Bölüm 10 - Doktor Blevins

104 6 0
                                    

Nie Yan Lakeside yönüne baktı. Öyle görünüyor ki zaten başlamışlar.

Fishmen kabilesi, Zafer Dönüşü guild tarafından saldırıya uğradı. Çevreleyen Fishmen saldırılarını bırakıp kavime yardım etmeleri için geri döndü. Zafer Dönüş'ün insanlarının hayatımı kurtaracağına hiç inanmazdım. Haha, bu dünya o kadar harika ki tuhaf!

Bütün Balıkçıların göç etmesinden sonra çevredeki mahalle artık tamamen güvendedir. Bu nedenle, Nie Yan, yakın hazine sandığına yaptığı aramayı hızlandırdı. Sonunda, kalın sualtı bitki örtüsünde gizli olan bir başka hazine sandığını fark etti. Sonuncusu gibi beyaz bir hazine sandığıydı.

Çevredeki manzara ... burada her şey anılarımdaki her şeyle çakışıyor. Bu yer!

Nie Yan göğsünü açtı. Kazmakla, bir yetenek kitabı elleriyle temasa geçtiğini hissetti. Bu, Gatherer'ın beceri kitabıydı! Elinde tutarken, beyaz bir ışık çizgisine dönüştü. Destekleyici yetenekler için beceri çubuğu başka bir yetenek sergiledi-toplayıcı!

Oldukça iyi hasat ... Ancak, bu bölgede başka hazine sandığı olup olmadığını bilmiyorum. Aramaya devam etmek zaman kaybı olurdu. Önemli değil; Hazine sandığı bulabildiğim birçok yeri hala biliyorum. Biraz üst seviyeye yükseldiğimde, onları istediğim zaman alabilirim.

Nie Yan, yüzen su bitkileri arasında dolaşarak yüzdü. Eğer bir canavarla karşılaşırsa, uzaklaşarak onlardan kaçınırdı. Yaklaşık on dakika yüzme sonrasında Rando Gölü ortasında tek bir ada fark etti. Ancak bunu fark ettikten sonra yüzeye doğru yüzdü.

" Sistem: Gölün merkezinde bir ada keşfettiniz ."

Kıyıya ulaşan Nie Yan koordinatlarını kontrol etti. Çevresini araştırırken, kıyıya uzak mesafede oturan bir insanı keşfetti.

Bu NPC çok garip bir ihtiyardı. Ona rastlayan her oyuncunun Güzel Silk'u alması için bir ricada bulunacaktı. Getirilen her Fine Silk destesi için oyuncu bir İpek Kumaş alırdı.

Fine Silk bir NPC'ye satılmış olsaydı, üç polip olurdu. Bununla birlikte, İpek Kumaş sadece iki polis için satılabilir. Böyle devam ederse kâr kaybı olur. Onunla sürekli alışveriş yaptıktan sonra bile, bu Yaşlı Adam oyuncuyu telafi etmek için hiçbir şey yapmaz.

Bu görevi tamamlayacak birçok oyuncu vardı. Bununla birlikte, her biri kayıp almayı sürdürecekti - hiçbir zaman bir ödül almamalıydı.

Nie Yan da önceki hayatında bu görevi yaptı. Ancak beş Fine Silk verdikten sonra sonunda bu görevi kabul etmeyi bıraktı. İpek Kumaş için Güzel İpek Değişimi Yapmak gerçekten bir para kaybıydı.

Bazen sonra, hiçbir şey almaya devam edeceğine inanmayan bir kişi, arayı tekrar tekrar kabul etti. Yalnızca Otuz Güzel İpek verdikten sonra nihayet bir ödül aldı. Bu NPC, oyuncuya Combat Medic becerisini kazandıracaktır-sadece bu değil, aynı zamanda Orta Düzeyde de olacaktır. Bu bilgiler çıktığında oyuncu tabanı arasında bir kargaşaya neden oldu. Ardından, arayışı kabul etmek için sürekli acele ettiler. O zamanlar NPC daha şimdiden ayrılmıştı.

Şu anda Nie Yan'ın bulunduğu bölgede, Güzel Silk'u bırakan Su Örümcekleri Seviye 3 canavarları vardı. Otuz tane İnce İpek elde etmek büyük ihtimalle yaklaşık üç günlük sürekli öğütme gerektirir. Öyle ki, otuz tane Fine Silk'ü çiftleştirebiliyordu. Otuz İpek Kumaş için otuz tane İnce İpek değişimi, otuz polisin kaybıydı, başka bir şey değildi. Bir Orta Düzeydeki Savaş Medic yeteneğine kıyasla, bu gerçekten önemsiz bir tutardı.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin