Bu göğüs kilitlenmedi, bu yüzden Nie Yan kolunu uzattı ve açtı.
「Sistemi: Açılış göğüs ... Tahmini Tamamlanma:% 37 ...% 53 ...」
"Tıklayın!" Hazine sandığı kapağı açıldı. Nie Yan uzandı ve etrafına kazıldı. Çoğunlukla, zindan sandığının içinde bulunan öğeler rasgele oluşturuldu, bu nedenle herhangi bir şey olabilir. Şimdi hepsi sadece bir şans meselesiydi.
Nie Yan, yarım gün gibi görünen şeyleri keşfettikten sonra göğsünden bir beceri kitabı ve bir kolye aldı.
Ah! Bu bir aksesuar. Sanırım şansım çok kötü değil. Nie Yan hoş bir sürpriz hissetti. Yüzük, kolye ve madalyon gibi aksesuarlar, oyuncuların alabileceği en nadir ekipman türüdür. Bulmaları çok zor olduğundan piyasada yüksek bir fiyat elde ettiler ve çoğu oyuncu yalnızca aksesuar yuvalarını boş bırakabilirdi.
Orman Kolye Özellikleri: Kimliği belirsiz
Nie Yan öğeyi Transcentent Insight kullanarak değerlendirdi.
Orman Kolye (Gümüş) İhtiyaç: Düzey 0 Özellikleri: Savunma 2-3, Kişilik +2, Farkındalık +1 Ağırlık: 1 lb Kullanıcı Kısıtlama: Yok
Ne iyi bir aksesuar! Bu bir Gümüş dereceli kolye! Nie Yan oldukça karizmatik hissetti. Daha sonra beceri kitabına bakmaya döndü. Bu bir Lesser Heal beceri kitabı! Lesser Heal skilleri Priest sınıfının en düşük düzey iyileştirme becerisiydi. Bununla birlikte, beceri kitabı ancak zindan içinde bulunabileceği için edinmek zordu. Aynı zamanda, bazı Gümüş dereceli ekipmanlara kıyasla daha değerli olduğu için, pazar fiyatının bu kadar yüksek kalmasının nedenlerinden biriydi. Orman Kolye'sini alan Nie Yan, Lesser Heal'in beceri kitaplarını kaybetme konusunda çok fazla aldırmadı. Eğer müzayede için koyacak olsaydı, yalnızca üç gümüş alırdı. Böyle önemsiz bir miktar gözüne çarpmaya değmezdi.
Nie Yan uçurumdan indi ve takımla görüştü.
"Çok şanslıyız. Göğüs bir kolye ve Lesser Heal beceri kitabı düşürdü. Bana ihtiyacım olmadığı için yetenek kitaplarına sahip olabilirsin, ama kolyeyi alacağım, "dedi Nie Yan. Bir madde alırken tek bir kuruş ödemesine gerek yoktu. Öte yandan, Yu Lan (Blue Feather) ve ekibinin karlarını Dusk ve Tang Yao ile paylaşması gerekiyordu. Sonuçta, ikisi buraya davet edildi ve eli boş bırakamadı.
"Gümüş dereceli bir kolye!" Bai Kaishui'nin ve diğerlerinin gözleri pratikte yuvalarından çekildi. Gümüş dereceli bir kolye! Şimdi ne kadar bu değdi? Grup, Nie Yan'ın kolyeyi çıkardığı gibi acı içinde izledi. Ah, bu çok yazık ... Neden başka birisine ait olmak zorunda?
"Eğer onun göğüs bulması için olmasaydı, ilk başta bu Az Kalırlık yetenek kitabı asla kazanılmazdı. Bu beceri kitaplarını sizden alsak daha iyi olur, Nie Brother, "dedi Yu Lan. Nie Yan'ın cömertliğinden yararlanmak istemiyordu. Beceri kitabı kendi çabalarıyla geri getirildi. Yardım etmek için hiçbir şey yapmamışlardı.
"Bu şekilde koyduğunuzdan ... Ben basit olacağım ve size satacağım. Lesser Heal'in beceri kitabı için piyasa fiyatı, muhtemelen daha fazla olmak üzere üç gümüş dolgudur. Bununla birlikte, bedeli düşüreceğim ve ucuz iki kutu için satacağım! Bu nasıl? Bu fiyat dezavantajlı sayılmaz, değil mi? "Diye yanıtladı Nie Yan. Yu Lan'ın talebini kabul etmede en azından biraz ayrılmış değildi.
"Bunun yerine sadece kibarca reddetti mi?" Yao Yao, ayaklarına basarak müdahale etti.
Nie Yan sakin bir sekilde güldü ve "Birisi paralarını harcamaya kararlıydı, neden reddedeyim?" Diye yanıtladı. Sadece aptallar para reddedecekti. Bu Lesser Heal beceri kitabı istersen, sana verebilirim. On tane istedim, yine de onları bulmana yardım edeceğim. Bununla birlikte, kaptanınız bunun yerine satın almak istiyor çünkü bana borcu olmak istemiyor. Diyelim ki onun duygularını gözardı ediyorum ve teklifini kibarca reddet ... Rahibe olduğumu düşünmese bile yine de kendim olmak için kendimi hor görüyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantastikDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...