancak oyunun ilk safhalarında her Hırsız için hala şarttır. Bu gerçekten yapmaz. Daha sonra çıkarmak zorundayım. En azından başlangıç alanındaki Seviye 1 çetelerin parçalanmasına biraz para başlayana kadar ...
"Bekle, bekleyin!" Nie Yan'ı terk etmek üzere gören Paladin aceleyle ona seslendi. Kurduğu küçük dükkandan aceleyle Gizli bir beceri kitabı aldı ve "Yalnızca gizli bir beceri kitabı değil mi ..." dedi. Günde altı tanesini rahatlıkla tarayabilirim! İşte! Bunu bir hediye olarak vereceğim. Şimdi bana, bu Düşmüş Şaman Kampında sahip olduğunuz bilgilere ne dersin? "Az önce o ve arkadaşlarının bu bölgede kısa bir süre için eğitim almaya başlamış olması oldu. Böylece, bölge hakkında mümkün olduğunca bilgilendirilmek istiyordu. Paladin'in gözünde, Nie Yan kesinlikle çok bilgili bir kişi gibi görünüyordu.
Nie Yan ona baktı. Bu Paladin dürüst bir insan gibi görünüyor. Gizli bir beceri kitabı temin edebildim ve tek bir kuruş bile harcamak zorunda kalmadım. Bunu hatırlatan Nie Yan, harika bir havadaydı .
"Samimi olduğunuz gibi görünüyorsunuz. Sana daha önce verdiğim koordinatlara yönelme. Eğer gerçekten eğlenmek isteyen oraya giderseniz, o zaman beş dakika geçmeden bile, üç Düşmüş Şaman Lideri görünür. Ateşböceğinin tek bir atışı sizi hemen öldürecek bir patlamaya neden olur, "dedi Nie Yan.
Bu sözleri dinleyince, Paladin soğuk bir terrafta anında patladı ve kalbinde koşuşturmanın harika olduğunu hissetti. Nie Yan, bu koordinatların çiftlik için iyi bir yer olduğunu bildirdiğinde, gerçekten oraya gidip şansını denemek niyetindeydi. Bu koordinatların yanlış olduğunu değil, aynı zamanda tehlikeli olduklarını da hiç düşünmemişti. Acele edin ki Nie Yan'ı geri çağırmazsa ... ... sonuçlarını hayal bile edemezdi. Öyle bir şekilde öldürüldüyse gerçekten bir adaletsizlik olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...