Bölüm 96 - Kral Manticore

91 4 0
                                    

Açıkçası, Nie Yan'ın bu Manticores'den kaçarken hissettikleri baskı büyüktü, ancak bu gibi eylemler ekibin kendi kabiliyetini ikna etmesi için gerekliydi; bu da önceden satın aldığı eşyaları kullanmaktan çekinen nedenlerden biri.

Alpha Manticore kardeşlerinden çok daha hızlıydı. Dolayısıyla bir Haste Scroll'un kullanılmasına rağmen, sonunda mesafeyi kapattı ve ileri atladı.

Nie Yan, aniden başını uçurmamak için olan ölümcül saldırıyı birden patlatarak, sopalarını ve pençelerini atarak ona doğru fırlattı.

Alpha Manticore'un arkasında parlak bir mavi ışık izledi, yalnızca ince havayı attı. Hızlı saldırı hızına rağmen Nie Yan, saldırıyı zamanında kesti ve büyük çerçevesinin kendisinden geçmiş olmasıyla sonuçlandı.

Nie Yan hızla rulodan kurtuldu ve farklı bir yönden kaçtı.

Ölmeden yalnızca bir inç uzakta olduğu bu cesur yetenek sergileyen gözlemciler, sonsuz şok ve heyecan uyandırdı. Nie Yan gerçekten böyle riskli bir manevra yapmaya cesaret eden korkusuz bir kişiydi.

Inişe başlarken, Alpha Manticore cesedini çevirdi ve sonra Nie Yan'ın peşinden devam etti.

Ekibin geri kalanı için daha fazla zaman ayırmaya devam etmek için Nie Yan kasıtlı olarak bir zikzak deseninde koştu.

Altı ila sekiz saniye her biri, en yakın üç Manticores Nie Yan'ı takip ediyor, ana gruptan soyuluyordu. Manticores'un müthiş grubu yalnızca Alpha Manticore ve sıradan bir Manticore kalana dek yavaş yavaş geriledi.

Şahsen kendilerine şahit olmak için orada bulunmayan ekip üyeleri için, tek bir Hırsız Manticores'un böylesine büyük bir gururunu o kadar uzun sürdürebileceğine, özellikle de bir Alpha Manticore'un kovalamacılığına liderlik edebileceğine inanmazlar.

Şu anda, Sleepy Fox'un takımındaki hiçbir üye, kabiliyetini sorgulamaya cesaret edemiyordu. Nihayet kaptanlarının Nie Yan'ı davet etmek için zaman ayırdığını ve hatta liderliğin kendisine neden olmadığı anlaşıldı!

Nie Yan'ın kalibre oyuncusu kesinlikle böyle bir değerlendirmeyi hak ediyordu!

Gerçek kanıt olmamasına rağmen, Sleepy Fox, Nie Yan'ın muhtemelen daha önce Uzman zorluk derecesinde Agmota Çamur Sileceği'ni dövmüş olması gereken güçlü bir takımın bir üyesi olduğunu tahmin ediyor; Aksi takdirde, Nie Yan, Manticores'in böylesine büyük bir gururunu çekme konusunda çok fazla aşina olmazdı. Bu varsayımın doğru olduğu varsayılarak, bu Nie Yan'ın ekibinin zaten korkunç bir seviyeye ulaştığının gücünü ifade etmedi mi?

Her vahiy ile Nie Yan'ın kökleri giderek gizemli hale geliyordu.

Asla onun en çılgın rüyalarında Nie Yan'ın aslında geçmişe dönüşmüş biri olduğunu düşünmezdi. Nie Yan, Agmota Çamur Sulakalarını Uzman zorluğu üzerine gerçekten yendi, ancak bu, tüm alt düzey zindanların geçiş yollarının yaygın ve genel kullanıma sunulduğu önceki zaman çizelgesinde idi. O zamana kadar Uzman zindanlarını temizleyen ekip sayısı plaj kıyısında kum taneleri kadar çoktu.

Sleepy Fox bu konuyu düşünürken, Nie Yan'ın kalan Manticores'u onlara yönelttiğini gördü.

"Herkes savaşa hazırlanın!" Sleepy Fox aceleyle ilan etti. Lider sınıf Manticore hala başa çıkmak oldukça zor olacaktı.

Şiddet Dalgaları kalkanını kaldırdı ve Alpha Manticore'u durdurmak için koştular.

Nie Yan'a ulaşmadan önce, Alpha Manticore birdenbire çarptı.

"Dikkat et!" Birkaç kişi alarm sesiyle haykırdı.

Nie Yan'ı öldürülmek üzere gören birçok üye daha fazla izlemek için dayanamadı. Uzun süre ısrar ettikten sonra bile, son aşamaya gelmeye devam ediyordu.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin