Bölüm 74 - Tüylü Pusu

111 8 0
                                    

Serpentine Lizard'ın saldırıları özellikle acımasızdı ve Ebedi Sin onları çok yüksek bir savunmaya rağmen zorlamakta zorlandılar.

「Hiss! Hiss! "Tırtıllı dil yanıp sönerken, kertenkele çenesini açtı ve yeşil küresel bir maddeyi tükürdü. Hava ile temas ettiğinde yakınında gaz halinde, hızla genişledi ve zehirli bir sis içinde iki metre yarıçapındaki her şeyi örttü.

-30 ... -30 ... -30 ... Zarar değerleri Eternal Sin'in başının her bir saniyesiyle sürekli arttı.

Serpantin'in saldırılarının her biri sağlığına seksen zarar verdi. Savaşın devam ettiği oranda, daha fazla dayanamayacaktı.

"Ölüm Konusma, acele edin ve Dispel atın!"

Ekibin Rahibi Ölüm Konuşması, yanıtladı ve aceleyle Ebedi Günah'ın durduğu yerde saf beyazın nazik bir ışını düştüğü için Dispel'i can verdi. Işık, zehirli buğu ile reaksiyona girdi ve bir anda, büyük oranda seyrelmesine neden oldu.

Ebedi Günah, yalnızca yüz altmış sağlık kalesine sahip olan sağlık bardağına baktı, ancak Serpentine Lizard'ın saldırıya devam etmesi üzerine düşünmeye fazla zaman yoktu. Büyü kılıcını saldırısına direnmek için kaldırdı, fakat kertenkele ona tutundu ve bir parça eti ısırdı.

-76

Tendon Break!

Sonsuz Sin günahlara misilleme yaptı. Serpentine Lizard'ın hareketleri, geçici olarak sakat bir duruma girdiği için yavaşladı. Bu kısa pencereden yararlanarak, biraz mesafe yaratmak için aceleyle geri çekildi.

O sırada, Elementalist olan Lei Fa (Lightning Magic), sihirini bitirdi ve Freeze Frost'u attı; bunun üzerine Serpantin Kertenkele'yi ince bir buz tabakası oluşturmaya başladı ve hareketlerini daha da yavaşlattı.

Bu dondurma etkisi, Elementalist'in Ice Magic'in ticari markasıydı.

Ölüm Konuşması derhal Lesser Heal'in dökümünü izlerken, Eternal Sin şifayı tamamlamak için Temel Kurtarma İksiri'ni çökertti. İlk şifalı patlamasından sonra, sağlık barasının kırmızısı giderek yükselmeye devam etti.

Kurtuluşu sırasında bile, Ebedi Günah, Hırsız'ın fazla ileri gitmediğini bildiği için tam uyarıda kaldı. Ortaya çıktığında ve onları bekçiden yakalarsa, savaşın sonucunu tahmin etmek zor olacaktır.

Tıpkı sağlığının dörtte üçü doldurulduğunda sakat ve donuk debuff'lar tükendi ve Yılanlı Kertenkele öne çıktı.

Alt Elit canavarlarla baş etmek gerçekten çok zordu. Ölümün Kurbanını +2 giyen Ebedi Günah bile sağlık hızını kaybetti. Eğer ekipmanı kötü olan başka bir takım olsaydı, şimdiye kadar silinmiş olurduk.

Kombine çabalarına rağmen, Serpentine Lizard'da hâlâ yüzde yetmişin üzerinde sağlık kaldı.

" Candy, onu daha buldun mu?

" Hayır, kaygan piçin nereye kaçtığına dair hiçbir fikrim yok.

" Herkes uyanık kalmalı. Su Yan (Beyaz Duman), bu büyüyü kullanmaya hazır olun!

" Anlaşıldı, " Su Yan derhal cevap verdi. Birbirlerini çok uzun zamandır tanıdıktan sonra, Ebedi Günahın sadece bir kaç kelime söylemesi gerekiyordu ve ondan neye ihtiyacı olduğunu anlayacaktı.

Nie Yan, Ebedi Günah ve ekibi hakkında konuştuğu şeyleri dinleyemese de, onun kendisini ilgilendirdiğini biliyordu. Ancak, kendilerini aşırı derecede tahmin ediyorlardı. On yılı aşkın deneyimi olan bir Hırsız olarak, kendisinin bu kadar kolay yakalanmasına izin vermez.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin