Bölüm 72 - Hırsız

107 11 0
                                    

Elementalistler tarafından öğrenilebilen Elemental Hall Magic, kıtaya dağılmış çeşitli Elemental Tapınaklardan geldi. Onaltı sıraya bölündü, on altıncı sırada mümkün olan en üst rütbeyi gösteriyordu. Binlerce Kırlangıçlar Sadece bir dakika önce Patlama, bir rütbe Elemental Hall Magic olarak sınıflandırıldı. Başarılı bir biçimde atmak için uzun bir heceme zamanı vardı, tam bir hece dizisi gerektiriyordu . Uzun döküme zamanı, bir karşılaşmanın bir savaşında pratik olamadı. Takım savaşları gelince, Silence'yi kullanarak bir Paladin tarafından kolayca iptal edilebilir. Bu gibi nedenler PvP için uygun olmamıştır. Toplam iki güne kadar uzanan cooldown döneminden bahsetmiyorum bile. Bu nedenle, Elemental Hall, bir Elemental Hall Magic'i öğrendiğinde acil durumlarda onları attı. Doğal olarak,

Bin Swallows Burst sona erdikten sonra Candy gizli bir Marsh Monitor geri döndü. Hançeri büyüttü ve Smothering Strike ile kafasının arkasını vurdu. Bıçağın hedefinin boynundan fırladığı hançer, soğuk bir parıltıyla yanıp sönüyordu. Yöntemleri verimli ve acımasızdı. Düşük sağlıklı Marsh Monitörü şansı kalmadı ve yere çöktü.

"Alev Şaşkın!" Ejderdeki kılıç, büyük kılıcı yoğun bir yangınla sarmalanmışken parçalandı. "Bom!" Bıçağı direkt olarak kafalıydı ve Marsh Monitörün boynunu koterliyordu. Şiddetli alevler, tüm vücudu siyahımıza kadar yanmaya devam etti.

Arta kalan beş Marsh Monitörü arkadan üç Mages için suç arayıp bir arı hattı yaptı. Bununla birlikte, Ebedi Günah kükredi ve Taunt kullanarak onları izlerine soktular!

Taunt'unun ortaya çıktığı andan itibaren, beş kertenkele ona derhal saldırdı ve bir sürü saldırı patladı. -15, -16, -18 ... Birden fazla hasar değeri çıktı ve başının üstünde yükseldi. Neyse ki, savunması sağlamdı, dolayısıyla kuşatılmış olmasına rağmen bu kertenkele hiçbir tehdit oluşturmadı.

Arkada olan Rahip, felç debuff'u ortadan kaldırıp, sonra Lesser Heal ile takip eder. Sonuç olarak, Ebedi Günah, derhal büyük bir sağlık parçasına kavuştu.

Beş Marsh Monitörün hepsine saldırdı, Eternal Sin onun kılıcını salladı ve Whirlwind Slash'ını harekete geçirdi. Hemen, bükülmüş bıçağı bedenlerine süpürüp her birine 50 zararı ele geçirdi.

Su Yan (Beyaz Duman) ve Arcane Mage arkadaki büyüleri dağıtmaya devam etti.

Marsh Monitörleri tarafından kuşatılmış olmasına rağmen Ebedi Günah, yerini sıkıca taşınmaz bir kaya gibi sardı. Toprak bazıları kanlarla parçalandı, bazıları kertenkelelerden ve bazıları kendi kanatlarından. Gözlerinde parlayan çılgınlığın ortasında acımasızlık ve kan lekesi ile iç içe bir çılgınca patladı. Bütün varlığı öfkeli bir canavarınkine benziyordu; her hareketi korkuyu kişinin kalbine vuruyordu.

Böyle bir durumda Ebedi Günah'a şahit olduğunuzda Su Yan ve diğerleri yardımcı olamazlar, titriyorlardı. O basitçe öldürme kılıcını manyakça öldüren bir makineydi.

Hareketsiz kalan tek kişi Candy'ydi . Dudaklarını kıvırdı ve hafifçe esnemeden önce "Sıkıcı ..." diye seslendi. Ardından sırt çantasıyla dolup taştı ve NPC'nin genel mağazasında satılabilecek bir meyve şekerlemesi aldı. Ağzına dökerek, Stealth'e girdi ve arkadan bir Monitor Lizard'a yaklaştı. Bükülme Strike! Beceri aktive edildikten sonra, başının arka tarafındaki kertenkele hançerinin kertenkele ile vurdu. Şimdi şaşkınlık duyduğu için, bıçağı ete kolayca deldi ve bir sprey kan gönderdi.

Ebedi Sin ve ekibi oldukça iyi bir sinerji gösterdi. Kısa bir zaman aralığında, düzinelerce kertenkelenin kısa süreli çalışmasını kolayca yapabildiler.

Candy, hançeri Marsh Monitörünün cesedinden çıkardı ve sakince kanından sildi.

"Büyük Adam, canavarlar çok kıt. Hadi başka bir yere gidelim, "dedi Candy Ebedi Günah için.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin