Dövüşen patlayan bir sesle bağırdı sonra ileri doğru koştu ve sağ elindeki kılıçla parçaladı. "Kılıç!" Kılıç, Deer Şefinin cesedini vurduktan sonra büyük bir yarayı terk etti.
Deer Chief bir adım öne geçti ve sivri boynuzlarını Fighter'da süpürdü.
Dövüşçü biraz geriye çekildi ve gelen darbeye karşı savunmasını korumak için kalkanını kaldırdı. [Bang!] Yuvarlak ahşap bir kalkanla çarpışan bir çift boynuz gibi yankılanan ağır bir ses.
Berserker ve Paladin bu fırsatı iki taraflı Geyik Şefi'ne kıskaç atak görevinde bıraktılar.
"Çocuklar, topluluğunuza dikkat edin," diye sordum Fighter endişeli bir tonla. Bir kalkan kullanabilme yeteneklerinden dolayı, Savaşçılar diğer mesleklere kıyasla çok daha yüksek bir savunmaya sahipti. Bu nedenle, Geyik Şefi saldırıya uğradığında Fighter'a sadece on veya daha fazla hasar verebildi. Bununla birlikte, Geyik Şefi aggro'yu Berserker veya Paladin'e geçecek olsaydı ... en fazla beş saldırıda hayatta kalacaklardı.
Canavarlar başlangıçta aggrolarını kimin başına saldıran kişiye odaklarlardı. Bununla birlikte, bir canavara çok fazla zarar veren birinin olması, bir oyuncunun seviyesinin veya gücünün aşırı düşük olması durumunda, canavarın aggro onlara geçecekti.
"Biliyoruz. Dinlenebilirsiniz, "dedi Berserker ve Paladin.
Arkasındaki Holy Mage ve Elementalist büyüler atmaya ve hasar vermeye başladı.
Koordinasyonu ortalama kabul edilecekti. Gelecek Şefi önümüzdeki birkaç dakika içinde öldürmenin onlar için bir sorun olmayacağı düşünülüyordu. Ancak, arkadan sessizce yaklaşan tehlikenin farkında değillerdi.
Nie Yan gizlice Kutsal Yazar ve Elementalist'in önünde yol aldı. Sadece birkaç adım daha arttı ve aralarındaki mesafeyi kapattı. İki Mage birbirlerine oldukça yakın duruyordu ve dikkatleri tamamen Geyik Şefi'ne odaklanmıştı.
Gelecek Şefin sonraki otuz saniye içinde ölmüş olacağı anlaşıldı. Parti üyeleri, alacağı bütün yağmalamayı düşündüklerinde sonsuz bir heyecanla doldu.
Nie Yan'ın gözlerinden önce, Kutsal Yazar ve Elementalist'in başları tamamen açığa çıkmıştı.
Nie Yan'ın hızı, hedefine yaklaşırken daha temkinli davranması gerektiği için yaklaştığında yavaşladı. Aksi halde, avının kavraması kaybolabilirdi.
Sabır, Hırsız'ın yetkinliğini tanımlayan önemli bir kalitedir. Her şeyden önce, savaş sonuçlarının çoğu ilk grevin başarılı olup olmadığına bağlıydı. Tabii ki, o ilk greve götüren sınırsız miktarda sinsice dolaşma ve hazırlık da vardı. Bir Hırsızın sabrından yoksun olması, başkalarının kusurlarını bulması ve yakalaması çok kolay olacaktır.
Bu grup oyuncu ve Geyik Şefi arasındaki savaş, doruk noktasına yaklaşmak üzereydi. Geyik şefi, avcılarını avcılarını durmadan çalkantı altına alarak, sağlığın hızla düşmesine neden oldu. Sağlığı yirmi civarına düştüğünde, Fighter Basic Health Potion aldı ve içti.
"Herkes devam etsin! Geyik Şefi sadece sağlığının yarısı kadar kaldı "dedi. Savaşçısı kalkanını yükselttiğinde bağırdı ve tekrar kılıcıyla öne doğru fırladı.
Berserker ve Paladin de saldırı hızını arttırarak maçı takip etti. Geyik Şefi ile savaşta iken, sağlığı yaklaşık yarıya düşmüştü. Arka taraftaki iki Mage, hasar görmemiş olanlarıydı.
"Lei Zi, biraz gerileyelim. Neden savaşçı ileri gidiyorsun? "Savcısı Berserker'e öğüt verdi.
"Biliyorum, biliyorum." Berserker aceleyle geri çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...