"O zaman kimi bulacağız?" Diye sordu Yao Yao. Sınıf arkadaşı Radiant Sacred Flame guild'ının bir parçası olsa bile, o ve Nie Yan'ın doğrudan çatışmaya girmiş gibi görünmüyordu. Bu nedenle, mutlaka gerilimlerinin hafifletilemediği anlamına gelmiyordu. Belki ileride onları birbirlerine tanıtabilir ve birbirlerini tanımalarını sağlayabilir. Ancak, bu fikri başka bir zamana kadar kapalı tutmayı seçti.
Biraz düşünce, Bai Kaishui (Düz Haşlanmış Su) kendi önerisi ile müdahale etti. "Birisini tanıyorum. Onlar Kutsal İmparatorluk'tan bir Arcane Mage'dir. Adı Dusk (Huang Hun) ve sihirli hasarı elli iki. Zindanı çalıştırmamızla ... ... ilgilenip ilgilenmeyeceğini bilmiyorum. O ve ekibi Blackflame Ormanı'nı zaten temizlediler ve Agmota Çamur Sulak Alanlarına hazırlanıyorlar, bu yüzden yine Treant Ormanına tekrar dönmeye istekli olup olmayacağını bilmiyorum. Ben yine de ona bir telefon vereceğim. "
...
Kısa bir süre sonra, Yu Lan sordu, "Bai Kaishui, nasıl gitti? Istekli mi? "
"Kabul etti!" Bai Kaishui heyecanla yanıtladı. Bu gerçekten beklenmedik bir şeydi. Geçmişte, çetelerin parçalanması için partiye geldiklerinde birkaç kez bir araya geldiler. Alacak güne gelmeyi kabul ederek Bai Kaishui'ye biraz yüz vermişti.
"Harika! Şimdi tam yirmi oyuncu var. Geldiği anı belirleyeceğiz, "dedi Nie Yan başını sallayarak. Şaşırtıcı bir şekilde, Kutsal İmparatorluk'tan birisiydi. Kendisine büyük bir fırsat sunuluyordu.
"Ah! Kardeş Bai Kaishui gerçekten çok yüzüne sahip. Hatta birisini Kutsal İmparatorluk'tan davet edebiliyor! "Chen Bo övdü. Nie Yan ve Tang Yao'ya bir göz attı. Bu zindan koşusu herhangi bir sıkıntı yaşatmazsa, ekip faaliyetlerine sıklıkla ekleme yapmayacaklarını söyleyemezdi. Davetsiz misafirin bu ekibin dışına çıkması için bir yol bulması gerekiyordu ve ona yardımcı olması için birkaç ip de olabilirdi.
"Nasıl olabilir? Bana yüz vermiş biri o. "Bai Kaishui neredeyse sevinçle parlıyordu. Başarılarından gurur duyuyordu.
"Bu tür bir kişi gerçek bir uzman. Ekibi zaten Agmota Çamur Soğalılarını çalıştırmaya hazırlanıyor! Kesinlikle Treant Ormanı'nı temizledi, bu yüzden onun yerine takımın kaptanı olursak daha iyi olur "dedi. Chen Bo, Nie Yan ve Tang Yao'ya bir göz attı.
Bu piç Chen Bo, Tang Yao'ya küçük bir önlem almayarak kızdırdı. Eğer onu geri bırakan Nie Yan için olmasaydı, çoktan parçalamış olurdu.
"Doğru, daha önce Treant Ormanı'nı temizlediyse, takım kaptanı olmasına izin vermek kötü bir fikir değildir," dedi Nie Yan donuk bir sesle yanıtladı.
"Ah, yani kendi beceriksizliğinizi fark ettiniz mi? Daha önce fark ettiysen, aptalca gösteriş yapma ihtiyacı duyulmazdı! "Chen Bo'ya bir adım önde geldiğinden, bir mil atmaya çalıştı. O, uygunsuz hissi olmayan bir kişiydi.
"Chen Bo ..." Yu Lan kaşlarını örterek hoşnutsuz bir sesle seslendi. Davranışıyla oldukça rahatsız oldu.
Yu Lan'ın tepkisiyle bir araya gelen Chen Bo kendisine birkaç kelime mırıldandı ancak artık hiçbir şey söylemedi.
...
Kısa bir süre sonra, çevredeki alan parlak bir ışıkla parladı ve Tellak şehir aktarma noktasından bir rakam ortaya çıktı. Siyah renkli bir papatya bornoz giyen bir Arcane Mage'di. Adam, yirmi yaşın sonlarında bir insan görünümündeydi. Siyah büyücü cüppelerine değişik sihirli rünlerle yazılmış ve esrarengiz ve haysiyetli bir atmosferi sızdırıyordu. Nie Yan ona hızlı bir bakış attı. Bu kişinin Arcane Mage'in Koyu Kış takımını giydiğini söyleyebilirdi. Halen, Arcane Mages için birinci sınıf bir ekipman setiydi. Bu set ve Tang Yao'nun Fire Chaser seti aynı seviyedeydi. Bununla birlikte, Fire Chaser, Dark Winter'ın Arcane Mages'a uygunken Elementalistleri daha uygun buldu. Bu nedenle, bir Arcane Mage için, Dark Winter seti Fire Chaser setinden çok daha tercih edilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...