"Kutsal Manastır'daki Kutsal Havari oldukça iyi düşme oranlarına sahip. Orada geldiniz mi? Grubunuzun bu örneği temizlediğini varsayarsak, sadece Swift Retreat beceri kitaplarından daha fazlasına sahip olmalısınız. Merak ediyorum ... Desperate Strike'ın yetenek kitaplarını da var mı? "Nie Yan rahat bir sesle sordu. Diğer taraf Swift Retreat'e sahip olduğu için, ihtiyaç duyduğu diğer beceri kitaplarını temin etmeye çalışabilir.
Kutsal Manya, Kutsal Manastır'dan bahsettiğini duyduğunda ansızın üzülmüştü. Nie Yan'ı baştan aşağıya inceledi ve başını salladı. "Hayır, umutsuz bir Strike beceri kitabı elde edebilmekten çok uzaktayız. Henüz oraya gitmedik çünkü canavarlar bizim için çok güçlü. Dostunuz, ekipmanınız olarak gördüğünüz şey, o seviyedeki zindanları zaten temizlediğinizi düşünüyor muyum? "
"Hayır, sadece birazcık biliyorum. Orada kendim hiç gitmedim. Her neyse, beceri kitabı için ne kadar? "Swift Retreat'i elde etmekteki hayal kırıklığına rağmen çok da kötü değildi.
Kutsal Büyücü biraz şüpheci hissetti. Böyle iyi bir teçhizat giyen çoğu oyuncu zaten en az bir kez her zindan içindeydi. Dahası, bir Hırsız oyuncusu olarak, Nie Yan Kutsal Manastırı nasıl girmiş olabilir? Zindan, her tür Hırsızlık maddesiyle neredeyse doluydu ve tüm uzman düzeyinde Hırsızlar'ın en az bir kez ziyaret ettiği bir yerdi.
"Ekipman için bu beceri kitabını ticaret yapmak istiyorum. Elementalist, Holy Mage veya Paladin ekipmanı; Bunlardan herhangi biri iyi, "dedi Holy Mage. Swift Retreat beceri kitabının değerinin birkaç ekipman için yeterli olduğuna inanıyordu.
Nie Yan garip bir ifade yaptı. Müzayede evinde ihtiyaç duymadığı tüm malzemeleri zaten atmıştı. Şu anda sahip olduğu tek ekipman Ayışığı İbadet Elemanı idi, ancak Yao Yao'nun (Karanlık Gizem) istediğini bilmiyordu.
"Ekipmanınız yoksa ticaret yapmak yerine sana yine de satabilirim. Bana bir teklif ver dostum! Makul ise, bu senin. Benim adım Yore'un Tanrısıdır. Aramızda şu anda belli bir mesafe olabilir, ancak ikinci karşılaşmalar bizi daha da yakınlaştıracaktır. Ticaretimiz başarısız olsaydı bile, umarım iyi kalırdık! "Diğer tarafın sakin duruşunu fark etti ve kendi kararını terbiyeli olarak gördü; Bu nedenle, Nie Yan'ın kesinlikle bir uzman olduğunu hissetti.
Yore'un Tanrısı ...? Bildiği insanlardan Nie Yan, belirsiz bir şekilde geçmişte böylesi bir oyuncuyu dinlediğini hatırladı. Biraz ünlü olmasına rağmen, Yore Tanrısı, bir noktada Zafer Dönüşü ile çatışmaya girdiği için biliniyordu. O ve arkadaşları, daha sonra hafif havaya uçarak kaybolan birkaç yüz üyeyi katlettiler. Ne yazık ki, güçlü destekleri bulunmayan solo oyuncuların, bir lonca üstlenmeye çalıştıklarında her zaman aksilikle karşılanacakları belirlendi.
Pek çok oyuncu, Zafer Dönüş'ün elinde acı çekmişti, Nie Yan'ın kendisi böyle bir insandı. Ve belki de benzer kaderleri yaşadıklarını hissettiği için, şimdi Yore Tanrısı'na daha elverişli bir izlenim bıraktı. Zamanın bu noktasında, Yore'un şöhreti Tanrı şahıp onun tarafından büyük bir farkla kaldıracaktı. Nie Yan'ın ve Zafer Dönüşü tarafından avlandığı sırada dağ sırtlarında delik açmak için başka seçeneği olmayan arkadaşlarının aksine savaşmayı seçmişti. "Ben Nie Yan (Nirvana Alev). Beceri kitabı için teklif vermemi istiyor olduğunuzdan ... Bir gümüş ve elli kopper; Bu nasıl bir ses? "Nie Yan oldukça zengindi ki göz bile çarpmadan yüksek bir fiyat sunabilirdi.
Swift Retreat'in beceri kitabı ne kadar pahalı olursa olsun, kesinlikle bir gümüş ve elli copper değerinde olmazdı.
"Bu çok fazla. Bu beceri kitabı bile bu kadar yüksek bir fiyata satılamazdı. Bir gümüş yeter. "Yore'un Tanrısı, Nie Yan'ın açık ve düpedüz tavrından uzak durmadı. Diğer taraf onunla arkadaş olmak istediğinden, neden karşılık vermeliydi? Oyunun içinde, başka bir arkadaşa sahip olmak başka bir seçeneğin olması anlamına geliyordu. Ticaret ekipmanı olun veya baskın için bir takım oluşturun, birkaç uzmanla arkadaş olmak bu şeyleri çok daha kolay hale getirecektir.
"Grubunuzda kaç kişi var?" Diye sordu Nie Yan. Zindan çalıştırmak için bir takıma ihtiyacı olduğu için sonunda bir tane oluşturmak için bazı üyeler bulması gerekecekti. Belki de Yore'un Tanrısı ve arkadaşlarını bir zindan koşusunda takip edebilir.
Oyun kısa süre önce açılmıştı, bu yüzden takımları sabitleyen oyuncuların sayısı oldukça azdı. Uzmanlara gelince, durumlara girmeden önce doğru takım seçmeleri gerekiyordu. Ancak, iyi takımlar gelmek zordu. Bu nedenle, takım arayan birçok oyuncu bir araya gelerek grup oluşturdu.
Nie Yan'ın soruşturması, Yore'un gözleri Tanrı şefini aydınlattı. "Zindan çalıştırmak mı istiyorsun? Benim tarafımda altı kişi var. Hepsi aynı üniversiteden sınıf tecrübeli bir sınıf arkadaşıdır. Seviye 4 olan beş oyuncu ve Seviye 6 olan bir oyuncu var, ancak her zaman başka insanlarla birlikte zindan yönetiyor. Ancak, onu sınıf arkadaşı olduğumuzdan beri arayacak olursak, kesinlikle bizimle gelir. Grubumuz bir Berserker, üç Mage ve iki Paladin'e bölünür. "
"Bir ekip kurabilirim, ancak şimdi herhangi bir plan yapmadım. Şartlara bağlı olarak, zaman geldiğinde göreceğiz, "dedi Nie Yan hafif bir gülümsemeyle.
"Oh ..." Yore'un Tanrı oyuncusu biraz hayal kırıklığına uğradı, ancak Nie Yan'ın cevabı biraz düşünmeden daha mantıklı geldi. Sonuçta, takım kurmak kolay bir iş değildi. "Ekipmanlarımız biraz eksik. Dolayısıyla alt düzey zindanları yalnızca dişli geliştirmek için kullanmamız biraz sakıncalıdır. Bahsetmemiz gerekmez, grubumuzun besteleme şekli ile sıklıkla katılacak bir ekip bulamıyoruz "dedi.
"Ekipman sorun değil. Buna ne dersin? Gelecekte daha fazla insan bulursam, sizi aramaya geliyorum, tamam mı? "Diye yanıtladı Nie Yan daha sonra Yore Tanrısı'na bir arkadaş talebi gönderdi.
"Telaşa gerek yok. Hazır olduğunuzda beni arayın! "Yore'un kalbinin uşaklığı beklenti ile doldu.
Nie Yan gelecekte gelişmeye devam etmek istiyorsa kendi ekibini güvence altına alması gerektiğini düşünüyordu. Doğru oyuncuları bulmak zahmetli bir meseleydi; rasgele insanları sokaktan atmak sıklıkla karışık sonuçlara neden olacaktı. Eğer herhangi bir çaba sarf etmeyen ve bunun yerine ekibin önünde engel olan bir alt dağıtıcı işe son verdiyse trajedi olurdu. Ancak, ekip oluşturduktan sonra bu tür konular bir kenara bırakılmalıdır . Her neyse, kötü yumurta olsalar bile, tek yapması gereken tekmelerdi.
Yore Godslayer, bir gümüş üzerinde ısrarcı olduğu için, daha fazla tartışma yapmadı ve o fiyat için beceri kitabı satın aldı. Swift Retreat kaçış becerisiydi. Başka bir deyişle, bir oyuncunun rakibini yenemediği ve koşturmayı seçtiği bir durumda kullanılan, oldukça yaygın olan bir durumdu. Swift Retreat, bir kaç dakikalığına bir Hırsızın hareket hızını yüzde otuz arttırdı ve kaçarken hızla izleyenler arasında biraz mesafe bıraktı, hatta tamamen kaçtı. Bazen, bu tür beceriler felaketten kaçınmada oyuncuya yardımcı oldu.
Nie Yan, Yore Godslayer ile sohbet etmeye devam etti. Her neyse, o seviyede acelem yoktu, çünkü orada bol fırsat vardı. O sırada üst sıralarda yer alan oyuncuları yakalamak bir zaman meselesiydi.
"Nereye kadar çok şifalı bitki buldunuz?" Diye sordu Nie Yan. Yore'un standının Godslayer'sında satılık ürünlerin çoğunun bitkilerin olduğunu fark etti.
"Buna yardımcı olamıyoruz. Beş kişilik grubumuzdaki üç üye, Gatherer'ın becerisini öğrendi. Gerçekten çok eğitmedik ve yerine otları topladık, "dedi Yore Tanrısı, cevapsız ve biraz çaresiz bir gülüşe yol açtı.
Nie Yan, az çok ne demek istediğini anlamıştı. Guild'siz oyuncular için, Gatherer gibi diğer yan becerileri geliştirmediyse, onları takip etmek zor olurdu. Yor Godslayer, Holy Walker ve Fallen Moon Rüzgârını teçhiz edebildiği için kendisi için iyi geçti. Ekipmanları, loncalara katılan birçok oyuncudan daha iyiydi.
Nie Yan bir an merak etti. Kendi ekibini kurmak istediğinde arayabileceği insanları düşündü. Tang Yao, Yore'un Tanrısı ve beş arkadaşı vardı. İyi bir savaşçı gelince, Bladelight'ın geleceğinden emin değildi. Bununla birlikte, Aslan Kralının Kalkanını Bladelight'a sattığı için, bu iyiliği karşılık vererek yüz vermişti. Belki de katılmak için birkaç kişiyi arar. Bundan sonra, geri kalan noktaları doldurmak ve fena bir takım oluşturabilmek için birtakım yabancılar seçebilirdi.
"Alchemist Guild'in kapısının yanına yerleştiğinizi merak etmeyin!" Nie Yan güldü. Yalnızca Alchemistler pek çok tıbbi içeriği isteyebilir. "O halde eşyalarınızı satmaya devam edin. Ayrılmamı kabul edeceğim. Başka zaman konuşacağız! "
"Alright!" Yore'un Tanrı oyuncusu yanıtladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantastikDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...