Beş metrelik uzun boylu Seres Tothe'yi dayatmadan önce Dark Gladiator hayali olduğu halde zayıf bir ev gecko'suydu.
Eski çağlardan beri dirilen bir titana benzeyen altın zırhlı efendimiz inanılmaz baskıcı bir aura yaytı.
Seres Tothe çarpıcı bir yelpazede girmesine izin verilirse, tehlikeli şeyler olurdu!
Nie Yan'ın emrini üzerine Dark Gladiator birdenbire havaya çıkmış ve daha sonra optimal bir yüksekliğe ulaştıktan sonra rakibini dalış etmek için bomba atmak için yeryüzüne doğru düşmüştür.
Karanlık Gladyatör kapanışa bakarak, Seres Tothe'nin solgun mavi alevleri titriyordu. Zayıf simetrik ejderin üzerine baktı, gözleri tamamen küçümsedi ve kolunu ona doğru kaldırdı. Bilekten tek bir fiske vurarak, ona ulaşma şansının olmadığı yere çökmesini gönderdi.
"BOOM!" Karanlık Gladyatörler yere düştü ve nihayet mezar duvarlarından birine çarpana kadar devrildi. -139
Seres Tothe'nin hasar çıktı gerçekten korkutucu oldu. Müthiş bir savunmaya sahip olan Dark Gladyator bile, sağlığının yüzde yirmisini hemen tek bir grevde kaybetti.
Ne olursa olsun, Dark Gladyatör yine de ayağa kalktı ve Seres Tothe'den bir kez daha suçlandı.
Koyu Gladyatör patronu elinde tutamazsa, Nie Yan'ın kaçma umudu olmayacaktı.
Karanlık Gladyatör gibi bir hizmetçi gelmek zor olduğundan, bu gerçekten talihsiz bir durumdu. Bununla birlikte, böyle bir yaşam ya da ölüm gibi sıkıntılarda, başka seçeneğine sahip değildi. Üstelik, Undead Rite'de fazla zaman kalmadı.
Karanlık Gladyatör yaklaştıktan sonra, Seres Tothe'yi fırlattı ve beline tuttu, kavramasını gevşetmeyi kesinlikle reddetti. Bununla birlikte, Seres Tothe basitçe altın uzun cücesini kaldırdı: «Slash!» Dark Gladyatörün omzundan koparılmış bir ışık dizisi ve kolundan iyice kesildi. Ardından, zayıf kemik ejderhayı bir ragdoll gibi kenara atan dirsek greviyle takip etti.
Çoğu undead gibi Seres Tothe'nin eylemleri son derece beceriksiz ve sertti. Bu nedenle, Dark Gladyator ölümcül bir darbeden ancak kaçınılmazdı.
Bununla birlikte, undead ejderha sadece bir ipliğin üstünde duruyordu. Sağlığının yüzde yirmi bir yüzü kaldığı için Seres Tothe'nin saldırılarına bir daha dayanamaz.Şimdi, Dark Gladiator neredeyse görevden alındı, Nie Yan sanki kalbinin kaygıdan patladığını hissetti. Karanlık Gladyatörler Seres Tothe'nin hareketlerini bir miktar engellemiş olsa da, onu hala geri getirmekte başarısız oldu.
On iki saniye ... On dört saniye ... On beş saniye ...
Plan başarısız oldu, Seres Tothe durdurulamadı. Halen, altın zırhlı efendim, onun büyük vücudu Nie Yan'ın karşısında başımıza gelip duruyordu. Seres Tothe'nin kılıcı keskin bir ışıltıyla titredi, başının üstünde yavaşça yükseltti. Nie Yan tek bir şeyin belli olduğunu biliyordu, o kılıç ona vurmasına izin verirse ölecekti!
Kılıcın üstüne bakan Nie Yan, kendisine yardım edemedi ama kendini yarım kıvırdığı düşüncesindeydi. Karanlık Gladyatör'e, kalkmak için çabalayan çabucak gözlerini dikti. Hadi! Hadi! Acele et!
Koyu Gladyatör ayağa kalktı. Her ne kadar hala kararsız görünse de, Seres Tothe'yi bir kez daha suçlamıştı.
'Bang!' Seres Tothe'nin kılıcı Nie Yan'a düşmek üzereyken onu yarı yarıya parçalamak üzere Dark Gladiator iskelet çerçevesini Seres Tothe'ye çarptı ve yanılmasına neden oldu. Görünüşte, daha düşük bir varlığın kendisini sıraya sokmasına yol açtığına öfkeyle baktı; Seres Tothe, uzun cücesini çırptı ve misillemeyle saldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...