Skeleton Executioner: Seviye 13 Sağlık: 1200/1200
Bu İskelet İcracıları, Dark Gladyatör'ten daha sağlıklıydı, ayrıca çok sayıda olduklarını da söylememişlerdi.
Bununla birlikte, uyarılar bir zamanlar öldürülmüştü, bir daha asla tekrar can vermezlerdi. Sulgata'yı orijinal zaman çizelgesinde ziyaret etmiş olmasına rağmen, bu İskelet İcracıları uzun süredir yok edilmiştir. Muhtemelen, davetsiz misafirlerin Sulgata'nın Gölgesini çalmasını önlemek ve korumak amacıyla oraya yerleştirildi. Geçmişte bir grup futbolcuyu bu şehirden geri getirdiğini bildiği halde, bunu yapmak için ödemesi gereken bedelden haberdar değildi.
Skeleton Executioners'ın bu bölgede dolaşımda bulunduğunu gözlemlediğinde oyuncuların geçmesi gereken acı mücadeleleri tahmin edebiliyordu.
"Bir sürü Sub-Elite olmasını beklemiyordum ..." Nie Yan kafasını kırpıştırırken nefesince mırıldandı. Ancak, bunu düşünerek, Sulgata'nın Gölgesi gibi efsanevi bir kalemin, tek bir parça olsa bile birçok güçlü canavarın korunmasına sahip olacağı mantıklıydı.
Sakin bir şekilde, dolambaçlı yoldan gitmek mümkün olup olmadığını belirlemek için alanın topografyasını gözlemledi. Ne yazık ki, alan çok açıktı; yani en kısa sürede kendini gösterecekti. Kullanabileceği herhangi bir kapağa gelince, uzakta duran yalnız bir ayağı gördü - yeterince uzakta olan bir şey.
Diğer bir olası yöntem Dark Gladyatör'ün Karanlık İcracıları uzaklaştıracağı ve ona gizlice girme fırsatı sağlamasıydı; Bununla birlikte, kendisine eşlik etmeden piramitte gizlenebilecek gizli tehlikelere karşı tedirginlik hissetti. Karanlık Gladyatörü kurban etmek, buna değmezdi.
Şimdilik çekildi ve civardaki daha zayıf undead çeteleri yetiştirirken meseleyi düşünüyordu.
İskelet İcracılarını hizmetkâr haline getirmek mümkün müdür?
Nie Yan, Dark Gladyator'a dış bölge içinde çekilmek ve beklemek durumunda kalmasını emretti. Dış bölgenin sınır duvarlarına atladı ve Envanterinden Kan Satışı'nı aldı, sonra İskelet Yürütücüleri'ndeki görünümü hizaladı.
"Elli iki metre, çok ileri ... Elli metre, hala çok uzakta ..." Daha uygun bir konum bulmak için terk etmek üzereydi, yalnız bir İskelet İcracısı ona doğru ilerlemeye başladı ve kademeli olarak yaklaştı.
Mükemmel! Nie Yan teti çekti. "Whoosh! Vızıldamak! Whoosh! "Üç cıvata havayı deldi ve ard arda vurdu.
Skeleton Executioner'ın göz yuvalarında bulunan camgöbeği alevleri, başını eğdi ve bakışlarını duvardaki saldırganın üzerine kilitledi gibi titriyordu. Hemen devasa baltasını salladı ve Nie Yan'dan tahsil etti.
İskelet İcracı, bir buldozerin taşlanmasıyla benzeşmiş, garip bir kükreme duygusunu yayarak, balta vurdukça çılgınca sallıyordu.
Bu karışıklık, otuzdan fazla Skeleton Executioner'ın öne çıkmasına neden oldu.
İskelet İcracısını, devasa baltasıyla duvarı parçalamaya teşvik ederek Nie Yan duvardan atladı ve mümkün olan en kısa zamanda geri çekildi.
"Boom!" Büyük balta aşınmış duvara çarptı, sanki çürümüş ahşapmış gibi kırdı ve büyük taş yığınlarını indirdi. "Boom! Patlama! Boom! "Birinci düzeyi birkaç düzine gök gürültüsü izledi ve duvarlar hızla çöktü, Skeleton Executioners'ın dış bölgeye girmesine izin verdi.
Nie Yan arkaya doğru koştu, uçan enkazı önlediği için gözleri ufalanan duvara sabit kaldı. Uygun bir açılış ve dökme Undead Rite buldu ve sağlığının yüzde otuzunu bir anda aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasíaDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...