Alarmlar Nie Yan'ın zihninde çaldı. Bu duyurunun ne anlama geldiğini çok iyi anladı: Halen mühürlü bir bölgede. Oyun, Cesaret Bölümünü o kadar kolay almasına nasıl izin verebilirdi?
Bölümün, Koruyucu Olarak Korunması olarak bilinen bir patron olan onu koruyan bir koruyucunun olabileceğini varsaymak mantıklıydı. Ancak şimdiye kadar neden hala ortaya çıkmamıştı?
Geçmişte, Nie Yan sadece bölümle ilgili videoyu gözden geçirmişti. Bununla birlikte, zihninde derin bir şekilde oyulmuş kalmış bir şey vardı: Emir'in Koruyucusu'nun heybetli şekli.
Nie Yan bunun üzerine düşündüğü gibi, ayağının altındaki zemin şiddetli titremeye ve çatlamaya başladı. Sanki aşağıda bir şey onun yolunu zorlamaya çalışıyormuşçasınaydı. Nie Yan, buraya gelmesi için yoluna baktı, ancak düşen kayalar tarafından engellendiğini fark etti.
Kahretsin ... Bunun için koşmalıyım! Etrafına baktı ama görünürde tek bir çıkış bile yoktu. Başka seçeneğin kalmadığı dağa doğru ilerlemeye başladı.
Varışa dek, çok dik olmayan bir yamaç buldu ve yoluna çıkarak tırmanmaya başladı.
Birçok ağaç dağın eğiminin üstünde büyüdü ve ona bol miktarda tutuş sağladı.
Tırmanırken, Nie Yan aniden bir şeyler hatırladı, değil mi, Silk Ring Ringi! Şimdiye dek yüzüğü değerlendirecek bir fırsat bulamadı. Ancak şimdi, Transcendent Insight ile değerlendirmek bir cinch olacaktır. Yüzüğü çantasından çıkardı ve değerlendirdi.
İpek Fikstür Halkası (Bronz): Benzersiz Aksesuar
Gereksinimler: Seviye 0
Özellikler: Bazı yüzeylere yapışabilecek ipek ipliğini serbest bırakın. İplik uzunluğu beş metreye kadar çıkabilir ve iki yüz lira gerilme mukavemetine sahiptir. (Cooldown: 20 saniye)
Ağırlık: 0.05 lb
Sınırlamalar: Bütün gruplar tarafından donatılabilir.Silk Spinner Ring'i taktıktan sonra, Assassin'in Kararnamesini de değerlendirecekti. Bununla birlikte, o an çok sayıdaki parçaya paramparça edildiği için, güçlü bir ısı yükselişi vadiden aşağıya atıldı. Volkanik bir patlama gibi, sayısız kayalar ve kaya parçaları havaya uçmaya gönderildi. Vadideki ağaçların birçoğu kökten koparılmıştı ve diğerleri kendiliğinden yanmışken tamamen ve tamamen tahrip edilmiş bir sahne vardı.
Vadinin tam ortasında korkunç bir lav krizi ortaya çıktı ve ulaşabileceği her şeyi yuttu.
Uykusundan uyanmış bir uykusuz dev, kendini yere indirdi. Tanrı'nın hizmetkârıydı ve ilahi yargıyı sunma gücüne sahipti.
Fazla vaktim yok ... Nie Yan'ın anıları, hançeri değerlendirmesini engelledi, çünkü dikkatini dağın ölçeklendirilmesi yönünde yönlendirmek zorunda kaldı. Patlama ateşi onu bekletti ve neredeyse kaymış ve aşağıda vadiye inmişti.
Dağda yatay olarak büyüyen çok sayıda ağacın üstünde duran Nie Yan, bir sonraki tutamağı aramak için yukarı doğru baktı. Yaklaşık iki metre uzakta bulduktan sonra, yüksek havaya çıkıp çıkıntılı bir kaya üzerine kaptı ve daha sonra tırmandı. Bununla dağın ölçeklendirilmesi için biraz daha ilerleme kaydetmişti.
Bu arada, vadide, devasa bir kafa yeryüzündeki çatlaklardan ortaya çıkmış, ardından muazzam silahlar, gövde ve bacaklar izlemiştir.
Dev başın başlangıcından yaklaşık altmış metre yüksekliğindeydi. Sırtından filiz siyah tüyleri örten iki kanat filizlendi. Elinde otuz metrelik kristal bir asiydi. Yeryüzünde ortaya çıktığında, tüm vücudu yanan bir kırmızı aura ile ateşlendi, vadinin ortasında yükselişe ve kavurucu bir ateş kırılmasına neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasiDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...