Orman içinde, patikalar boyunca düzenli olarak karşılaşılan tuzaklar gibi gizli tehlikeler vardı. Chen Bo kendisi, bir başak çukuru içine düşmekten kaçınarak ölümden kaçmıştı. Neyse ki, içeri girmeden önce çukuru görebilecek kadar dikkatli idi. Aksi halde, o kadar basit bir tuzağa düşüp kendini utandırmış olacaktı. O olaydan sonra, fikrini değiştirdi. Artık keşfedilmemiş yollar boyunca tuzakları aramaya başladı. Bunun yerine, Nie Yan'ın taradığı alanlara geçti ve Nie Yan'ın göz ardı edebileceği herhangi bir tuzak arıyor gibi davranarak kendisini meşgul etti.
On dakika sonra bile Chen Bo'ya başka bir aksilik yaşanmadı; Daha özenli olduğu için değil, ama her tuzak zaten geçtiği alanlarda silahsızlandırılmıştı.
Chen Bo, Nie Yan'ın yürüdüğünü görünce hemen önündeki küçük bir boşluğa doğru yola çıkarken yakınlardaki bir alanı incelemek gibi davranıyordu. Takas merkezine geldiğinde ayaklar altındaki zeminin biraz yumuşak olduğunu fark etti; Ancak, ona dikkatsizlik ödedi ve ihmal etmeden ilerledi.
«Çök!» Yer titrildi ve altına dev bir delik açıldı, sonra çukurun içine düştü. Chen Bo'nun bütün vücudu pisliğe kaplandı. Dahası, bu pislik toksik çamur ve çamurun bir karışımı olduğu için saniyede iki sağlık kaybına neden olan zehir durumu ile karşı karşıya kaldı. Kayıtsız bir ifadeyle, düşen mesafenin ne kadarına kadar olduğunu belirlemek için başını kaldırdı. Çevresindeki kir duvarları kabaca üç metre yüksekliğindeydi. Bu çukur çok derin olduğu için tırmanmaya çalışmak biraz çabalamasını gerektiriyordu.
Çöküşe doğru yürüdükten sonra Nie Yan kafasını deliğe sıkıştı ve "Ah? Kardeş Chen Bo , başka bir tuzağa düşmeyi nasıl başardın? Seni daha önce uyarmadı mı? Bir Hırsız olarak, çevrenizden her zaman dikkatli olmalısınız. Nasıl ileri doğru ilerleyip tekrar bir başkana adım atabilirdin? "
"Seni p * ç! Bu bölgede yürürken sizi herhangi bir sorun yaşamadan gördüm! Beni kasten kurdun! "Chen Bo öfkeyle lanetlendi. O bir salak olabilir, ama yine de olanları anlamaya başardı.
"Orada kendiniz adım attınız. Seni asla itmedim, bu yüzden benim hatam nasıl? Sadece dikkatsizdin, hepsi bu kadar. Senin için başka bir tavsiyem daha var: Bir bölgeyi güvenli bir şekilde geçtiğim için de bu demektir. Her erkek eşit değildir "dedi. Nie Yan, başını sallamadan önce Chen Bo'a kibirli bir şekilde baktı. "Çok işe yaramazsın!" Geçmişe dönüşmeden önce bile, Nie Yan, uzun zamandır Chen Bo'nun sahip olduğu kişilik türünü anlamıştı: küçük, kibirli ve her türlü suça tahammül edemiyor. Eğer birisine karşı bir kin tutarsa, o acıyı sonuna kadar sürdürürdü. Durum böyle olduğu için, kafasında planladığı şemalar ne olursa olsun, Nie Yan hepsini almaya hazırdı!
"Nie Yan, orospu çocuğu, bunu hatırlarım! Atalarınızı on sekizinci kuşağa indirin! Bana karşı cesaretiniz varsa kıçınızı tekmeleyeceğim! "Chen Bo öfke ile ağızda köpürüyordu.
"Bu açıdan de faydasız olurdun. Belki bir de birkaç insanı yanına getirmelisin; Aksi halde çok sıkıcı olurdu. "Nie Yan, Chen Bo'nun patlamasından hoşnut olmadı. Arkaya döndü ve Köfte ve grubuna seslendi. "Onu yukarı çıkarın. Hâlâ koşmaya devam etmemiz gerekiyor. "
Dusk, Tang Yao ve diğerleri baktığında, Nie Yan'ın Chen Bo'yu oldukça sefil bir duruma düşürdüğünü düşünüyorlardı.
" Sistem: Oyuncu Chen Bo takımdan çekildi. ]
Chen Bo artık daha fazla kalmaktan utanıyordu, bu yüzden ekibi terk ederek kendine bir çıkış yapmıştı.
"İyi! Bu can sıkıcı dostça ayrıldıktan sonra, koşuya devam edelim. Onsuz daha iyiyiz "dedi. Nie Yan, Chen Bo'nun istenmeyen bir şey olduğunu öğrendiğinde terk ederek oldukça yetenekli davrandığını hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasiDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...