Bölüm 73 - Kandırılmış

115 10 0
                                    


Gizleme ve Farkındalık istatistikleri doğrudan karşıttı. Rakibin gizlice etkilenen bir Hırsız olduğu durumlarda, diğer tarafın Bilinci% 50 veya daha fazla Hırsız Gizleme'den daha yüksekse açıkça görülebilirler. İki istatistik eşit olduğunda, diğer oyuncu arama yaparken yeterince yoğunlaştıysa Hırsız tespit edilebilir. Ancak Hırsız iyi olsaydı, Cloaking'ın savunan tarafın Farkındalığını aştığı durumlarda, karşı oyuncu, tepki vermeden önce şaşkına çevrilirdi.

Doğal olarak, bu bir Hırsız keşfedildiğinde saldırılarının kolaylıkla önlenebilir olduğunu söylemek değildi. Sonuçta, hırsızlar, hareket ya da saldırı olsun doğal olarak hızlıydılar.

Bataklıktaki belli bir bölgede hava silüeti ortaya çıkarmak için çarpıtıldı. Sahibi, Stealth'i aktifleştiren ve daha önce ortadan kaybolan Candy'ydi. Nie Yan'ın arka tarafında yeniden ortaya çıkmıştı. Başının arkasında kendisine vurmaya teşebbüs eden saldırı korkunç derecede hızlıydı.

Tek bir Ekspresi Blow onu Mage'lerin doğrudan mezarlığa göndermesine izin verecek kadar sürpriz bırakacaktı.

Bununla birlikte, Candy sırtına yaklaşmadan önce, varlığını zaten keşfetmişti. Bilinçlenme konusundaki on dokuz nokta sadece gösteri için değil. Düzgünce yana yaslandı ve grevinden kaçındı.

Kaçtıktan sonra, ayağının etrafından döndü ve direk tapınağına yönelik kendi "Vurucu Şişirme" yle çarptı.

Ne belirleyici bir saldırı! Candy hızla geri çekildi, kendini sadece Nie Yan'dan uzaklaştırmadan önce bir saç teli ile kaçıyordu.

Bu Hırsız bir şekilde onu keşfediyordu !? Farkındalığı ne kadardı? Hızlı tepki hızından ve hatta şiddetli tezgahından bahsetmiyorum bile. Hareketleri, yüzen bulutlar ve akan sular kadar doğalydı, kalbini şoka maruz bırakmayan eşsiz bir tarzdı. Ne güçlü bir adam!

Şu anda ortalama oyuncu hala oldukça düşük seviyedeydi ve birçok saldırı metodu olmasa da, muhalefet oyuncunun deneyim ve becerilerinin en iyi hakimi, yakın dövüştü idi.

Bir uzman! Şeker aniden bu düşünceye ikna olmuştu, ama kayıtsız değildi. Aslında, başka şeylerin ilginç olmamasından dolayı çok sevindi.

Değişim sona ermiş gibi, Serpentine Lizard da bu anı Nie Yan'dan yan taraftan doldurmak için seçti. Devasa gövdesi, geçen milisaniyenin her birinde, aralıklı maw'u daha geniş olarak göründüğü için giderek daha da yakınlaştı. Saldırıyı bıraktı, uzaktaki bir ağaca gözlerini kilitledi, sonra sol elini uzattı ve Silk Spinner Ring'inden bir dokuma ipi çizdi.

Web hattını sarsarak acil saldırı aralığından kurtuldu.

Serpentine Lizard'ın saldırısı bir daha hava almıyordu, sonuna kadar öfkelendiriyordu. Cesedini salladı ve bir kez daha Nie Yan'a suçlandı.

Nie Yan, onun görüşünü kaybettiği kısa bir an için Temel Haste Scroll'u etkinleştirdi ve Eternal Sin'in arka tarafındaki üç Mage'e cıvatalıyordu. Hayatını korumak uğruna, Serpentine Lizard'ı kendilerine doğru yönlendirmekten başka çaresi yoktu; Aksi halde hayatta kalma şansı kalmazdı.

Ebedi Günah sıkıca onun kılıcını yakaladı ve yaklaşmakta olan rakibin yolunu engelledi. Nie Yan aralığına girdiğinde kendini hazırladı ve saldırmaya hazırlandı. Bir hırsızın doğal olarak zayıf savunması, bir iki greve girdiği sürece kolayca öldürülebileceği anlamına geliyordu.

Nie Yan'ın yaklaştıkça, Ebedi Günah, kendisine ve Yılanlı Kertenkeleye sabit olarak baktı. Bu noktada, en derli toplu sorun Nie Yan olmasına rağmen, kertenkeleyle bir çatışma önlemek zor olacaktır. Onu öldürmeleri gerekiyordu; Aksi takdirde, mücadele ederken tahribata başlamış olsaydı oldukça sinir bozucu olurdu.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin