Sipariş Emri'nin bölümleri beceriksiz ellerde kalmayacaktı, bu nedenle Süpervizörler gibi varlıklar ortaya çıktı.
Oyun tasarımcıları, bölümü korumak için böyle güçlü bir yaratık koydular, ancak yalnızca düşük seviyeli istihbarat verdi. Bu nedenle, Emniyet Müdürü yalnızca içgüdüsü ile hareket etti ve onun agrega sistemi diğer normal canavarlarla aynıydı.
Bu nedenle, Komutan Nisode'nin gelişi Nie Yan'ın hayatını en kritik noktada kurtardı.
Aslında burada epeyce insan var ... Nie Yan çevreleyen çevre üzerindeki bakışlarını süpürdü ve avına bakan kaplanlar gibi mevcut savaşı izleyen diğer oyuncuları fark etti. Sipariş Emniyet Müdürlüğü öldüğü andan itibaren, bu yüzlerce oyuncu aynı anda düşen her hangi bir ekipmanın peşine düşürülmesi için harekete geçecekti!
Burada çok fazla insan var. Ekipman düşerse bile, kesinlikle onu elimden alamayacağım. Zaten Cesaret Fasılına sahibim ... Ney Yan içten düşünülmüş halde sahip olduğum şeyten memnun kalmalıyım.
Kolay tatmin olmuş bir insandı. Böylece bir şey elde etmeyeceğinden emin olduğu durumlarda durumlar oluştuğunda yüksek umutları olmamıştı.
Nie Yan, birkaç engeli geride bıraktıktan sonra bakışlarını yoğunlaştırdı ve bir kaç tanıdıklarını yakaladı.
Görkemli Yıldız: yirmi yaşında, kare şapkası olan yaşlı bir adam. Splendid Tapınağı'nın lonca lideri idi. Yakışıklı olarak görülemese de, görünüş açısından hala fena davranıyordu. Tıraşlı yüzü parlak ve ferahlatıcı bir görünüm verdi. Nie Yan'ın geçmiş yaşamında Nie Yan'la dostça etkileşim vardı. Nie Yan'a defalarca yardım eden Peygamber, pervasız bir kişiliğine sahipti, ancak sadakat ve dostluğa değer verdi. Nie Yan, çeşitli guild seferleri sırasında kendisine ve arkadaşlarına eşlik etti.
Swift Slash: özensiz bir adam ve Dark Massacre'nin otuz altı yaşındaki lonca lideri. Söylentilere göre, Ceza yeraltı dünyasının bir parçasıydı ve emrinde epeyce underlings vardı. Kişiliği büyük bir şey değildi ve her zaman Splendid Star'la baş edecekti. Bu nedenle, Nie Yan'ın kendisi bu kişi üzerinde çok fazla bir izlenime sahip değildi.
Sleepy Fox: Yaklaşık otuz yaşında bir oyuncu. Nie Yan, onunla fazla fazla aşina değildi ve herhangi bir ilişkisi yoktu. Bununla birlikte, Kutsal İmparatorluğun lonca lideri olarak, o da iyi bilinen bir isim oldu. Söylendiğine göre, lonca içindeki prestiji oldukça yüksekti - Kutsal İmparatorluğu en büyük on lütfazardan biri haline getirebilme yeteneğine sahipti. Bu başarı tek başına onun gücünün kanıtıydı.
Aynı zamanda Nie Yan'ın önceki hayatındaki Cesaret Bölümünün de sahibi oldu!
Splendid Star ve grubu batıdaki yıkık binalar arasında bekliyorlardı. Swift Slash ve grubu güneybatıda yeraldı. Her iki taraf da avlarını bekleyen kaplanlar gibi izliyordu, her an harekete geçmeye hazırdı. Öte yandan, Sleepy Fox doğuda bulundu. Ağzının köşesi gülünç bir gülümseme içine kıvrıldı ve iki tarafı da oynamaya hazır görünüyordu. Her iki taraf da bittiğinde içeri girmeyi planladı.
Böyle bir sahneyi izlerken Nie Yan düşünmeye yardım edemezdi ... eğer Sleepy Fox ona ait olması gereken Cesaret Bölümünü seçtiğini bilmek isterse ne olur? Sleepy Fox nasıl bir tepki gösterebilirdi? Bütün adamlarını kapacak ve onu kayıtsız şartsız kovacak mı?
"Swift Slash, burada Splendid Temple üyelerimizle, Dark Massacre guild'iniz yan tarafa çekilmelidir. Kabul etmek istemezsin. Senden önce Seviye 5'e ilk geldim. Ayrıca önce Treant Ormanı'nı ve Blackflame Ormanı'nı ilk temizleyen benimdi. Gerçek hayatta ya da oyunda olursa olsun, hep önünüzde oldum! "Görkemli Yıldız, açık bir ifadeyle, Swift Slash'ı sert bir tavırla izledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...