Nie Yan oyundan çıktığında direnç eğitimi, squats, boks, dövüş sanatları ve refleks eğitiminden oluşan yoğun ve ritmik bir egzersiz rejimini derhal başlattı. Her egzersiz setini on kez tamamladı, sadece dinlenmek ve besin takviyeleri ile dayanıklılığını yenilemek için her beş dakikada bir durdu.
Zımbalama kuvvetinin yanı sıra güçlü tekme gücü de dövüş sanatlarında önemli bir şarttı.
Nie Yan ağırlıklı squat yapmaya hazırlandı. Vücuduna otuz kilogram ağırlığı taktığında, iki bacağını derhal gergin hissettim.
Her iki elini başının arkasına yerleştirdi ve vücudunu dik durduğu yere indirmeye başladı. Dizleri yaklaşık doksan derece açı ile büküldüğünde durdu, sonra orijinal pozisyonuna geri döndü. Bir tekrar ... İki tekrar ... Üç tekrarlamadan sonra çok zaman geçmedi, halbuki sırtı zaten terlemeye başlamıştı. Yirmi tekrarlamayı tamamladığında, tüm vücudunun çöküşün eşiğinde olduğunu hissetti. Bununla birlikte, bazı besin tonikleri içti ve iki dakika dinlendirildikten sonra, ikinci squat setiyle devam etti.
Dinlenme anında, yorgunluğunu gidermek için durgunluk giderek iyileşti.
Zamanla geri geldikten sonra, şimdiki vücudun iyileşme kabiliyeti oldukça terbiyeli. Böyle iyi bir yetenekle, kesinlikle boşa gitmesine izin veremem, Nie Yan yardım edemedi ama düşünemedi .
Bedeni yavaş yavaş ek ağırlıklara adapte olmaya başladığında, beş kilogram daha ekledi. Daha sonra makine dinamikleri ders kitabını aldı ve squat yaparken okudu.
Vücudu fiziksel sınırlarına kadar itildi, ama yine de dişlerini sıktı ve inatına devam etti.
"Kolu kolu ve torku makinenin içinde birleştiren ... Mevcut gücün hesaplanması ... Geçmişte bu kadar çok sıkıntı yaşadığım sorunlar aslında bu kadar kolay oldu." Nie Yan defterine yazmaya ve çizmeye başladı. Yazma hızı oldukça hızlıydı. Kısa bir süre içinde, mevcut güce ilişkin oldukça zor bir sorunu çözdü.
Vücudu şu an bitti. Bununla birlikte, zihni son derece aktifti.
Geçmişe döndüğü halde, bir ömür boyu acı ve yalnızlık yaşıyordu. Bu nedenle, Nie Yan şimdiki mutlu hayatıyla gelmenin kolay olmadığını biliyordu. Hayatındaki herkesin mutlu olmasını istiyordu. Kendisinin daha güçlü olmasını istedi. Oyunda ya da gerçek hayatta, ekonomik yeteneği ya da kişisel dövüş başarılarına bakılmaksızın, tüm bu alanlarda güçlü olmalıydı. Ancak o zaman o, onun tuttuğu her şeyi korumak için güce sahip olabilir.
Cao Xu, ailemin de bu hayatta kalmasına izin vermiyorsan, kesinlikle seni öldüreceğim! Nie Yan'ın ifadesi katil niyetle titredi. Daha sonra beş kilogram ağırlığa ekledi ve hızını arttırdı.
Bir iki üç dört beş...
Ağır solunum sesi odadan çıktı.
Sevdikleri için olan sevgi ve düşmanları için olan nefret, bu iki aşırı duygudu. Ancak, bunlardan herhangi biri, bir kişinin sonsuz potansiyel ve yeteneğe sahip patlamasına neden olabilir. Ve, şu anda, ikisi de onu ilerletmeye itiyorlardı.
"Dokuzuncu yedi ... doksan sekiz ... doksan dokuz ..." Nie Yan uzun süre önce sınırına ulaşmıştı. Yalnızca istek gücüyle azim çekiyordu. Ağırlıklar bedenine bastırıyordu; Nefes alamadı. Ancak, o anda, patladı "Yüz!"
Nie Yan, varlıklarını kullanması için her kas lifini koydu. Vücudunun üzerinde tartılan kırk kilogram ağırlığını taşıyarak, titreyerek dik durdu. Vücudunu düzelttiği anda o sahip olduğu gücün her onsunu boşalttığını hissetti. Yoğun bir yorgunluk yere çöktüğünde fırladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...