Sleepy Fox Kutsal İmparatorluğu bir saygı duruşuna götürme kabiliyetine sahip olduğu için, onun içinde biraz cesareti olduğu anlamına geliyordu. Nie Yan kısa bir süre için düşünüyordu. Üst düzey dişli takımı ile tam donanımlı olmak istiyorsa, zindan çalıştırmadığı sürece mümkün olmazdı. Mağazalardan satın alınabilecek ekipman ve müzayede evi çoğunlukla ikinci sınıf dişli idi, çünkü çoğu guild donanımı nadir bir damla olsaydı satmazdı. En iyi vitese sahip olmak için tek yöntem bir takımla birlikte zindan çalıştırmaktı. Her ne kadar Kutsal İmparatorluğun seçkin ekibi önceki hayatındaki kadar güçlü değildi, yine de iyi bir alternatifti.
"Durum buysa, zindan çalıştırmaya hazır olduğunuzda bana bir mesaj gönderin," dedi Nie Yan.
Swift Slash da Nie Yan ve Sleepy Fox arasında devam eden konuşmayı dinliyordu. Şu anda, Karanlık Katliamı garip bir duruma sokmuştu. Eğer Nie Yan'la başa çıkmak istiyorsa, sadece Splendid Tapınağı'na karşı çıkmakla kalmayıp aynı zamanda Kutsal İmparatorluk ile yüzleşmek zorunda kalacaktı. Kendi güçleri, muhtemelen iki loncaya karşı nasıl ayakta kalabilirdi?
"Swift Slash, bana biraz yüz verin. Bugün meydana gelen olayları unutalım, tamam mı? Kardeş Nie Yan benim bir arkadaşım, "dedi Sleepy Fox bir gülümsemeyle. Gülümseyen ifadesinde bir tehlike izi vardı. Swift Slash şikayetlerini geçmeye istekli değilse, Sleepy Fox'un Kutsal İmparatorluğu kesinlikle Splendid Tapınağı ile başa çıkmaktan kolay olmayacaktı.
"Guild Lideri Sleepy Fox konuştuğu için, bu konunun geçmesine izin vereceğim." Swift Slash bakışlarını Nie Yan'a ve Splendid Star'a soktu ve soğukkanlı bir sesle hırladı. Sonra partisine dönmek üzere döndü. "Biz ayrılıyoruz."
Swift Slash geri kalan Karanlık Katliamı onunla birlikte getirdi ve yola çıktı.
Ayrıldıktan sonra, Sleepy Fox Nie Yan'ın yanına yürümeye başladı.
Sleepy Fox'un üzerinden geçtiğini görünce, Splendid Star yanına baktı ve "Vay canına, Kutsal İmparatorluk'un lonca lideri ile hiç arkadaş olduğunuzu düşünmedim" dedi. Günümüz konusuna gelince, teşekkürler. "
Splendid Star, Nie Yan'ın kimliğiyle ilgili kesin sonuç çıkarmadı, ancak tahminlerde bulundu. Bununla birlikte, Sleepy Fox ona kibar davrandığından beri, bir çeşit geçmişine sahip olmalı.
Nie Yan hafif bir gülümsemeyle "Sadece şans eseri buldum, hiçbir şey çok yakın" dedi.
"Eh ... Öyle mi?" Splendid Star, Nie Yan'ın yüz ifadesini inceledi ve yalan söylediğini belirledi. Ancak, eğer bu doğruysa, Sleepy Fox'un Nie Yan'ı gerçekten muameleye tabi tutma biçimi üzerinde düşünmeye değerdi.
"Brother Splendid Star, hasatlarınız bugün oldukça makul" diye uyardı Sleepy Fox. Yüzünde hoş bir gülümseme vardı ve sesi sakinleşiyordu. Birkaç saniye önce yaşanan çatışmadan bahsetmedi, sanki savaştıkları şey sadece tek bir ekipman parçası gibi. Bu, kutsal İmparatorluğun liderinden bekleniyordu, Sleepy Fox'un aslında oldukça geniş bir kalbi vardı.
"Ah ... Kardeş Fox, lütfen bunu kaldırmayın. Bu Altın katmanlı zırhı istersen, sana hediye olarak vermede bir zararı yok "dedi Splendid Star meydan okurca yanıtladı.
"Ee? Neden? Bana ekipmanın özelliklerinin kötü olduğunu söyleme "dedi.
"Bu değil ... Özellikleri kötü değil. Kendiniz görürseniz anlayacaksınız. "
Daha sonra, Splendid Star, yeni elde ettiği Altın katmanlı zırhın özelliklerini paylaştı.
Cesaret Zahmetine Katlanılmaz (Altın)
Gereksinim: Seviye 100
Özellikleri: Savunma 585-621, Thorns Aura +5, Mukavemet Blessing +12, Sayaç +15
Ağırlık: 38 lb
Kullanıcı Kısıtlama: Savaşçı; Tüm hizipler tarafından donatılabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...