Bölüm 80 - Undead'ın Kontrolü

108 5 0
                                    


Nie Yan hapishane hücreleri ile çevrili kare bir odaya düşmüştü. Üzerinde aşağıdaki alanı aydınlatan birkaç Gece İncisi astı. Çevresine iyi baktığında, o ne düştüğünü fark etti.

Muhtemelen yeraltı bir zindana atılmıştı. Her iki tarafında da kaçmayı önleyen sağlam metal çubuklara sahip iki muhafaza vardı. Boşlukları ve muhafazaları incelediğinde, her biri devasa bir kemik kümesi gördü. Kemik yığınları yaklaşık dört metre yüksekliğe ulaştı ve büyük kuyruklar, iskelet kanatları ve kertenkeleyle aynı kafatasları karıştırdı. Bu iki iskelet kalıntıları hayattayken büyük olasılıkla ejderhalardı!

Bu zindan Sulgata Kolezyumundan çok uzak olmadığından, bu ejderhalar gladyatör sahada savaşmak zorunda kaldılar.

Kolezyum tutsakları olarak, bütün özgürlükleri sıkıştı ve soyluluk için eğlence araçları haline getirildi. Sulgata nihayet düştüğünde, büyük ihtimalle terk edildiler ve hücrelerine kilitlendi, açlıktan ayrıldılar ve sonunda iskelet haline geldi.

Nie Yan düşündü, iki kemik yığını birdenbire titredi ve yavaş yavaş yeniden bir araya getirmeye başladı.

" Roaaaar! Roaar! 」

İki iskelet, tüm zindan boyunca yankılanan kızgın çığlık atmasına izin veriyor. Nie Yan'a suçlanan iki kısır canavara benziyorlardı.

"Bang!" Hücrelerinin demir çubukları, büyük iskelet çerçeveleri tarafından sıkıştıktan sonra şiddetle titreme. Çubukların çarpışmalardan kaçındığı kafesleri hafifçe eğriydi.

İskelet ejderleri, tekrar tekrar kaplarına çarptığı için metal çubukların her seferinde biraz daha çarpılmasına neden olarak öfkeyle ağlardı. Nie Yan kafeslerinin sürekli etkiler nedeniyle daha fazla dayanamayacağını düşünüyordu.

Bu ejderhalar, geçerken büyük ihtimalle büyük bir kızgınlık ve heyecan uyandırdı. Böylece, onların ruhları devam edemedi ve undead oldu. Sıradan ölümcüllerden çok daha güçlülerdi ve koyu kırmızı kemikleri metalik bir parlaklığa sahipti.

Nie Yan, bu iskelet ejderhalarını incelemek için Transandant Insight'ı kullandı.

Undead Dragon Gladyatör (Lider): Seviye 10 Sağlık 600/600

Onlar Lider sınıf canavarlardı ve çoğu iskelet undead arasında ortak bir özellik paylaştılar. Sağlığı, yaşayan meslektaşlarıyla karşılaştırıldığında çok daha düşüktü. O zaman bile, bu iki Düzey 10 Lider sınıfı canavarın üstesinden gelebileceği bir şey değildi.

Undead Ejderhalar onu kolayca öldürebilir.

Üstündeki çukurların duvarlarına baktı; Çok yüksekti. İpek Fikstür Ringinin yardımıyla bile tırmanması imkansızdır. Bir yere kaçması için etrafına bakarken, gözleri, zindanın çıktığı mesafedeki bir tünele düştü. Bununla birlikte, tünel bir demir kapıyla kapatılmıştır. Kapı, dev bir asma kilitle sıkıca kapatılmıştı. Kapıyı parçalamaya yönelik düşünceleri yoktu, mümkün değildi. Büyük bedenlere ve sağlam çerçevelere sahip olan Undead Ejderhalar gibi değildi.

Undead Ejderhalar tarafından tekrarlanan çarpışmalardan sonra, birçok metal çubuk gözle görülür biçimde hasar görmüş ve şekli eğilmişti. Kafesler her geçen saniye daha da zayıflamaya başlamıştı ve sonunda Nie Yan'a yüklenen iskelet ejektörlerini özgürleştirerek çöktüler.

Eş zamanlı olarak, böyle dar bir alanda İki Seviye 10 Lider sınıfı canavarın karşısına çıkarsa, zamansız ölmesine neden olur.

İki büyük iskelet çerçevesi gökyüzünden ona doğru kıvranıyordu. Metalden daha güçlü kemiklere, güçlü bir vücuda ve kemik sivri uçlarla kaplı dev bir kuyruğa sahiplerdi. Yaptıkları ne olursa olsun, onları yenmek imkansız olurdu.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin